Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had het niet beter kunnen verwoorden. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:43 
 
Artiest

Dit is gewoon 100% niet Scantraxx waardig..
Best leuke trackjes om te luisteren dat kan ik niet ontkennen, maar die break? Gewoon echt amateuristisch!

We praten hierwel over Scantraxx...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Weet je wat ik niet snap? Dat deze troep wel een extreem spoedige release krijgt en dat een kwalitatief goede en originele plaat van A-Lusion met 2 andere prima tracks gewoon de vuilbak in wordt gegooid door dit label. Laten we eerlijk zijn, zelfs de nummers van Hardbassbeatzhunterzhuppeldepup-recordzzz klinken nog professioneler.

De enigen van Scantraxx die me nog boeien zijn Frontliner en Wildstylez (+A2 records), de rest is echt extreem ver afgegleden en die nieuwe artiesten... laat ik daar maar niet eens over beginnen. Ben langzaam wel klaar met Scantraxx, doodzonde want 2 jaar terug was het nog terecht hét label van de scene met briljante releases.


Tel schreef:
Edwinn schreef:
Dit is zelfs nog Scantraxx onwaardig. :')

Je ziet het verkeerd. Dit is nu Scantraxx waardig tegenwoordig


Denk dat hier mee alles is gezegd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zirkumflex schreef:
We praten hierwel over Scantraxx...

scantrax is al lang niet meer wat het geweest is maar dat is wel duidelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 21:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen woorden voor :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:17 
 
Hardtraxx Newbie

Zeer standaard tracks, wel lekker om zo nu en dan te luisteren. Maar om alleen Scantraxx nu zo af te kraken? Fusion doet hetzelfde. Kijk naar de Noisecontrollers precies hetzelfde. Alles van tegenwoordig is gewoon zo standaard. Het begon al met tracks als Promises etc. Waar blijven die tracks als Time, Pleasure, Spacer? Die blonken uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:21 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Het spijt me zeer, maar deze tracks vind ik niet lekker om zo nu en dan te luisteren.
Ik hoop ze dan ook nooit live te mogen horen. Maar ben met je eens dat alles steeds meer standaard
wordt, al houdt Fusion er niet van die pingelsounds op na! Dat scheelt een hoop. Plus ze
willen ook wel winst maken maar melken het niet zo uit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Een lachertje :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:42 
 
Hardtraxx Newbie

Ik zeg : Op naar Q-dance Presents Fusion..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het spijt me zeer, maar deze tracks vind ik niet lekker om zo nu en dan te luisteren.
Ik hoop ze dan ook nooit live te mogen horen. Maar ben met je eens dat alles steeds meer standaard
wordt, al houdt Fusion er niet van die pingelsounds op na! Dat scheelt een hoop. Plus ze
willen ook wel winst maken maar melken het niet zo uit.

Idd, fusion kijkt ook goed na welke artiesten ze binnen halen. Kijk nu bijvoorbeeld weer met Jack of Sound. Daarvoor Slim Shore, Titan, B-Front. Begin nu alweer meteen aan het feest Fusion te denken :yay:

Scantraxx moet zich gaan schamen om wat ze zijn geworden vergeleken met vroeger.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:50 
 
Hardtraxxer

Ze kunnen in ieder geval goede melo's maken, kan van geen enkele DWX producer gezegd worden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Voor eens en altijd; fuck melodie. Er zijn maar weinig melodieën die me hebben kunnen raken,
en dat zijn oude Wildstylez platen zoals Push That Feeling & Pleasure! Doe mij maar een screech!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Het spijt me zeer, maar deze tracks vind ik niet lekker om zo nu en dan te luisteren.
Ik hoop ze dan ook nooit live te mogen horen. Maar ben met je eens dat alles steeds meer standaard
wordt, al houdt Fusion er niet van die pingelsounds op na! Dat scheelt een hoop. Plus ze
willen ook wel winst maken maar melken het niet zo uit.

Dat valt op zich wel mee. Je moet alleen wat verder kijken dan je neus lang is tegenwoordig omdat alles wat op dit moment bekend en groots is binnen de hardstyle minder is gaan produceren. Komt ook omdat de rek langzaam uit het mainstream-genre is zo lijkt het. Ik vind toegankelijke hardstyle niet erg, maar dan moet het wel goed zijn. Vroeger had je dat soort goede platen in overvloed, nu is het enkel middelmaat wat heerst.
Je zegt dat alles standaard wordt maar ondertussen krijg je wel een nieuwe stroming "Raw-hardstyle" en heel veel artiesten die zich daarbij aansluiten, je hebt experimentele sounds op Theracords en van Hardwear, laatst nog wat spul van Delete gehoord wat erg vet was.
Ik vind juist dat hardstyle zich erg goed de breedte in ontwikkeld heeft het afgelopen jaar en er meer variatie in het genre zit. Dat is alleen niet op Scantraxx, maar als ze die kant niet op willen, prima toch? Negeer het zaakje en geniet van andere artiesten en labels, en steun die :) Hoe jammer het ook is dat Scantraxx zo veel minder is geworden. Van deze Wasted Penguinz hoor je over 2 jaar toch niks meer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
maar ondertussen krijg je wel een nieuwe stroming "Raw-hardstyle" en heel veel artiesten die zich daarbij aansluiten

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Tja misschien maak ik me er ook wel zo boos over omdat ik er vroeger zo fan van was.
Vind het gewoon jammer dat door het mismanagement bij Scantraxx zoveel top DJ's
niet meer uitblinken. Nu ben ik het wel met je eens dat Theracords en een paar nieuwe labels
zich heel erg goed positioneren en heel fijn bezig zijn. Vooral de komst van Theracords heeft
me groot plezier gedaan en zorgt ervoor dat ik hardstyle blijf luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mol schreef:
Tja misschien maak ik me er ook wel zo boos over omdat ik er vroeger zo fan van was.


Dit vind ik ook zo jammer. Toen ik begon met hardstyle, kende ik niet meer dan Scantraxx. Heb zelfs een shirt gekocht, omdat Scantraxx gewoon HET was in de scene. Als ik dat nu bekijk vind ik dit heel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:00 
 
Hardtraxxer

Raw hardstyle is er altijd al geweest, maar ja, diegene die er nu zó enthousiast erover zijn, zijn de mensen die 2jaar geleden Noisecontrollers en hardstyle ontdekten, DBSTF nummers meeschreeuwden en niet eens wisten wie Zatox was. Nu wil gewoon ELKE producer "raw" tracks maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mag ik u helpen; hardstyle was vanaf het begin al aardig rauw. Dikke reversed basses, vieze screeches.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

coazter schreef:
Nu wil gewoon ELKE producer "raw" tracks maken.

Ik kan me er niet zo snel wat voor de geest halen die nu rauwere tracks maken, maar dat niet altijd gedaan hebben. En er zijn zoveel producers wel bij hun stijltje gebleven. Noem er eens wat dan? (Oja, DBSTF met Anger, wat een raw-randje heeft)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ach dat DBSTF een keer Shiverz of Anger maakt, wil niet zeggen dat ze gelijk raw maken.
Ik kan ook niet echt artiesten bedenken die geswapped zijn van stijl.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Uhmmm..

Vind ik maar een kut release..
Wasted Penguinz - Resistance's intro valt nog mee.
Maar de rest v.d. track zuigt ook,

Andere track vind ik ook wel slecht..
Zo precies een wannabe Raw-hardstyle vind ik persoonlijk.
Scantraxx goed bezig ; )

:thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

coazter schreef:
Raw hardstyle is er altijd al geweest, maar ja, diegene die er nu zó enthousiast erover zijn, zijn de mensen die 2jaar geleden Noisecontrollers en hardstyle ontdekten, DBSTF nummers meeschreeuwden en niet eens wisten wie Zatox was. Nu wil gewoon ELKE producer "raw" tracks maken.

2 jaar geleden waren de noisecontrollers nog raw, en dbstf waren toen nog niet volledig doorgebroken. En zatox was ongeveer een van de eerste artiesten die ik begon te luisteren. Ben wel een van de weinige die op die kant zijn ingestapt in hardstyle, meeste via scantraxx dat ben ik met je eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:13 
 
Hardtraxxer

Ok overdreven, was aan Kodex oa. aan het denken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

coazter schreef:
Raw hardstyle is er altijd al geweest, maar ja, diegene die er nu zó enthousiast erover zijn, zijn de mensen die 2jaar geleden Noisecontrollers en hardstyle ontdekten, DBSTF nummers meeschreeuwden en niet eens wisten wie Zatox was. Nu wil gewoon ELKE producer "raw" tracks maken.


Raw hardstyle was er vroeger niet zoals deze er nu is. Nu is het (imo) echt een andere stroming in de hardstyle. Dit komt omdat toen de "gewone" hardstyle nog kwalitatief stukken beter was dan wat er tegenwoordig wordt voorgeschoteld. Daarom is die verdeling nu zo aan bod gekomen. Veel mensen (vooral de liefhebbers) zitten niet te wachten op dit soort shit waar Scantraxx nu mee komt.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle