Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Warface - Vengeance (EOLCD1802)

Label: End Of Line
WEB release: 27/11/2018

Tracks:
DISC 1

Vengeance (feat. Sovereign King)
Sundown (With Max Enforcer
Day One
Journey Of Ecstasy (With Artifact feat. Sovereign King & Elke Donkers)
Set Me Free (With Sub Sonik feat. Carola)
The Drop
MF Oldschool (With Luna)
CA$H
Blood On You (With Killshot)
Fake News
Evil Exists (With Radical Redemption)
Game Over (With Delete)
Supreme Imperial
Detonated (With Rebelion)
Play No Games
Number 1 (With Angerfist)
Robot Gang Bang (With Sefa)
Troublemakers (With N-Vitral Presents: BOMBSQUAD)

DISC 2

We All Live For This (Feat Sovereign King)
Black Seas
Drown (With D-Sturb)
Radioactive (With Mark With a K feat. DV8 Rocks & Jasmine MCGuinness)
Without A Trace (Feat. Carola)
For All Of Us (With Devin Wild)
RCKNG (With Rutheless Feat. Ashley Jana)
F The Industry (With Frequencerz)
Blazing (With Act Of Rage)
Addicted (With Delete)
Game Time (With Rooler)
Break Your Neck (With Killshot)
Mean Paw (Feat. Nolz)
Frontline (With Ncrypta)
The Mission
Your Betrayal (With Malice)
Get With It (With Dither)
From The South (With Deadly Guns)

Samples:
https://www.hardstyle.com/album/warface-vengeance/85669
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Fake News is wel geinig, rest ga ik niet aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net even alle nieuwe platen kort geluisterd. Geen enkel nummer vind ik goed, omdat die kicks zo fucking gaar zijn... Klinkt allemaal zo geforceerd. Nee niets voor mij dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat is die kick onder MF oldschool? :lol: Daarnaast nog geen tijd gehad om alles te luisteren, maar surprise album releases zijn altijd mooi; geen gekut met maandenlang teasen, gewoon dat album in de handen van de mensen krijgen zonder gedoe

Edit: play no games :lol: :lol: :lol: Wie heeft die zeehond zo boos gemaakt in Fake News jezus almachtig
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 13:12 
 
Hardtraxxer

Beide CD's zojuist geluisterd. Ik vind dit helemaal niks. Totaal niet mijn straatje. Geforceerde kicks vliegen je om de oren en heb het idee elke keer hetzelfde te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 13:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet dat hij met een surprise album is gekomen en dat er dan ook nog veel onbekende nieuwe tracks op staan! :thumbsup: Ben benieuwd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:04 
 
Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
Wat is die kick onder MF oldschool? :lol: Daarnaast nog geen tijd gehad om alles te luisteren, maar surprise album releases zijn altijd mooi; geen gekut met maandenlang teasen, gewoon dat album in de handen van de mensen krijgen zonder gedoe

Edit: play no games :lol: :lol: :lol: Wie heeft die zeehond zo boos gemaakt in Fake News jezus almachtig


Die kick is een Jump-achtige kick. Vind ik wel vet gedaan eerlijk gezegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wat een inspiratieloze tyfusmeuk. Al die vage kicks die "hard" moeten lijken....

Btw maar een 5-tal nummers geluisterd, na 'Play No Games' had ik er wel genoeg van :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die laatste kick van de eerste drop in Robot Gangbang :lol: Dat kan echt niet.
Daarnaast zit dit album echt vol met 13/12 album fillers die zo ongelooflijk saai zijn..
Positieve uitschieters voor mij zijn Sundown, Set Me Free, Black Seas, Without A Trace en F The Industry
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:23 
 
Hardtraxx Addict

Ik vind dit echt een vet album, ik had dit soort tracks totaal niet verwacht van Warface.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:31 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Alles beluisterd de enige 2 geinige nummers vind ik
Sundown en set me free. Daarnaast de nummers die al bekend waren zoals f the industry en day one vind ik ook wel tof
De rest vind ik vooral gevuld met matige en misplaatste kicks.
Wel geinig dat hij zonder te teasen een album dropt
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vet vet vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Had alleen een verwachting Sundown, die is nog best leuk. De rest is gewoon totaal niks voor mij. Zou me dood vervelen om alleen maar te moeten wachten op een anti gevolgd door kicks die je zo kan voorspellen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 14:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zitten een paar leuke platen tussen, onder andere Supreme Imperiawl en Vegeance. Maar zitten ook veel tegenvallende platen tussen, met name de collab met Delete :sick:. Gevalletje hier heb je vocals en maak er maar iets van, erg jammer. Ben ook bang dat veel van dit soort collabs op het album van Delete gaan komen, die met E-Force had hier ook al last van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Wat een inspiratieloze tyfusmeuk. Al die vage kicks die "hard" moeten lijken....


Dit. Zo geforceerd dit allemaal.. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FreediverS1 schreef:
Alles beluisterd de enige 2 geinige nummers vind ik
Sundown en set me free. Daarnaast de nummers die al bekend waren zoals f the industry en day one vind ik ook wel tof
De rest vind ik vooral gevuld met matige en misplaatste kicks.
Wel geinig dat hij zonder te teasen een album dropt


Dit eigenlijk. Niet veel aan toe te voegen
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt geen zak aan dit album. Sundown is nog wel leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 16:11 
 
Hardtraxx Crew

Fake News & MF Oldschool zijn vet, de rest is kut
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dat Detonated zo'n ongelooflijk hoog BPM heeft, anders was dat misschien wel de beste plaat van het album :$

De rest is soms vet, en vaker niet vet. Game Over is wel een dieptepunt, hoor echt 0.0 Delete hierbij.

Oeps, Robot Gangbang is nog erger, in tijden niet zulke slechte muziek gehoord zeg. On-be-fucking-grijpelijk dat mensen dit vet vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 21:07 
 
Hardtraxx Newbie

50/50.. ene helft prima en de andere helft gewoon tyfusherrie. Bijna zelfde verhaal als het album van Radical.. behalve dat hier geen verheven goden hype aan vast hangt alsof het album een product uit het hof van eden is. Waardoor dit album dus toch wel een aangename verassing is.

Vraag me alleen af waar Robot Gangbang op slaat.. ik heb er echt geen woorden voor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Sundown (With Max Enforcer)
The Drop
Blood On You (With Killshot)
Fake News
Supreme Imperial
Detonated (With Rebelion)
Robot Gang Bang (With Sefa)

Deze vind ik toch wel heel gaaf allemaal! Rest vond ik of niet vet, of nog niet beluisterd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Iets meer in depth geluisterd:

This is vengeance- supervette platen; lekker melodietje, kicks zijn dik in orde, en de vocals van sovereign king passen hier goed in. Vooral vet hoe de climax na een paar seconde weer naar een anti springt en daarna uitbarst in een climax met superveel drive :love: :loving: . Heel uniek, hier mag best wel iets meer mee worden gespeeld naar mijn mening

Sundown - lekker zomers melodietje met een heerlijke climax. Warface kan best sterke melodieen maken, alleen doet ie t niet zo vaak. Fijn dat de melodie verandert bij de tweede climax, een van de sterkere plaatjes van het album

Day one - Een van platen die al een beetje ouder is, maar blijft een topplaat. Die alarmachtige screech in de intro, vocals die je live kan meeschreeuwen, goede kicks en een heerlijke opbouw naar de climax waar gelukkig de melodie word doorgetrokken.

Journey of Ecstacy - hier kan ik niet zo veel, weinig interessante elementen die de plaat uit het 13/12-kamp trekken

Set me Free- alweer, zeer 13/12 (wat niet zo raar is met Sub Sonik). Leuke climax met de SS kick, maar alles daarvoor zo oninteressant als wat en totaal niet onderscheidend van andere SS platen.

The Drop - Deze deed me toen ik hem voor het eerst op Defqon hoorde niet zoveel, maar hij is aan me gegroeid. Vette atmosfeer in de plaat die het op een festival met een biertje erbij goed doed, die heerlijk diepe kick en de vocal sample die er een beetje doorheen speelt :thumbsup: . Het zal geen prijzen winnen voor originaliteit, maar het zit goed in elkaar en is nog redelijk memorabel.

MF Oldschool - Doet me helemaal niks, die jump/tek kick erdoorheen past er helemaal niet in en die vocal sample is al een miljoenmiljard keer gebruikt. Op de kick na vergeet je plaat terwijl je er naar luistert.

CASH - :sleep:

Blood on you - Melodie klinkt niet helemaal origineel, en voelt in z'n geheel een beetje aan als een afgewezen versie van Bloodstain met Radical. N-vitral kan beter dan dit.

Fake News - Valt me na een paar keer luisteren beter dan in het begin, de gated-achtige kicks zijn best goed te doen en de vocal sample is goed te doen, maar hij verliest in z'n mid een beetje de drive en zeehondkick op het einde is me net iets te aggresief.

Evil Exists- Blijft toch een vette plaat, op die kick na. Lekker zenuwachtig melodietje met goede algemene sfeer, maar dan komt die krachtloze overpitchte kick erin en val de plaat een beetje weg. Vooral in de climax op het einde steekt die kick echt heel erg uit op een negatieve manier. Dit had veel leuker kunnen zijn met een standaard Warface/RR pre-TRTR kick.

Game Over - Van al hun collabs is dit wel een van de zwakste. Die screech heeft zoveel kracht en is echt vet gedaan en het steekt allemaal wel goed in elkaar, maar het mist toch wel iets om echt memorabel te zijn.

Supreme Imperial - Dit is volgens mij gewoon z'n Supremacy tool van vorig jaar uitgebouwd als ik mij niet vergis? De gated kicks hierin klappen er live zo hard op, maar voor de rest niet superinteressant.

Detonated - ik had niet verwacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar deze Rebelion collab is een van de betere platen op het album! Positief verrast door de jongens, met plaatjes als dit Revelation, Corruption en Bring it On lijken ze zeker op het goede pad te zitten. Hopen dat ze dit doortrekken!

Play no Games - :lol: :lol: :lol: :lol: Dit is zo belachelijk slecht dat het weer leuk is. Telkens als ik dit luister zit ik met een glimlach op z'n gezicht van hoe bizar mislukt dit is als plaat. De kicks zouden uit het amateurproducers topic kunnen komen en hele structuur in dit nummer ontbreekt, maar live zou ik hier de beste drie minuten uit mn leven op hebben. Ik ben verliefd op dit mislukte gedrocht.

Number 1 - Een stuk beter gelukt dan de laatste paar nummers van Angerfist, heerlijke kick bij de intro :loving: ,maar valt voor de rest helaas wel een beetje plat. Alweer, had meer kunnen zijn

Robot gangbang - Zund, met een normale climax had dit echt heel vet kunnen zijn maar wat er hier is gebeurd met de kicks kan ik niet verklaren. Zeker op het einde klinkt het alsof iemand de kick van sefa z'n Release the Kraken remix probeerde na te maken maar daar niet in slaagde. Ik dacht oprecht dat mn koptelefoon er niet goed in zat toen ik hem voor het eerst hoorde. Nogmaals, had meer in gezeten.

Troublemakers - Niks geweldigs hier, maar als verplicht uptempo aflsuitplaatje heb ik liever dit dan een Deadly Guns plaat. Heeft wel iets lekker chaotisch en zal er live wel opklappen, en soms is dat genoeg.

CD2 bevat wat meer oudere dingetjes dus daar kan ik kort over zijn; Ik hoor helemaal geen Rooler in Game Time, The Mission is supervet en waarschijnlijk een van de beste Warface platen die er is. Dither collab had ik liever 3 jaar geleden gezien toen ie wat meer echte industrial maakte, Ncrypta collab klapt er hard op, Addicted, F the industry en All of us zijn nog steeds supervet, Killshot is nog steeds superkut, LFT album is niet zo sterk als This is Vengeance, Black Seas is best leuk gedaan maar geen standout, Drown is een van D-sturb z'n mindere platen maar dan is het nog steeds een sterke plaat, en From the South is nog steeds alleen vet door die diepe kick in het midden en voor de rest tantoekut. Wat mist er dan nog oja Radioactive is nog steeds geript van iets anders en DV8 is nog steeds fucking kut, without a trace verdient wel iets meer tekst want die is echt leuk gedaan. Lekker vrolijk melodietje met toffe vocals van Carola en een supervette climax. Meer van dit! Ehm laatste dingen Mean Paw voelt nog steeds als het verplichte Warface nummertje op Nolz zn album en Your Betrayal klinkt nog steeds als Watch your Back, maar die vond ik ook best vet dus dit ik nog matig te pruimen.

Conclusie; bij de eerste keer luisteren was ik hier best teleurgesteld (voornamelijk door de af en toe echt slechte kicks), maar na een paar keer luisteren blijken hier toch nog best wat aardige dingetjes tussen te zitten. Zeker niet Warface z'n sterkste werk (dat blijven Art of War en voornamelijk LFT2), maar het vervelendste blijft hetzelfde knagende gevoel als bij Command & Conquer; dat hier zoveel meer in had gezeten. Ik weet dat een hoop mensen hier helemaal niks met Warface hebben, maar met plaatjes als Failure en Doom Slayer heeft hij/zij voor mij wel laten zien dat hij/zij raw kunnen met maken echt superveel drive erin zonder raar gepingel. Af en toe klinkt het allemaal ook net iets teveel hetzelfde, en ik denk dat een berg iets melodieuzere plaatjes hierbij hadden kunnen helpen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 nov 2018 22:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet mijn piece of cake, zit weinig variatie in als ik het zo beluister.

Wat me ook tegenvalt is dat hij heel veel dezelfde geluid (synth?) gebruikt, en onwijs veel trap. :sick:

Nee, ik zal niet zo gauw een Warface-soldier worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 00:16 
 
Hardtraxxer

Heb een beetje het gevoel dat dit album haastig is afgemaakt zodat het klaar was voor het LFT-feest, vind dat vooral met de featurings zoveel meer gedaan had kunnen zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 10:58 
 
Hardtraxx Elite

Tering die kick in de plaat met RR. Doet oprecht pijn aan mijn oren
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle