Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 10:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rebelion ft. Sovereign King - Bleed Insanity (Official Fatality 2018 Anthem) (GBD238)

Label: Gearbox Digital
WEB release: 02/07/2018

Tracks:
Rebelion ft. Sovereign King - Bleed Insanity (Official Fatality 2018 Anthem)

Samples:
https://open.spotify.com/track/1UN0Tj7ejuGz4OeL57SASv?si=fsdPWd0iTKaJrnWuqz8GKw

Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:53 
 
Hardtraxx Addict

Volgens mij kan Rebelion echt niks meer fout doen :worship:
Dikke kicks/melodie en die vocals van Sovereign King geven hier echt een dikke drive aan. En er zal vast nog wel een climax aan het einde van de track zitten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 11:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Volgens mij kunnen Rebelion echt niks meer fout doen :worship:
Dikke kicks/melodie en die vocals van Sovereign King geven hier echt een dikke drive aan. En er zal vast nog wel een climax aan het einde van de track zitten.


Imo was hun album een grote fout, maar goed to each his own.

Dit klinkt in eerste instantie ook weer als een laserkick festijn. Op een climax zou ik niet hopen gezien het een anthem voor een raw feest is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:08 
 
Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
TheUnnamed schreef:
Volgens mij kunnen Rebelion echt niks meer fout doen :worship:
Dikke kicks/melodie en die vocals van Sovereign King geven hier echt een dikke drive aan. En er zal vast nog wel een climax aan het einde van de track zitten.


Imo was hun album een grote fout, maar goed to each his own.

Dit klinkt in eerste instantie ook weer als een laserkick festijn. Op een climax zou ik niet hopen gezien het een anthem voor een raw feest is.


Ik zelf vind de tracks die ze nu maken na het album wel een stuk beter, ik heb het eigenlijk nooit gesnapt wat mensen erg vinden aan die kicks, in mijn oren klinken die kicks wel hard en gaan ook tering hard live (thuis ook) En Rebelion kennend + omdat het een anthem is zou ik JUIST denken dat hier wel een climax aan het einde zou komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wederom weer helemaal niks. Kicks zijn echt slap. Nu ook die hoge punch erin is het helemaal gedaan voor mij. Het album had nog een paar toffe platen maar als je dit als anthem durft af te leveren als een grote naan in de scene ben je toch echt helemaal de weg kwijt. De hele track heeft precies dezelfde opbouw en insteek als veel van hun andere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 12:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:
Broken Balance schreef:
TheUnnamed schreef:
Volgens mij kunnen Rebelion echt niks meer fout doen :worship:
Dikke kicks/melodie en die vocals van Sovereign King geven hier echt een dikke drive aan. En er zal vast nog wel een climax aan het einde van de track zitten.


Imo was hun album een grote fout, maar goed to each his own.

Dit klinkt in eerste instantie ook weer als een laserkick festijn. Op een climax zou ik niet hopen gezien het een anthem voor een raw feest is.


Ik zelf vind de tracks die ze nu maken na het album wel een stuk beter, ik heb het eigenlijk nooit gesnapt wat mensen erg vinden aan die kicks, in mijn oren klinken die kicks wel hard en gaan ook tering hard live (thuis ook) En Rebelion kennend + omdat het een anthem is zou ik JUIST denken dat hier wel een climax aan het einde zou komen.


Wat in jouw oren hard is, is dat in die van de oren van anderen natuurlijk niet. Waar veel mensen gewoon over struikelen is dat ze niet goed zijn afgewerkt en om de 10 seconden wisselen met een hoop kickrolls. Vooral tegen kicks van een Mind Dimension, The Purge, Delete klinkt het gewoon minder. Zelfs tegenover een Rooler of Luminite.

Imo is dit ook totaal niet hard, door de vorm/sound van de kick klinkt hij lomp, maar hoe die kicks zijn afgemixt en vooral door de skere frequenties van de bass in hun kicks zijn ze imo totaal niet lomp. Als ik een lompe kick wil moet het echt een dreun zijn en niet alleen een OEMF zonder een goede punch, bass en tail.

De sound van een lompe kick is er zeg maar wel, maar de bass en punch niet. Het is ook maar net wat je zelf zoekt in een kick, maar het niet begrijpen dat mensen de kicks niks vinden is een beetje een bord voor je kop houden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo op het eerste gehoor een van de weinige Rebelion plaatjes die me niet zo veel doet. Misschien dat dat in HQ nog veranderd :).

Qua kicks wel eens met TheUnnamed. Met name via mijn in-ears komen Rebelion kicks altijd heerlijk vol en zwaar door, op die ene laserkick - in de mid-intro van Lockdown bijvoorbeeld - na die ze nog wel eens willen gebruiken. De kicks van hun doen voor mij (nogmaals met name via in-ears) in ieder geval niets onder voor kicks van bijvoorbeeld een Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 15:09 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
De kicks van hun doen voor mij (nogmaals met name via in-ears) in ieder geval niets onder voor kicks van bijvoorbeeld een Delete.


Niet meer nee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 16:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Wederom weer helemaal niks. Kicks zijn echt slap. Nu ook die hoge punch erin is het helemaal gedaan voor mij. Het album had nog een paar toffe platen maar als je dit als anthem durft af te leveren als een grote naan in de scene ben je toch echt helemaal de weg kwijt. De hele track heeft precies dezelfde opbouw en insteek als veel van hun andere tracks.


Vind hun ook één grote grap xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jun 2018 23:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:lol: :lol: :lol:

Kansloze kutherrie. Steeds maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 05:45 
 
Hardtraxx Crew

Helicaze schreef:
:lol: :lol: :lol:

Kansloze kutherrie. Steeds maar weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jun 2018 08:26 
 
Hardtraxx Veteran

:sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 10:42 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 10:53 
 
Hardtraxx Addict

Wat een dikke kicks hebben ze toch :love:

Climax :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 11:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
Zo op het eerste gehoor een van de weinige Rebelion plaatjes die me niet zo veel doet. Misschien dat dat in HQ nog veranderd :).

Qua kicks wel eens met TheUnnamed. Met name via mijn in-ears komen Rebelion kicks altijd heerlijk vol en zwaar door, op die ene laserkick - in de mid-intro van Lockdown bijvoorbeeld - na die ze nog wel eens willen gebruiken. De kicks van hun doen voor mij (nogmaals met name via in-ears) in ieder geval niets onder voor kicks van bijvoorbeeld een Delete.


Welke in-ears heb je?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JBL T210. Niet duur en prima dingen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 21:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het stuk tussen 3:07 en 3:19 was te doen
Dat zegt ook genoeg over de rest van t nummer :sick:

Oh en leuke vocals ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 21:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Wederom weer helemaal niks. Kicks zijn echt slap. Nu ook die hoge punch erin is het helemaal gedaan voor mij. Het album had nog een paar toffe platen maar als je dit als anthem durft af te leveren als een grote naan in de scene ben je toch echt helemaal de weg kwijt. De hele track heeft precies dezelfde opbouw en insteek als veel van hun andere tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 10:50 
 
Hardtraxx Addict

TheUnnamed schreef:
Volgens mij kan Rebelion echt niks meer fout doen :worship:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 11:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Svbtwee schreef:
kicks altijd heerlijk vol en zwaar door

Niet iedereen heeft Genelecs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 00:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tomyio schreef:
Het stuk tussen 3:07 en 3:19 was te doen
Dat zegt ook genoeg over de rest van t nummer :sick:

Dit dus

Tomyio schreef:
Oh en leuke vocals ook

Tis praktisch metal grunting. Niet om aan-te-horen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt in HQ toch wel weer vet :$, alleen die vocals ... :cry:. Zorgt er voor dat ik de plaat wss toch niet veel vaker op zal zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 15:23 
 
Hardtraxx Addict

Het zijn inderdaad echt de vocals die deze plaat hebben verpest :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 08:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wát een oorkots joh... Dat de organisatie hiermee akkoord gaat (mochten ze hier invloed op hebben) xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 09:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Tomyio schreef:
Oh en leuke vocals ook

Tis praktisch metal grunting. Niet om aan-te-horen :/


Wat? Dit is helemaal geen grunten. Dat is dit:

.

Als je metal termen wilt gebruik, dit heten "growls" of "growling" :P.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle