Active topics in Nieuwe tracks

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 4 days ago
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Was na Excorzism nog wel gecharmeerd van die Ncrypta stijl, veel drive, apart plaatje.

Dit klinkt weer zo generiek als de tering helaas. Laatste paar preview filmpjes vind ik echt geen reet meer aan.
Hardtraxx Veteran
4684 posts member since 2016
last seen Dec 2024
Rickzel wrote:Was na Excorzism nog wel gecharmeerd van die Ncrypta stijl, veel drive, apart plaatje.

Dit klinkt weer zo generiek als de tering helaas. Laatste paar preview filmpjes vind ik echt geen reet meer aan.
zelfde geld voor luminite imo. hadden een leuk eigen stijltje, maar doen nu veel te veel malice/rooler/rebelion na.
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Track heet Portals
D
Hardtraxx Veteran
Rickzel wrote:Was na Excorzism nog wel gecharmeerd van die Ncrypta stijl, veel drive, apart plaatje.

Maar dit is toch gewoon hetzelfde idee/stijl als Exorzism? En kwalitatief intussen ook iets beter. Snap niet waarom je hier dan ineens niks meer aan vindt. Lekkere kicks ook, klapt er goed op. Vind Ncrypta altijd beter klinken dan bijv Rebelion.
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 2 hours ago
Duruz wrote:

Maar dit is toch gewoon hetzelfde idee/stijl als Exorzism? En kwalitatief intussen ook iets beter. Snap niet waarom je hier dan ineens niks meer aan vindt. Lekkere kicks ook, klapt er goed op. Vind Ncrypta altijd beter klinken dan bijv Rebelion.
Kan m'n vinger er niet op leggen wat het is, maar vind hier echt een heel stuk minder drive in zitten hoor?
D
Hardtraxx Veteran
Rickzel wrote:
Kan m'n vinger er niet op leggen wat het is, maar vind hier echt een heel stuk minder drive in zitten hoor?
Zit wel iets minder drive indd. Misschien zit er meer drive in andere delen van de track.
D
1 posts member since 2016
last seen Feb 2017
weet iemand toevallig waar deze vocalen vandaan zijn gehaald?