Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxxer
257 posts member since 2018
last seen Dec 2025
Extreem dikke plaat, een van de betere dit jaar. Weet niet wat voor schijtspeakers sommige hier hebben, maar deze gaan echt door merg en been. Smullen :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
NotMegalodon wrote:Weet niet wat voor schijtspeakers sommige hier hebben
KRK's, nu jij weer.
Last edited by Alm1ghty on 19 Apr 2019 11:21, edited 1 time in total.
I
Hardtraxx Elite
2326 posts member since 2017
last seen 12 hours ago
Trajanusch wrote:Kicks :sick:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
NotMegalodon wrote:Extreem dikke plaat, een van de betere dit jaar. Weet niet wat voor schijtspeakers sommige hier hebben, maar deze gaan echt door merg en been. Smullen :thumbsup:
Speakers die beter zijn dan die van jou zo te zien.
Hardtraxxer
last seen Dec 2025
Zet ze dan eens wat harder?
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
NotMegalodon wrote:Zet ze dan eens wat harder?
Want dat verandert de frequenties?
Hardtraxxer
last seen Dec 2025
Als het goed is niet.

Mijn punt is dat je dan in ieder geval meer dan alleen die hoge laag hoort. En de lage laag voelt.
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
NotMegalodon wrote:Als het goed is niet.

Mijn punt is dat je dan in ieder geval meer dan alleen die hoge laag hoort. En de lage laag voelt.
Als ik mijn subwoofer volop aangooi, dan ja, dan voel ik meer bass, maar dat vervormt het hele nummer en maakt het hele nummer dof, waarna vervolgens een opvolgend nummer weer voor geen meter klinkt.

Als ik dit naast andere hardstyle platen leg, dan zijn de kicks gewoon afschuwelijk. Heb Warface op Defqon.1 live al weer een kans gegeven maar ook daar klonk het voor geen meter, de kicks zijn gewoon verre van vol en hebben machtig weinig laag er in zitten.
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 1 day ago
Kun je nog wel een enorme wall of bass eronder gooien, die blafjes van kicks blijven alsnog spuuglelijk
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 16 days ago
NotMegalodon wrote:Zet ze dan eens wat harder?
Image

Wel grappig dat mensen simpelweg het geluid van de kick niet mooi vinden en jij begint over de speakers :p :p
Hardtraxxer
last seen Dec 2025
Ja nouja, het moet ook wel smaakverschil zijn inderdaad, want qua 'erop klappen' zijn dit prima kicks. Verschil in smaak kan je nooit recht discusseren, dat blijft.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
NotMegalodon wrote:Ja nouja, het moet ook wel smaakverschil zijn inderdaad, want qua 'erop klappen' zijn dit prima kicks. Verschil in smaak kan je nooit recht discusseren, dat blijft.
Ik heb echt geen idee wat hier nou staat.. :huh:
Kraak... Piep...
last seen Feb 2026
NotMegalodon wrote:Ja nouja, het moet ook wel smaakverschil zijn inderdaad, want qua 'erop klappen' zijn dit prima kicks. Verschil in smaak kan je nooit recht discusseren, dat blijft.
Je kan niet zeggen dat iets zo is en dan vervolgens het een smaakkwestie noemen als je dat niet zo vindt, zo werkt smaak/een mening niet :P

Wat wel een feit is, is dat deze kicks weinig laag hebben en vrij resonante punches hebben, dat hoor je en zou je op een spectrum ook zien.

Als jij dit vet vindt, dan is dat inderdaad jouw smaak, net zoals ik dit nergens naar vind klinken door het bovengenoemde ook smaak is.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 8 hours ago
DonnyD wrote:
Ik heb echt geen idee wat hier nou staat.. :huh:
Super duidelijk verhaal met leestekens punten en komma's, dat je dit niet snapt ligt aan jou.

TL:DR: smaken verschillen
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Wat een klotekicks weer :sick:
R
Hardtraxxer
484 posts member since 2017
last seen 17 days ago
Je hoeft geen slechte speakers te hebben om deze kick (rond 2 min) slecht te vinden. Dat er weinig bass in zit klopt niet echt, misschien wat weinig 80-200hz waardoor het wat minder vol klinkt. Verder zijn die punches nieteens punches te noemen haast. Desondanks vind ik het geen hele slechte track ofzo
Hardtraxx Veteran
4259 posts member since 2019
last seen Jun 2025
Helemaal leip deze. Stoor me niet aan de kicks
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
NotMegalodon wrote:''erop klappen'
Image
Hardtraxxer
63 posts member since 2016
last seen Jan 2025