Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
de herinneringen die het origineel voor mij mee brengt, zijn niet te overtreffen.


Moat, toen het origineel voor het laatst gedraaid werd ging je nog geeneens naar fissa's. :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
de herinneringen die het origineel voor mij mee brengt, zijn niet te overtreffen.


Moat, toen het origineel voor het laatst gedraaid werd ging je nog geeneens naar fissa's. :kiss2:


Moeten die herinneringen persé aanfeesten gerelateerd zijn dan? :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
de herinneringen die het origineel voor mij mee brengt, zijn niet te overtreffen.


Moat, toen het origineel voor het laatst gedraaid werd ging je nog geeneens naar fissa's. :kiss2:


Moeten die herinneringen persé aan gerelateerd zijn aan feesten dan? :mad:


Ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

yannickvk schreef:
Moeten die herinneringen persé aan gerelateerd zijn aan feesten dan? :mad:


Ja!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 14:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
yannickvk schreef:
Moeten die herinneringen persé aan gerelateerd zijn aan feesten dan? :mad:


Ja!!


:-|
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 15:00 
 
Hardtraxx Veteran

Jaaa Formula VIP erbij is echt de kers op een heerlijke taart.
Pracht release. :loving: (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind allebei de versies ontzettend dik. Wel de beste herinneringen aan Zimmersion 2.0 toen die gedraaid werd op End Of Days. Dat moment dat iedereen mee schreeuwde was zo'n bizar moment, nog kippenvel als ik daar aan terug denk. :loving: Verder wel jammer dat de andere Vazard platen nog wat langer op zich laten wachten!

Wat betreft de Formula VIP edit een beetje teleurgesteld, beetje jammer van de exclusiviteit en het zou erg raar zijn als een DJ Henk opeens Formula VIP zou draaien in de plaatselijke kroeg haha xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jij onderschat Dj Henk, die kerel is underground as fuck.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 17:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Jij onderschat Dj Henk, die kerel is underground as fuck.


Als hij 'underground as fuck' zou zijn zou hij toch geen bekende gereleasde platen draaien? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nooit fan geweest van Vazard, ook nu niet. Moet wel zeggen dat Zimmersion het live erg goed doet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:01 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Formula VIP ook toegevoegd aan de OP

Leuke edit, maar komt bij lange na niet in de buurt van de 2012 edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk om een VIP plaat eindelijk eens in HQ te horen :D . Wel een mindere VIP edit vergeleken met de anderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vind juist zimmersion 2.0 een stuk beter als het origineel, want hij is een stuk beter gemastered en het origineel van hans zimmer komt er meer in terug :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delete is gewoon een dikke eindbaas. Meer kan ik er niet van zeggen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:17 
 

typisch, een goede track en een bouttrack, precies de rede waarom ik een hekel aan multitrack releases heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind bij beide versies het origineel echt flinke stukken beter en fijner. Ik laat deze release fijn links liggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:24 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

jeffrey2107 schreef:
typisch, een goede track en een bouttrack, precies de rede waarom ik een hekel aan multitrack releases heb


Wat de neuk boeit dat nou weer. Dan negeer/verwijder je de ene plaat en luister je alleen naar de ander of beter nog je downloadt alleen degene die je leuk vindt. Wat maakt het nou uit hoeveel platen er op een release staan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Leuk dat spoon100 nieuwe versies van 2 Spoontech klassiekers bevat. Zimmersion 2.0 kan het natuurlijk niet halen bij het origineel, maar ik vind wel dat er een vette draai aan de plaat is gegeven. Dikke plaat dus. Formula VIP vind ik zo godsgruwelijk lekker, zelfs beter dan het origineel :love: Die sounds, die kicks, geweldig. Spoontech gefeliciteerd met de 100e release, dat er nog veel mogen volgen :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zimmersion 2.0 erg vet, misschien wel beter als het origineel.
Helaas vind ik de vip edit van formula niet veel aan, zet liever de 2012 edit op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 21:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wat schitterend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 21:09 
 
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
jeffrey2107 schreef:
typisch, een goede track en een bouttrack, precies de rede waarom ik een hekel aan multitrack releases heb


Wat de neuk boeit dat nou weer. Dan negeer/verwijder je de ene plaat en luister je alleen naar de ander of beter nog je downloadt alleen degene die je leuk vindt. Wat maakt het nou uit hoeveel platen er op een release staan :lol:


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 21:13 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik kan serieus niet kiezen welke versie van Zimmersion ik beter vind. Wat een ongelooflijk fijne melodie en een heerlijke sfeer door de track heen. Top dit! :loving:

Ik ben sowieso fan van heel dat VIP gebeuren en ook deze is top. Hele fijne update en gaaf om af en toe eens als afwisseling t.o.v. het origineel of de 2012 edit voorbij te horen komen.

Geweldige 100e release dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 21:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over Formula VIP, overtreft het origineel niet, maar wel:

wootum schreef:
Hele fijne update en gaaf om af en toe eens als afwisseling t.o.v. het origineel of de 2012 edit voorbij te horen komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2017 22:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In eerste instantie een beetje teleurgesteld omdat ik dacht dat iig Seeker of Fire hier nog wel bij zou zitten. Maar ben het ook wel met Helicaze eens omtrent het nog even exclusief houden van die nummers. Maar we blijven spoontech trouw volgen natuurlijk. De hype leeft nog. xd
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle