Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 06:45 
 
Hardtraxx Veteran

Chroman schreef:
RTM93 schreef:
Benieuwd naar who am I really. Als dat zo'n vette follow up wordt van who I really am.. :drool:

Wordt zo'n vette cd. :woot:

Misschien is dat niet een hardstyle track, aangezien die bij Epilogue staat

Nu heb je mijn interesse wel direct getemperd hah. Zo keek ik er nog niet naar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 11:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan is de teleurstelling niet zo groot straks. Maar als het straks wel een dikke afsluiter is...
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 feb 2018 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anxiety Crash is bizar vet :loving:
Heb veel zin in dit album, wordt gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 19:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Heb veel zin in dit album, wordt gruwelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 23:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hopelijk draait hij zaterdag al wat niet eerder vertoonde plaatjes en host hij de eerstvolgende spooncast :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2018 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoveel zin in dit album. Hopelijk een hardcopy kunnen bemachtigen op het feest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2018 09:28 
 
Hardtraxxer

Is er een mede hardtraxxer die voor mij een hardcopy kan bemachtigen op het feest? :x
Uiteraard van te voren betalen en eventuele verzendkosten worden ook vergoed. Met de kennis van nu was ik naar Vazard gegaan ipv Qapital
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 06:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begrijp me niet verkeerd, maar wat is tegenwoordig nog de meerwaarde om een CD fysiek aan te schaffen, buiten het feit dat je dan kan zeggen dat je die CD met fancy hoesje in je kast hebt staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 09:14 
 
Hardtraxx Veteran

Helicaze schreef:
Begrijp me niet verkeerd, maar wat is tegenwoordig nog de meerwaarde om een CD fysiek aan te schaffen, buiten het feit dat je dan kan zeggen dat je die CD met fancy hoesje in je kast hebt staan?

Precies hierom.

Mongoose schreef:
Is er een mede hardtraxxer die voor mij een hardcopy kan bemachtigen op het feest? :x
Uiteraard van te voren betalen en eventuele verzendkosten worden ook vergoed. Met de kennis van nu was ik naar Vazard gegaan ipv Qapital


Dan verkoop je de kaart voor Qapital en kom je toch hierheen. Qapital kan in 2019 wel weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 19:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Begrijp me niet verkeerd, maar wat is tegenwoordig nog de meerwaarde om een CD fysiek aan te schaffen, buiten het feit dat je dan kan zeggen dat je die CD met fancy hoesje in je kast hebt staan?


Buiten dat heeft mijn ouders auto (waar ik mee rijd) alleen een cd speler erin dus om muziek te kunnen luisteren moet ik een cd'tje hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2018 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Begrijp me niet verkeerd, maar wat is tegenwoordig nog de meerwaarde om een CD fysiek aan te schaffen, buiten het feit dat je dan kan zeggen dat je die CD met fancy hoesje in je kast hebt staan?


Die is er niet. Maar alleen 't feit dat je iets wat je leuk vind in je kast hebt staan maakt 't die 15/20 euro wel waard :) Je hebt iets fysiek, net dat het veel leuker is om van al je favoriete platen een LP in je kast te hebben ipv een hele harde schijf vol ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Begrijp me niet verkeerd, maar wat is tegenwoordig nog de meerwaarde om een CD fysiek aan te schaffen, buiten het feit dat je dan kan zeggen dat je die CD met fancy hoesje in je kast hebt staan?


Ik heb een cd spelert in mijn auto dus ik vind dat wel ideaal en thuis kan ik het album gewoon op iTunes zetten en dan op mijn telefoon. Dus vandaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



HQ's
15:31 | 06. Vazard - Dreams or Memories
19:26 | 07. Vazard & Rachzilla - Musicbox 2.0
23:05 | 08. Vazard - Anxiety Crash
26:55 | 09. Vazard & Rooler - Endless Path
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 21:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Anxiety Crash is in hq echt bizar goed en die eerste kick in Musicbox 2.0 teringjantje :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:13 
 
Hardtraxx Veteran

Anxiety Crush doet me meteen aan Defqon denken :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jezus christus man dit is echt niet normaal :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dreams or memories! :loving: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 22:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anxiety Crash :drool: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 23:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anxiety Crash klinkt echt heerlijk :worship:

Leuk om te horen dat Vazard zo vaak Thirty Seconds to Mars vocalen gebruikt :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2018 23:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die 2.0 van Musicbox maakt de kans dat ik het origineel nog een keer live ga horen wel erg klein :cry: Tipt ook net niet aan het origineel, eigenlijk

Anxiety Crash is dan wel weer heel vet inderdaad :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Anxiety Crash gaat voor mij TOTY worden. Alles aan die plaat klopt gewoon. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Anxiety Crash gaat voor mij TOTY worden. Alles aan die plaat klopt gewoon. :worship:

Behalve de releasedatum :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh mijn god die trance melodie/atmosphere in Dreams or Memories. :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Oh mijn god die trance melodie/atmosphere in Dreams or Memories. :worship: :worship: :worship:


Dit ja. :loving:

Moet zeggen dat mijn voorkeur toch zeker uitgaat naar de originele Musicbox. Climax bevat veel meer drive imo.

Anxiety Crash vond ik toch wat verder zonder de vocalen, daarmee was die wat "mysterieuzer". Ondanks dat gewoon een briljante plaat. :loving:

Endless Path ontzettend gaaf met die vocalen.

Ontzettend benieuwd naar de rest. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2018 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dreams or memories & Endless Path :drool: :surrender:
Dreams or memories echt heerlijke feeling in de track :loving: Endless Path is echt een perfecte combinatie van Vazard en Rooler! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle