Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 day ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 3 days ago
Artiest
640 posts member since 2017
last seen 22 days ago
VA - Rookie EP #4 (EOL104)

Label: End of Line
WEB release: 30-09-2019

Tracks:
1. Refract - Changed Mind
2. Level One - The Question
3. Divinez - Fame
4. 2Faced - Oh My God

Samples:
View on SoundCloud

View on SoundCloud

View on SoundCloud

View on SoundCloud

Bron:
View on Spotify
Last edited by Divinez on 30 Sep 2019 14:02, edited 1 time in total.
Artiest
last seen 22 days ago
Trots om hier te mogen releasen! Benieuwd hoe jullie onze track "Fame" vinden. :)
Hardtraxx Veteran
6004 posts member since 2017
last seen 21 hours ago
Poah die kicks in Oh My God, met name die vanaf 2:33 :drool: :drool:
Hardtraxx Veteran
17570 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
makrooy wrote:Poah die kicks in Oh My God, met name die vanaf 2:33 :drool: :drool:
Thanks man! Ook heel blij met deze kans, benieuwd hoe die bij iedereen bevalt! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2011
last seen Jan 2022
Wat een vette track van 2Faced zeg (L)
M
Hardtraxx Veteran
14186 posts member since 2013
Pfoe die kicks in Oh My God :drool: :bomb:
The Question is ook wel vet, andere 2 doen me niet zoveel.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Leonidas wrote:Wat een vette track van 2Faced zeg (L)
Dit! Mega dikke schijf! Heel vet gedaan ook die kicks! :woot:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Oh My God springt er ver bovenuit. Leuk gespeeld met die oude hardcore kicks en klinkt een keer weer als een frisse unieke productie. De eerste twee platen klinken imo als 13/12 raw, niks bijzonders. Fame is wel ok.

Heb bij de eerste drie platen allemaal het gevoel dat ik het wel eens eerder heb gehoord en dat het niet per se beter is dan het gene dat ik al heb gehoord, als rookie wil je toch je stempel drukken en een stijl neerzetten, ik zie alleen 2Faced dit doen. Had bij de rest Rejecta, Act Of Rage, Warface, Killshot, Artifact oid gezet en ik had het ook geloofd.
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Echt heel tof om de reacties over onze track te lezen! Thanks daarvoor :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7886 posts member since 2017
last seen 1 hour ago
Broken Balance wrote:Heb bij de eerste drie platen allemaal het gevoel dat ik het wel eens eerder heb gehoord en dat het niet per se beter is dan het gene dat ik al heb gehoord, als rookie wil je toch je stempel drukken en een stijl neerzetten, ik zie alleen 2Faced dit doen. Had bij de rest Rejecta, Act Of Rage, Warface, Killshot, Artifact oid gezet en ik had het ook geloofd.
Kan me hier niet in vinden wat Level One betreft. Vind dat hij wel een eigen sound/stijl heeft. Zou die Level One plaat er zo uithalen tussen platen van artiesten die jij opnoemt :P.

The Question is ook duidelijk mijn favoriet van deze EP. Vind die sounds heel tof. 2Faced plaat onderscheid zich qua stijl wel het meest van de 4 platen, maar deze pakt me persoonlijk gewoon niet zo. Wel een aatal dikke kicks. Mid-intro en outro van Fame vind ik dik. Changed Mind doet me eigenlijk nergens wat.
Hardtraxx Veteran
5110 posts member since 2011
last seen 8 days ago
Oh My God doet me een beetje denken aan Genox zijn stijl. Erg vette plaat! De synth in het eerste gedeelte van de eerste climax had wel meer op de voorgrond mogen liggen. Tweede climax is perfect, heerlijk sfeertje en kicks passen er goed bij. Opbouw daar naar toe had ik wel anders gedaan. De energie vast houden met claps/ritmes oid. Hij klapt er nu iets te onverwachts in imo.

Fame is ook een prima plaat met redelijk wat drive maar ik betwijfel het of ik deze me nog kan herinneren na een paar maanden. Outro met de opeenvolgende sounds/screech en het tweede gedeelte van de climax vind ik het vetst. Doordat de sounds uit de mid-intro terugkomen voelt de plaat als een geheel aan. Mooi gedaan dus. :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Lekker Rickzel! :thumbup:
Artiest
last seen 22 days ago
Svbtwee wrote:Mid-intro en outro van Fame vind ik dik.
Thanks man!! :)
_theon_ wrote:Fame is ook een prima plaat met redelijk wat drive maar ik betwijfel het of ik deze me nog kan herinneren na een paar maanden. Outro met de opeenvolgende sounds/screech en het tweede gedeelte van de climax vind ik het vetst. Doordat de sounds uit de mid-intro terugkomen voelt de plaat als een geheel aan. Mooi gedaan dus. :thumbup:
Mooie reactie man, bedankt! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
_theon_ wrote:Oh My God doet me een beetje denken aan Genox zijn stijl. Erg vette plaat! De synth in het eerste gedeelte van de eerste climax had wel meer op de voorgrond mogen liggen. Tweede climax is perfect, heerlijk sfeertje en kicks passen er goed bij. Opbouw daar naar toe had ik wel anders gedaan. De energie vast houden met claps/ritmes oid. Hij klapt er nu iets te onverwachts in imo.
Willen wel meer gaan doen in dit stijltje, dus die feedback nemen we zeker mee voor de toekomst!! :)
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Fame en The Question springen er voor mij bovenuit. Die versnelling aan het einde van Fame, poah, lekker hoor.
Artiest
last seen 22 days ago
Sarabande wrote:Fame en The Question springen er voor mij bovenuit. Die versnelling aan het einde van Fame, poah, lekker hoor.
Thanks man! :thumbsup:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Divinez wrote: man!
vrouw*

Maar geen dank hoor :P
Artiest
last seen 22 days ago
Sarabande wrote:
Divinez wrote: man!
vrouw*

Maar geen dank hoor :P
Hahaha oeps excuses!
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 1 day ago
Plaat van 2Faced springt er direct uit! Mega dik gedaan met die reversed en oude hardcore kicks (L)
Hardtraxx Veteran
last seen 1 hour ago
Hekzitter wrote:Plaat van 2Faced springt er direct uit! Mega dik gedaan met die reversed en oude hardcore kicks (L)
Thanks Job :thumbsup:
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Oh My God is voor mij ook de beste. Fame is ook tof. Andere 2 doen me niet zoveel.
Artiest
last seen 22 days ago
Pedaalemre wrote:Fame is ook tof.
Thanks!! :thumbsup:
Hardtraxx Crew
11820 posts member since 2013
last seen Jun 2026
Pedaalemre wrote:Oh My God is voor mij ook de beste. Fame is ook tof. Andere 2 doen me niet zoveel.
Hardtraxx Newbie
22 posts member since 2019
last seen Apr 2021
Holy shit, ik had weinig verwachtingen van een “nieuwkomers” EP maar er is één track die er zo ver bovenuit steekt dat ik me genoodzaakt voelde om een account hier aan te maken. Blijkt diegene die het geproduceerd heeft ook hier lid te zijn dus wend ik me even tot hem; Divinez wat is Fame toch een geweldige track, goede kicks, lekkere drive, tof arrangement, vette sample 'Fame' (enig idee wie die rapper is?)! Jij moet wel headbangend achter de computer hebben gezeten, ga zo door!

Dan vind ik als tweede het vernoemen waard ''Level One's – The Question" maar vooral omdat het echt eigen is en dat is tegenwoordig toch knap. Het is kwalitatief best goed maar ik vind het arrangement wat zwak waardoor de track drive mist.

De rest, sorry maar blijf vooral veel oefenen! :beer:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Je hoort het Rickzel, blijven oefenen. Je hebt de minst standaard plaat en de (imo) best geproduceerde plaat hier tussen, doorzetten jongen, je komt er wel.