Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 20:52 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Warface ft. Sovereign King - We All Live For This (Official LFT Anthem 2018) (EOL086)

Label: End Of Line
WEB release: 15/11/2018

Tracks:
Warface ft. Sovereign King - We All Live For This (Official LFT Anthem 2018)

Samples:
https://open.spotify.com/track/7EikbivXXNpmObDVqRDhpL?si=XYVHn3pASIy1yzwP9UnpDw

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 okt 2018 20:59 
 
Hardtraxx Veteran

Ben helemaal klaar met dat gespeel met kicks in de mid. :sleep: voor de rest vrij 13/12 imo.

Warface begint steeds meer als Rebelion/Malice te klinken imo..
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pedaalemre schreef:
Ben helemaal klaar met dat gespeel met kicks in de mid.


Dit :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 okt 2018 12:03 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Nee, Warface blijft voor mij samen met Malice by far de zwakste populaire producer in de hele hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kon Warface paar jaar geleden wel waarderen maar dit is echt drie keer niks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2018 16:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Beter dan wat ik van Warface gewend ben, hoewel dat gepingel met kicks in de mid idd wat irritant begint te worden.

Maar vind het absoluut geen track wat een event kan vertegenwoordigen. Totaal geen anthem plaat.
Denk ook niet dat ze echt in staat zijn een anthem-waardige track te maken eerlijk gezegd. Beetje 13/12 plaatje idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 nov 2018 20:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Pedaalemre schreef:
Ben helemaal klaar met dat gespeel met kicks in de mid.


Dit :thumbdown:

Hier juist precies het tegenovergestelde :$. Kan dat in een mid-intro juist waarderen. In climaxen mag het daar in tegen soms wel wat minder van me.


Over de plaat zelf: Vind hem erg dik klinken :drool:. Ben ook geen groot Warface fan, maar deze pakt me dan wel om de een of andere reden helemaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 nov 2018 13:45 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
Hier juist precies het tegenovergestelde :$.

Wanneer niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 12:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Nee, Warface blijft voor mij samen met Malice by far de zwakste populaire producer in de hele hardstyle scene.

Huh, hoe kan je dat nou zeggen, weinig produceren zo straks als Warface. Dat het je smaak niet is kan natuurlijk, maar je hoort toch wel dat dit goed in elkaar zit?

Verder moet ik zeggen dat deze plaat me nog niet echt pakt, hoorde al leukere langskomen in die LFT promo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 12:47 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het niet heel best in elkaar zitten. Kicks klinken vaak heel vlak met een enorm gebrek aan bass, weinig verschil in sounds, altijd hetzelfde truukje qua platen.

Maar dit heb ik tbh al heel lang met het gros van de Warface/Triax platen. De Spoontech periode en de Enzyme Records periode vallen me nog mee, maar daar voor, tussen en na zijn de producties hard achteruit gegaan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 14:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NotMegalodon schreef:
Huh, hoe kan je dat nou zeggen, weinig produceren zo straks als Warface. Dat het je smaak niet is kan natuurlijk, maar je hoort toch wel dat dit goed in elkaar zit?

Nee, Warface platen zitten niet strak in elkaar. Kwaliteit is niet best.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 17:18 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst

Wat een verschrikkelijke zooi weer. Ik leg me er wel bij neer dat de kicks van Warface nooit mijn smaak zullen worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2018 18:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik deze eergister voor het eerst in HQ luisterde viel die me echt zwaar tegen in vergelijking met hoe ik hem in LQ vond klinken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 14:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vette plaat ^^ energieke mid-intro met vette screeches!
Melodie is ook nice! Vooral in combinatie met de leads :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2018 16:19 
 
Hardtraxxer

:sick: :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2018 23:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geen super goede plaat, maar beter dan wat Warface de laatste tijd heeft uitgebracht imo. Ben echt al een tijdje geen fan meer van Warface, vooral die nieuwe kicks van hem vind ik echt kut (zoals in Break Your Neck of de mid intro van Day One). Deze kicks zijn dan in dat opzicht echt een verbetering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 20:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vind hier echt 0,0 aan: die schreeuwvocalen vind ik helemaal niks, melodie pakt me niet, kicks klinken ontiegelijk lelijk en slap. Gewoon alles is saai aan dit nummer.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle