Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Extreem dikke plaat, een van de betere dit jaar. Weet niet wat voor schijtspeakers sommige hier hebben, maar deze gaan echt door merg en been. Smullen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Weet niet wat voor schijtspeakers sommige hier hebben

KRK's, nu jij weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:21 
 
Hardtraxx Elite

Trajanusch schreef:
Kicks :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:44 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Extreem dikke plaat, een van de betere dit jaar. Weet niet wat voor schijtspeakers sommige hier hebben, maar deze gaan echt door merg en been. Smullen :thumbsup:


Speakers die beter zijn dan die van jou zo te zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zet ze dan eens wat harder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Zet ze dan eens wat harder?


Want dat verandert de frequenties?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het goed is niet.

Mijn punt is dat je dan in ieder geval meer dan alleen die hoge laag hoort. En de lage laag voelt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Als het goed is niet.

Mijn punt is dat je dan in ieder geval meer dan alleen die hoge laag hoort. En de lage laag voelt.


Als ik mijn subwoofer volop aangooi, dan ja, dan voel ik meer bass, maar dat vervormt het hele nummer en maakt het hele nummer dof, waarna vervolgens een opvolgend nummer weer voor geen meter klinkt.

Als ik dit naast andere hardstyle platen leg, dan zijn de kicks gewoon afschuwelijk. Heb Warface op Defqon.1 live al weer een kans gegeven maar ook daar klonk het voor geen meter, de kicks zijn gewoon verre van vol en hebben machtig weinig laag er in zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kun je nog wel een enorme wall of bass eronder gooien, die blafjes van kicks blijven alsnog spuuglelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 13:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Zet ze dan eens wat harder?

Afbeelding

Wel grappig dat mensen simpelweg het geluid van de kick niet mooi vinden en jij begint over de speakers :p :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 14:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ja nouja, het moet ook wel smaakverschil zijn inderdaad, want qua 'erop klappen' zijn dit prima kicks. Verschil in smaak kan je nooit recht discusseren, dat blijft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 14:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Ja nouja, het moet ook wel smaakverschil zijn inderdaad, want qua 'erop klappen' zijn dit prima kicks. Verschil in smaak kan je nooit recht discusseren, dat blijft.


Ik heb echt geen idee wat hier nou staat.. :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 15:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Ja nouja, het moet ook wel smaakverschil zijn inderdaad, want qua 'erop klappen' zijn dit prima kicks. Verschil in smaak kan je nooit recht discusseren, dat blijft.


Je kan niet zeggen dat iets zo is en dan vervolgens het een smaakkwestie noemen als je dat niet zo vindt, zo werkt smaak/een mening niet :P

Wat wel een feit is, is dat deze kicks weinig laag hebben en vrij resonante punches hebben, dat hoor je en zou je op een spectrum ook zien.

Als jij dit vet vindt, dan is dat inderdaad jouw smaak, net zoals ik dit nergens naar vind klinken door het bovengenoemde ook smaak is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
NotMegalodon schreef:
Ja nouja, het moet ook wel smaakverschil zijn inderdaad, want qua 'erop klappen' zijn dit prima kicks. Verschil in smaak kan je nooit recht discusseren, dat blijft.


Ik heb echt geen idee wat hier nou staat.. :huh:


Super duidelijk verhaal met leestekens punten en komma's, dat je dit niet snapt ligt aan jou.

TL:DR: smaken verschillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2019 19:04 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een klotekicks weer :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2019 14:13 
 
Hardtraxxer

Je hoeft geen slechte speakers te hebben om deze kick (rond 2 min) slecht te vinden. Dat er weinig bass in zit klopt niet echt, misschien wat weinig 80-200hz waardoor het wat minder vol klinkt. Verder zijn die punches nieteens punches te noemen haast. Desondanks vind ik het geen hele slechte track ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helemaal leip deze. Stoor me niet aan de kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2019 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
''erop klappen'

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 aug 2019 14:23 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Poe poe, wat een kei en kei harde track :woot: :thumbsup:
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle