Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Maar goed, we zijn nu alweer 2 pagina's aan het discuseren over labels en substromingen. Nu weer on-topic! :P

Onn: Ik ben er over uit gepraat! Geen toevoegingen op wat ik gezegt heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tel schreef:
Maar goed, we zijn nu alweer 2 pagina's aan het discuseren over labels en substromingen. Nu weer on-topic! :P

Onn: Ik ben er over uit gepraat! Geen toevoegingen op wat ik gezegt heb.


Ja als we dan een topic pakken met een goede release, krijgt die weer wat meer views ipv deze release :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien idee om er een topic voor te openen. Kijk morgen wel even, eerste slapen! :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik moet eerlijk bekennen dat ik de nummers nog niet eens heb gehoord haha! Morgen toch even doen, weltrusten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

vele malen minder dan hun vorige release.
Anxiety was een heerlijke plaat, draai hem nog regelmatig
maar dit is dus echt 3x niks
die break van Resistance duurt veeels te lang :sick:
en Hate Mondayz doet me helemaal niks.
doe dan een Frontliner release :/ die heeft volgens my ook nog zat klaarliggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Vind het wel lekker klinken. Break mogen ze van mij wel een stuk korter maken, want het stuk voor de vocals klinkt zo leeg..


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hate Mondayz kan er nog een beetje mee door, maar Resistance is gewoon echt verschrikkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En break van ruim anderhalve minuut en daarachter nog eens een ultralange mid-intro. Hoe krijgen ze het voor elkaar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 00:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even vooraf: Er mag normaal gereageerd worden. Als je iets niet leuk vind is 1, maar gaan lopen tieren is niet nodig. Ik kijk hier met name voor naar Poepislekker. Laat dat ook voor de rest nu gezegd zijn.

Ontopic: Jammer van deze release, ik vind deze minder dan de vorige, waarvan met name Anxiety mij heel goed beviel. Ook die preview track die ze pas geleden hadden laten zien leek me best aardig. Dit is een stukje minder. Al moet ik zeggen dat de break van Resistance best wel sfeer heeft. Dat lange van bijvoorbeeld de Brennan Heart remix van The Sacrifice word wel gedoogd door velen en dit niet?

Maar om nou te zeggen dat Scantraxx slecht is etcetera, nee. Er komt genoeg interessant spul uit. 2nd ID kan een mooi project worden, Wildstylez & Frontliner zijn op hun eigen manier heel goed bezig. Talenten die pas een paar dingen uitgebracht hebben kunnen uitgroeien tot wat moois (zie Toneshifterz waar eerst lacherig over gedaan werd). Vergeet daarbij niet de aankomende Prophet die ook wel kwalitatief sterk is. Scantraxx redt zich wel, daar twijfel ik helemaal niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 09:13 
 
Artiest

ik snap nogsteeds niet wat zij bij een label als scantraxx doen... :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 09:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Faalhaas schreef:
Poepislekker schreef:
Wat een homo's, rot toch op met die debiele herrie. Hate mondayz; eerst zon nichten titel verzinnen en die dan vervolgens heel rebels met een Z op het einden schrijfen!

Hou toch eens op met die jongens uitschelden voor homo's, vind ik zo ontzettend triest he. Homo als scheldwoord gebruiken.. :')

Kan natuurlijk niet ontkennen dat dit echt zó ontzettend slecht is, vind het echt jammer want i'm free vond ik nog best een redelijke plaat.


gast ff serieus, kijk dat filmpje van hun in het nieuwe tracks topic dan snap je dat ze met de term homo graag aangesproken willen worden.


'schrijfen' met een 'f', niet te geloven wat een niveau van deze kerel! Om te janken....

Daarnaast moet ik zeggen dat ik me steeds meer begin te ergeren aan het commentaar van een aantal mensen hier. Er zijn mensen die hun best doen om een track te produceren waarvan zij vinden dat het nummer goed klinkt.
Dat het nummer dan niet bij iedereen even goed valt, is tot daar aan toe maar om dan een label of artiest helemaal af te branden...ik vind het gewoon sneu. Even over deze tracks, ik vindt ze ook niet geweldig, maar ik moet zeggen dat ik het talentenniveau van Scantraxx, toch ook niet zo laag vindt hoor!
Krusaders, Bioweapon en Toneshifterz maken toch lekkere plaatjes de laatste tijd! En laten we eerlijk zijn, platen van bv. Theracords zijn gewoon een andere stijl. En de Scantraxx en Fusion stijl spreekt mij gewoon meer aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 09:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dit moet toch een grapje zijn van Scantraxx hoor! :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:12 
 
Donateur
Avatar gebruiker

StantonDJ schreef:
Daarnaast moet ik zeggen dat ik me steeds meer begin te ergeren aan het commentaar van een aantal mensen hier. Er zijn mensen die hun best doen om een track te produceren waarvan zij vinden dat het nummer goed klinkt.
Dat het nummer dan niet bij iedereen even goed valt, is tot daar aan toe maar om dan een label of artiest helemaal af te branden...ik vind het gewoon sneu.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Welkom in de wereld van muziek (,theater,boeken en films) :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

San Miquel schreef:
StantonDJ schreef:
Daarnaast moet ik zeggen dat ik me steeds meer begin te ergeren aan het commentaar van een aantal mensen hier. Er zijn mensen die hun best doen om een track te produceren waarvan zij vinden dat het nummer goed klinkt.
Dat het nummer dan niet bij iedereen even goed valt, is tot daar aan toe maar om dan een label of artiest helemaal af te branden...ik vind het gewoon sneu.

+1

vind het idee van de vocal van hate mondayz juist wel lagge
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Resistance heeft een te lange en niet-boeiende break, verder springt de melodie er nou niet bepaald uit en klinken de kicks in de climax niet geweldig, de intro kan er daarentegen wel mee door.

Van Hate Mondayz spreekt alleen de titel me aan :thumbdown:

Vocals by: Microsoft Anna (Text To Speech) ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

n3liss schreef:
Ik zeg : Op naar Q-dance Presents Theracords & Avio..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 14:40 
 
Hardtraxx Veteran

@ StantonDJ gelukkig zitten Toneshifterz bij Scantraxx ja. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

tomb schreef:
@ StantonDJ gelukkig zitten Toneshifterz bij Scantraxx ja. :')


Scherp! Ik bedoelde de regel daarboven eigenlijk zowel Scantraxx als Fusion. Maar goed, dat had ik er niet neer gezet dus je hebt helemaal gelijk... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:36 
 
Hardtraxxer

Booth are :bomb:

Can't wait for it! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Best jammer eigenlijk dat deze release zo tegen valt, want ik was net aan het klussen en hoorde deze track:

Als ik dit zo hoor snap ik heel goed waarom de interesse er was, hier kan met een beetje schaven best wat moois uit komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Als ik dit zo hoor snap ik heel goed waarom de interesse er was, hier kan met een beetje schaven best wat moois uit komen.

Hoe bedoel je precies? Hun stijl of deze track? Want deze is uitgekomen op Bazz Implant Recordings.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Berunda schreef:
Khadber schreef:
Als ik dit zo hoor snap ik heel goed waarom de interesse er was, hier kan met een beetje schaven best wat moois uit komen.

Hoe bedoel je precies? Hun stijl of deze track? Want deze is uitgekomen op Bazz Implant Recordings.

Dat snap ik, maar het gaat me meer om de track zelf. Als je merkt hoe de sounds in elkaar steken en je kan daar iets in coachen oid kun je hier best wat moois uit halen gok als label.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Als aller eerste: Homo als scheldwoord gebruiken :')

Resistance: Wel aardige intro! De rest zakt af. Break duurt veelste lang, en is eigenlijk gewoon kansloos. De melodie is totaal niet catchy. Wat waarschijnlijk wel de bedoeling was met een track als deze. Zonde. 3/10
Hate Monday: Toffe intro, is weer eens wat anders. Alleen de vocal irriteert na 1 keer al. De melodie klinkt echt alsof die rechtstreeks uit een piratenfilm komt. Erg jammer dit. 5/10

Anxiety/I'm Free was echt een goede release imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 sep 2010 17:42 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

Laten we het even ontopic houden graag. Homo's of niet, toon gewoon respect. Vind je de nummer niets? Dat kan, ik vind ze ook niet geweldig. Maar uit dat even op een andere (beschaafde) manier of laat het topic gewoon links liggen.

Ontopic onder deze lijn:
______________________
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle