Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 15:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die kicks in de in en outro van Let's Get Weird. :loving:
Exist is ook nice, maar niet zo vet als Lets Get Weird
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben het niet zo vaak met Gangsterdwerg eens maar het klinkt allemaal enorm random.. Zal ze nog wat vaker gaan beluisteren. Vind Let's Get Weird in ieder geval de betere van de twee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 22:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exist is niet fantastisch, doordat de verschillende facetten te verschillend zijn is het een onsamenhangend geheel.
Er zijn delen goed, maar omdat ze zo verschillend zijn houd de plaat niet genoeg je aandacht erbij, zonde ...

Let's Get Weird daarentegen is een parel, het kan en mag zo raar mogelijk, fantastisch!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2012 23:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Let's Gert Weird vind ik heel erg dik. Exist ook wel leuk maar niet meer dan dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exist heeft echt een heel dikke mid intro en 1e climax. Het stuk wat door iedereen hier zo bejubeld wordt vind ik juist echt een misplaatst deel van de plaat... komt ineens nergens vandaan en heeft geen samenhang met de rest van de plaat imo... Wel heel erg dikke kicks. Overall een dikke plaat, alleen jammer van dat gekke stuk tussen de climaxen.

Let's get weird heeft een ontzettende drive in de 2e mid intro, echt super vet! Climax klinkt lekker oldskool, mooie opbouw, een beetje voorspelbaar, maar daarom niet minder vet. Leuke vocals zitten er ook in xd
Vind dit een betere plaat dan exist. De synth die steeds verandert doet me een beetje denken aan de veranderende synths van Nacho (rmx) en dat is echt een 100% heldenplaat... so that's a good thing!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 dec 2012 14:57 
 
Hardtraxxer

Let's Get Weird.

Rammuh!!!!!!! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2012 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind beide tracks heel vet, vooral omdat ze lekker afwisselen met hun geluiden, af en toe Delete kicks en dan weer Vazard. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 09:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 hele dikke tracks! :thumbsup:
Vooral exist is erg vet met die vage synth :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Let's Get Weird! :woot: Nu ik dit hoor krijg ik alleen nog maar meer zin in zaterdag :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2012 21:24 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Delete & Vazard combinatie is en blijft gewoon geweldig, beide uiteenlopende platen en beide retevet.
Let's get weird zegt al waar het op staat, helemaal gek die plaat!
Exist al een stuk vaker gehoord en weer rammen zoals altijd, Zaterdag moet wel briljant worden :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:39 
 
Hardtraxx Elite

godverdomme een dikke release godverdomme :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel leuke release. Wat ben ik blij dat Spoontech bestaat, een totale wereld van verschil met de mainstream platen van tegenwoordig. Wordt stilaan tijd dat ik meer hiervan ga checken. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Merlijn schreef:
Wat ben ik blij dat Spoontech bestaat

Fijn hè
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2012 22:59 
 
Hardtraxx Elite

:drool: :drool: :drool: :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 00:14 
 

Nur eine Stunde!

Maar is het niet al 31 december in Australië!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 10:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Exist vind ik niet veel aan. Misschien na een paar keer meer beluisteren.

Lets get weird daarin tegen. Wat een vet plaatje! Gedurende heel de plaat blijft de energie erin. Dan die anti, echt vet! Hoe die sounds & kicks na elke blok weer veranderen :loving:. Daar hou ik wel van en vind ik zo leuk aan de samenwerkingen van Delete. Was Met Deetox ook die plotse kick switch :thumbsup:!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 10:59 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat een heerlijke nummers !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 dec 2012 21:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

In de mid-intro van exist zit een irritant klikje om de zoveel tellen. Zitten de sounds / percussie elkaar in de weg of zo.
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle