Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sundown en The Drop :thumbsup:. Collab met Killshot had veel vetter kunnen zijn als er niet besloten was de melodie om zeep te helpen met een waardeloze anti >.<. Eerste gedeelte van Ca$h klinkt erg vet, maar in het 2e gedeelte van de plaat wordt alles weer verpest imo :(. Over het algemeen ook geen fan van de meeste kicks in zijn tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 13:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
een waardeloze anti >.<.

??
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 14:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat is een geforceerde kick?
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 15:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit album is nog slechter dan die van RR en dat zegt genoeg.. :/ Sundown vind ik wel vet tho :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 16:14 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Dit album is nog slechter dan die van RR en dat zegt genoeg.. :/


Vind ze beiden ongeveer even slecht relatief gezien, alleen staan op dat album van RR ook wel een paar zeer goede platen, hier kan ik geen een vinden. Echter zijn sommige platen op het RR album dan weer ongelofelijk slecht, slechter dan dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 17:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Was maandag aanwezig op de exclusieve album release party in de Melkweg. Daar draaide hij in een uur tijd zijn hele album. Er vielen mij toen en na het luisteren van het album op spotify een paar platen positief op:

- Sundown (& Max Enforcer): Lekkere melodie, in zijn algeheel prima luisterplaatje
- This is Vengeance: Keiharde plaat, die vocals zijn top en de kicks vind ik ook prima in deze plaat
- Journey of Ecstasy (& Artifact): Een van mijn favoriete platen van dit album, melodie, vocals en kicks vind ik top.
- Fake News: Vind deze vooral live lekker, thuis zou ik deze niet zo snel opzetten
- Day One: Al wat ouder, maar vind Day One nog altijd een prima plaat
- Supreme Imperial: Die gated kicks knallen live echt zo hard, niet normaal :bomb:
- Detonated (& Rebelion): Sowieso de laatste tijd steeds vaker goede platen van Rebelion, deze valt daar ook onder. Vind dit een geslaagde collab.
- The Mission: Ook al een wat oudere plaat, maar misschien wel een van de betere platen van het album

Al met al een stuk beter album dan die van Radical. Enige minpunt is dat sommige tracks een leuk deel hebben, maar in zijn algeheel gewoon net niet lekker wegluisteren. Sommige kicks zijn ook echt niet mooi. Er had in sommige platen echt meer ingezeten, maar ben zeker positief verrast over dit album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 21:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zitten wat mij betreft best wat leuke plaatjes tussen, maar de meeste zijn wellicht wat voorspelbaar. Moet zeggen dat ik wel positief verrast werd door die fake climax in This Is Vengeance. Beginnen met die melodie en dan stiekem toch even een anti met lompe gated kicks. Tof gedaan wat mij betreft :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 nov 2018 22:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Vengeance (feat. Sovereign King)
Sundown (With Max Enforcer
Day One
Journey Of Ecstasy (With Artifact feat. Sovereign King & Elke Donkers)
Set Me Free (With Sub Sonik feat. Carola)
The Drop
MF Oldschool (With Luna)
Blood On You (With Killshot)
Fake News
Evil Exists (With Radical Redemption)
Supreme Imperial
Detonated (With Rebelion)
Play No Games
Number 1 (With Angerfist)
Troublemakers (With N-Vitral Presents: BOMBSQUAD)
We All Live For This (Feat Sovereign King)
Drown (With D-Sturb)
For All Of Us (With Devin Wild)
Blazing (With Act Of Rage)
Addicted (With Delete)
Game Time (With Rooler)
Break Your Neck (With Killshot)
Mean Paw (Feat. Nolz)
Frontline (With Ncrypta)
The Mission
Your Betrayal (With Malice)
Get With It (With Dither)
From The South (With Deadly Guns)

allemaal vet :clap:

Uitschieters Blood On You, Fake News, Supreme Imperial, Play No Games, Break Your Neck en Mean Paw :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 05:55 
 
Hardtraxx Veteran

Dus , ik een album mix opzetten.. hoor ik weinig variatie na 15 minuten en pak em beet 5-6 tracks. Voor ik de tracks apart ga luisteren, heb in een vraag.
zitten er tracks in met het stijltje van catalyst of überhaupt een beetje in de oude of experimentele stijl? Is er ook een plaat in het spoontech straatje? Want als het antwoord nee is op deze vragen denk ik dat ik gauw klaar ben..

Op een feest vind ik het nog steeds geweldig, maar thuis zal ik het niet snel opzetten. Ik mis sowieso een beetje de Warface van een jaar of 3/4 terug in set en trackkeuze. Maar dit kan ik zo ongeveer van 20 artiesten zeggen..

Oud worden is helemaal niet zo leuk eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 nov 2018 07:59 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Dus , ik een album mix opzetten.. hoor ik weinig variatie na 15 minuten en pak em beet 5-6 tracks. Voor ik de tracks apart ga luisteren, heb in een vraag.
zitten er tracks in met het stijltje van catalyst of überhaupt een beetje in de oude of experimentele stijl? Is er ook een plaat in het spoontech straatje? Want als het antwoord nee is op deze vragen denk ik dat ik gauw klaar ben..

Op een feest vind ik het nog steeds geweldig, maar thuis zal ik het niet snel opzetten. Ik mis sowieso een beetje de Warface van een jaar of 3/4 terug in set en trackkeuze. Maar dit kan ik zo ongeveer van 20 artiesten zeggen..

Oud worden is helemaal niet zo leuk eigenlijk.

Fake New kwam in de buurt van Catalyst :D rest niet geluisterd, wat een tyfus herrie :lol:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle