Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:18 

Hardtraxx Veteran

Vind er niet veel aan, de hi-hat in Musicbox is heel irritant, break is raar en langdradig, ik vind de kicks saai, zit wel een goede bass achter, maar te weinig toon naar mijn mening.
Ik vind ook de synth's niet zo lekker klinken, beetje te droog of simpel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 19:34 

Hardtraxx Veteran

Toch best vet dit! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2011 21:39 

Hardtraxx Veteran

Gatty Remix :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 11:42 

Artiest

bRt_ schreef:
Gatty Remix :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 11:43 

Hardtraxx Addict

Musicbox is nog wel te doen, maar Meltdown is zeker een lekker nummer, die is live volgens mij keihard :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jan 2012 20:28 

Hardtraxx Veteran

Musicbox vind ik echt geniaal! Dat hele sfeertje erin en een imo geniale drive in die climax :worship: Die Gatty Remix is toch ook wel echt heel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:11 

Hardtraxx Veteran

Music Box : Vind ik niet zoveel aan.

Music Box (Gatty Rmx) : Vind ik ze een stuk beter dan het orgineel!

Meltdown : Deze track vind ik het beste van deze release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2012 21:24 

Hardtraxx Crew

Origineel is wel leuk, maar wordt nou wel allemaal veel van hetzelfde. Gatty remix klinkt echt gruwelijk dik en voor mij erg verfrissend!! Meltdown vind ik een stuk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 00:59 

Hardtraxx Addict

02. Musicbox (Gatty Remix)
klink opzich wel lekker in de oortjes

die andere 2
Gangsterdwerg schreef:
wat een meuk. klinkt leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 09:35 

Hardtraxx Veteran

Intervention schreef:
Maar waarom bij elke release ongeveer hetzelfde zeggen?..heedt niet echt toevoegende waarde elke keer hetzelfde zeggen?..toen lyat dat deed werd erook door genoeg mensen wat van gezegt ;)

"Leuke lijst, ga hem luisteren"
"Leuke plaat maar niks bijzonders"
"<Insert random quote van DarkestSymphony>"

nuffsaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 11:34 

Bierkoning

Musicbox: Best lekker, niks meer niks minder.
Gatty Remix: Is me toch iets te langdradig, maar ik kan er naar luisteren om het maar zo te zeggen.
Meltdown: Deze vind ik heel vet! Is dat trouwens Mr Burns die je hoort? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 12:19 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
Intervention schreef:
Maar waarom bij elke release ongeveer hetzelfde zeggen?..heedt niet echt toevoegende waarde elke keer hetzelfde zeggen?..toen lyat dat deed werd erook door genoeg mensen wat van gezegt ;)

"Leuke lijst, ga hem luisteren"
"Leuke plaat maar niks bijzonders"
"<Insert random quote van DarkestSymphony>"

nuffsaid?

Haha :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2012 22:08 

Hardtraxx Addict

Heerlijke kick! >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:08 

Hardtraxx Veteran

Gangsterdwerg schreef:
wat een meuk. klinkt leeg, hol, onafgewerkt, amateuristisch en lelijk. oja en ook nog dof en alsof je op 200 meter afstand staat.

Prima bewoording van mijn gedachten, thx!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 00:09 

Kraak... Piep...

Remix not really my style.
Both the solo tracks are really interesting. Havent heard the kicks properly yet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2012 08:51 

Hardtraxxer

Echt een heerlijke sfeer neergezet in Musicbox, hier hou ik van! De rest doet me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 02:27 

Hardtraxx Veteran

@Hardstyle.com

http://www.hardstyle.com/vazard/musicbox
http://www.hardstyle.com/vazard/musicbox/gatty-remix
http://www.hardstyle.com/vazard/meltdown
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 09:36 

Donateur

tomac schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Moet je dat nu elke keer zeggen bij een spoontech release? :/

Bij veel Spoontech releases is dat ook zeker het geval, maar niet bij deze! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 10:49 

Hardtraxx Veteran

Hele release gehaald :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:03 

Hardtraxxer

Gangsterdwerg schreef:

Kortom, de 16e bagger release van dit label.... Net als al die andere Poolse meuk trouwens (muv enkele Coarsection platen, o.a. Dream Within Dream)

Blijf alsjeblieft helder nadenken, een echte liefhebber werkt niet volgens het principe Raw = Goed.... :/
Laat ze eens aankomen met echte kwaliteit, al dan niet Raw ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:04 

Hardtraxx Addict

Protech DJ schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Kortom, de 16e bagger release van dit label.... Net als al die andere Poolse meuk trouwens (muv enkele Coarsection platen, o.a. Dream Within Dream)

Blijf alsjeblieft helder nadenken, een echte liefhebber werkt niet volgens het principe Raw = Goed.... :/

ik vind dit kwaliteit en creatief, dat jij dat niet vind betekent niet dat iedereen dat niet vind
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 18:37 

Artiest

Protech DJ schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Ik kan je zeggen dat de mensen bij Spoontech heel goed weten wat ze doen op productie gebied. Was er vroeger geen fan van en nog altijd kan niet alles me bekoren, maar je moet jezelf er ook wel open voor stellen ben ik achter gekomen. Plus elke artiest kent een andere sound natuurlijk. Wellicht doet de 017 je meer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 19:10 

Hardtraxx Veteran

Protech DJ schreef:
Gangsterdwerg schreef:

Vazard - Zimmersion wel eens gehoord?
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2012 23:12 

Hardtraxxer

Vind Spoontech zeker een label met potentie. Vind ook dat bijv. Coarsection, Vazard, Delete en Regain regelmatig echt goede tracks leveren (HS Mafia bij vlagen, maar die moeten echt fatsoenlijk leren masteren, Hellhound was wel baas) dus het argument dat dit de 16de 'baggerrelease' is en dat 'Raw = Goed' boven kwaliteit staat gaat voor dit label zeker niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 10:05 

Aan het typen...

Protech DJ schreef:

Ooit een Delete/Vazard track live gehoord? Eens kijken hoe snel je dan terugkomt op die uitspraak :P
Ik vind dit overigens niet de beste release van Vazard, het is niet slecht, maar het is ook niet echt pakkend.
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle