Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sfeer vind ik in 2.0 wel fijner dan in het origineel, maar melodie in combinatie met de kicks past in het origineel veel beter bij elkaar.

Formula VIP belachelijke drive. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:24 
 
Hardtraxx Addict

Moet heel eerlijk zeggen dat ik eigenlijk niet zo heel bekend ben met Vazard.
Tuurlijk is de naam Zimmersion wel eens voorbij gekomen en heb ik die wel eens gehoord.

Op het eerste gehoor doet hij me nog niet zo heel veel. Al vind ik de 2e climax wel echt heel vet.
Dit is waarschijnlijk zo'n track die me in het begin niet zoveel doet.. en dan ineens... (L).


Formula VIP is zeker vet! Maar ik denk dat ik de oude eigenlijk wel leuker vind.

Ik hoor maar weer dat ik echt wat meer van deze mannen moet opzetten :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Formula VIP is zeker vet! Maar ik denk dat ik de oude eigenlijk wel leuker vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

M Unic schreef:
Ik hoor maar weer dat ik echt wat meer van deze mannen moet opzetten :D .


Zeker doen ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 00:51 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Zimmersion is voor mij een van de meest legendarische platen ooit gemaakt. Zimmersion 2 is niet slecht, maar wat mij betreft past de kick totaal niet bij de sfeer en melodie. Op zichzelf is de kick wel heel nice. Formule VIP is wel echt heel dik! Waardog nieuw jasje voor het origineel. Sowieso echt een fan van Delete VIP!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2017 11:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vette release!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 04:19 
 
Hardtraxx Veteran

Het ziet er naar uit dat je de Formula vip Edit wel wat vaker gaat horen. Frequencerz verrassend genoeg draaide hem. Erg lekker weer een keer te horen zo live :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 09:22 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Ik zet beide originelen liever op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 09:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Het ziet er naar uit dat je de Formula vip Edit wel wat vaker gaat horen. Frequencerz verrassend genoeg draaide hem. Erg lekker weer een keer te horen zo live :thumbsup:


Zo dan, Frequencerz zijn wel één van de laatste van wie ik dit zou verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 11:10 
 
Hardtraxx Veteran

yannickvk schreef:
RTM93 schreef:
Het ziet er naar uit dat je de Formula vip Edit wel wat vaker gaat horen. Frequencerz verrassend genoeg draaide hem. Erg lekker weer een keer te horen zo live :thumbsup:


Zo dan, Frequencerz zijn wel één van de laatste van wie ik dit zou verwachten.

Toen de there's Formula vocal werd geteasd dacht ik oprecht dat ik me dat verbeelde in me hoofd.
Had na de set nog wel gevraagd hoe ze daar bij kwamen, niels zei letterlijk:'ja we kregen hem doorgestuurd en we hebben hem in de map geplaatst en we zouden wel zien hoe die werd ontvangen. '
En Euh volgens mij werd het goed ontvangen. Zou leuk zijn als gewoon meer artiesten eens wat meer outside the box tracks meenemen en gaan draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Precies waar ik al bang voor was. Nu is het speciale van de VIP edit er wel af. Ik vond het zelfs al jammer dat Delete VIP edits draaide in gewone sets, releasen had van mij niet gehoeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 17:50 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
Precies waar ik al bang voor was. Nu is het speciale van de VIP edit er wel af. Ik vond het zelfs al jammer dat Delete VIP edits draaide in gewone sets, releasen had van mij niet gehoeven.

Ah zo ernstig is het toch ook weer niet, 1 vip Edit? Volgens mij had hij er tientallen al gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 18:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Van mij mag ie de VIP edits best in zn normale sets draaien. Nog niet de kans gehad om een vip set mee te maken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 18:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Chroman schreef:
Precies waar ik al bang voor was. Nu is het speciale van de VIP edit er wel af. Ik vond het zelfs al jammer dat Delete VIP edits draaide in gewone sets, releasen had van mij niet gehoeven.

Ah zo ernstig is het toch ook weer niet, 1 vip Edit? Volgens mij had hij er tientallen al gemaakt.

Inderdaad, vind deze reacties zelf ook een beetje overdreven. Als er een hele reeks VIP platen uitgebracht werden was het een ander verhaal, maar net alsof 1 VIP edit releasen de hele exclusiviteit wegneemt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2017 18:55 
 
Hardtraxxer

Lijkt me juist wel slim om de oudere VIP's langzaam aan een release te geven, er zijn al 2016 edits van VIP's. En het is er pas één, we weten niet of de volgende release volgende week is of over een half jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 01:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het origineel van Zimmersion is fijner om bij weg te dromen, vooral vanwege de subtielere stukjes, maar ik vind deze versie toch ook wel heel fijn.

Van Formula vip vind ik het jammer dat hij veranderd is (of zo lijkt) ten opzichte van deze:
man wat had ik hier graag bij geweest, klinkt toch gewoon illegaal dit
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 02:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pim0412 schreef:
RTM93 schreef:
Chroman schreef:
Precies waar ik al bang voor was. Nu is het speciale van de VIP edit er wel af. Ik vond het zelfs al jammer dat Delete VIP edits draaide in gewone sets, releasen had van mij niet gehoeven.

Ah zo ernstig is het toch ook weer niet, 1 vip Edit? Volgens mij had hij er tientallen al gemaakt.

Inderdaad, vind deze reacties zelf ook een beetje overdreven. Als er een hele reeks VIP platen uitgebracht werden was het een ander verhaal, maar net alsof 1 VIP edit releasen de hele exclusiviteit wegneemt.

Nee 1 VIP edit releasen is geen ramp, maar er komen er meerdere aan denk ik. Voor mij persoonlijk had het niet gehoeven, al neem ik hem natuurlijk wel mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De originele Zimmersion zit wat mij betreft een stuk meer drive in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2017 15:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Spanning Tree schreef:
Van Formula vip vind ik het jammer dat hij veranderd is (of zo lijkt) ten opzichte van deze:

Die vond ik ook een stuk vetter ja. Vooral dat stukje na 1.40 in dat filmpje. Zitten een aantal elementen in die weer gebruikt zijn in The World Is Yours, dat is nog een troost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2017 22:14 
 
Hardtraxxer

Zimmersion 2.0 is echt bizar vet :woot: :drool: Een mooie upgrade van het origineel :thumbup:
Formula VIP ook een dikke plaat maar niet beter dan de 2012 edit
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle