Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix) (SPOON277)

Label: Spoontech Records
WEB release: 30/11/2023

Tracks:
Vazard - Portals & Potatoes (Chapter V Remix)

Samples:
View on YouTube

Bron:
Image
Hardtraxx Veteran
8655 posts member since 2013
last seen 1 day ago
De jongens stellen weer niet teleur! :cool: Nog even een extra luisterbeurtje gegeven, erg lekker hoor. Het origineel ook prima in z'n waarde gelaten vind ik.
Last edited by corneelwr on 12 Jan 2023 16:22, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 11 days ago
de jongens!
Hardtraxx Elite
2512 posts member since 2012
last seen 4 days ago
:thumbsup: :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
GOADVERDOAMMEEEHHH!! Grandioos deze :drool:
Hardtraxxer
805 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Het origineel vind ik een heel ondergewaardeerde plaat, maar deze laat het origineel ook lekker in z'n waarde inderdaad.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Poah wat is dit lekker zeg. :love:
Artiest
116 posts member since 2022
last seen Nov 2025
Komt over een weekje eindelijk uit (30 Nov)! Nog steeds erg trots dat we een plaatje van de legend himself hebben mogen remixen :woot:

https://www.junodownload.com/products/v ... 386510-02/
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Hekzitter wrote:Poah wat is dit lekker zeg. :love:
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Verplaatst
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
mitchdej wrote:Komt over een weekje eindelijk uit (30 Nov)! Nog steeds erg trots dat we een plaatje van de legend himself hebben mogen remixen :woot:

https://www.junodownload.com/products/v ... 386510-02/
Lekker gewerkt jongens, deze is wat melodieuzer/funkyer dan het lompere werk wat jullie recentelijk meer maken, toch wat meer m'n ding. Die zeurderige melo die een klein beetje inhoud zit al dagen in m'n kop. M'n favo plaat van jullie sinds Infinity denk ik :drool:
Artiest
116 posts member since 2022
last seen Nov 2025
corneelwr wrote: Lekker gewerkt jongens, deze is wat melodieuzer/funkyer dan het lompere werk wat jullie recentelijk meer maken, toch wat meer m'n ding. Die zeurderige melo die een klein beetje inhoud zit al dagen in m'n kop. M'n favo plaat van jullie sinds Infinity denk ik :drool:
Thanks amigo!

Plaat is vandaag gereleased, erg benieuwd naar jullie meningen over de uiteindelijke final versie :)

View on YouTube

https://outnow.io/t/portalspotatoesrmx
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Toch wel één van mijn favoriete tracks van dit jaar! :worship:

Zoals al eerder is benoemd hierboven is het origineel (die echt al steengoed en ondergewaardeerd is) goed in zijn waarde gehouden. De kicks in deze remix hebben een lekkere upgrade gehad en de laatste melodieuze climax is ook zeer fijn.

Sws hulde voor het afgelopen jaar van Chapter V, van een kleine speler toch weten te groeien naar een naam waar publiek voor naar een feest komt. Erg knap! Daarnaast hebben zij het label samen met o.a. The Smiler een flinke boost gegeven. Ben benieuwd naar wat 2024 gaat brengen!
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
PEPii wrote:Toch wel één van mijn favoriete tracks van dit jaar! :worship:

Zoals al eerder is benoemd hierboven is het origineel (die echt al steengoed en ondergewaardeerd is) goed in zijn waarde gehouden. De kicks in deze remix hebben een lekkere upgrade gehad en de laatste melodieuze climax is ook zeer fijn.

Sws hulde voor het afgelopen jaar van Chapter V, van een kleine speler toch weten te groeien naar een naam waar publiek voor naar een feest komt. Erg knap! Daarnaast hebben zij het label samen met o.a. The Smiler een flinke boost gegeven. Ben benieuwd naar wat 2024 gaat brengen!
Eens boss.

Heerlijk jaar hebben ze achter de rug. Deze plaat is ook zo dik he!
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Origineel zo goed in zijn waarde gelaten + eigen sound toegevoegd. Ik durf wel te stellen dat dit een van de beste remixen is die op spoon is uitgebracht.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 21 days ago
Helicaze wrote:
PEPii wrote:Toch wel één van mijn favoriete tracks van dit jaar! :worship:

Eens boss.

Heerlijk jaar hebben ze achter de rug. Deze plaat is ook zo dik he!
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Hekzitter wrote:Origineel zo goed in zijn waarde gelaten + eigen sound toegevoegd. Ik durf wel te stellen dat dit een van de beste remixen is die op spoon is uitgebracht.
Yep, sluit me hierbij aan. Wat een remix hey :thumbsup: :worship:

Staat ook in een hardstyle spotify list met 130k volgers, van alle chapter v tracks kiezen ze een wat obscuurdere spoontech remix :lol:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Dit is echt een van de beste remixen van Spoon.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
Hard4Us wrote:Dit is echt een van de beste remixen van Spoon.
Vyral z'n remix van Epilogue is voor mij kwalitatief/qua diepgang (niet normaal wat een kicks daarin zitten) nog wat beter, heerlijk dat die plaat ook wat langer duurt trouwens. Daarna komt deze parel wel in de buurt idd.

Kleeeeein beetje offtopic maar we mogen ook Infirium z'n remix van The Orange Tree niet vergeten trouwens :$