Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:29 

Hardtraxx Elite

Paar Delete tracks live gehoord op Hard Nation.... Wat een geweld zeg :drool: Sindsdien kan ik zo'n nummertjes steeds meer waarderen dus vind deze release ook wel wat hebben :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:59 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Protech DJ schreef:
Kortom, de 16e bagger release van dit label.... Net als al die andere Poolse meuk trouwens (muv enkele Coarsection platen, o.a. Dream Within Dream)

Blijf alsjeblieft helder nadenken, een echte liefhebber werkt niet volgens het principe Raw = Goed.... :/
Laat ze eens aankomen met echte kwaliteit, al dan niet Raw ;)

Ooit een Delete/Vazard track live gehoord? Eens kijken hoe snel je dan terugkomt op die uitspraak :P
Ik vind dit overigens niet de beste release van Vazard, het is niet slecht, maar het is ook niet echt pakkend.

Nee, het is ook wel wat overdreven om het direct bagger te noemen, maar veel van de releases van Spoontech voldoen bij lange na niet aan de kwaliteit die mogelijk is. Neem bijvoorbeeld de melodie van Musicbox, ik zou echt niet weten wat daar creatief aan is. Ik geloof ook best dat dit Live hard doorknalt, en dat die muziek dan even leuk is, maar van mij mag het bij 1 nummer blijven.

Er zijn natuurlijk uitzonderingen op de regel, zoals ik zelf ook al zei, de nieuwe Coarsection/Regain release op Infexious is ook aardig, maar ook daar blijft het bij 1 uitschieter, waarbij de rest ook van de categorie Musicbox is.

Gelukkig zijn er ook nog meer dan genoeg mensen die het met mij eens zijn, en als een deel van jullie dit wel goed vind is dat natuurlijk je eigen mening, maar mocht deze muziek (met deze kwaliteit) ooit de HS scene veroveren, dan ben ik weg. :surrender:
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle