Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 11:32 

Artiest

VA - Rookie EP #4 (EOL104)

Label: End of Line
WEB release: 30-09-2019

Tracks:
1. Refract - Changed Mind
2. Level One - The Question
3. Divinez - Fame
4. 2Faced - Oh My God

Samples:

Bron:
https://open.spotify.com/album/3eTDjyYs ... x_0fT_YwGw
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 11:33 

Artiest

Trots om hier te mogen releasen! Benieuwd hoe jullie onze track "Fame" vinden. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 11:37 

Hardtraxx Veteran

Poah die kicks in Oh My God, met name die vanaf 2:33 :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 11:42 

Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Poah die kicks in Oh My God, met name die vanaf 2:33 :drool: :drool:

Thanks man! Ook heel blij met deze kans, benieuwd hoe die bij iedereen bevalt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 11:53 

Hardtraxx Veteran

Wat een vette track van 2Faced zeg (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 11:56 

Hardtraxx Veteran

Pfoe die kicks in Oh My God :drool: :bomb:
The Question is ook wel vet, andere 2 doen me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 13:42 

Hardtraxx Addict

Leonidas schreef:
Wat een vette track van 2Faced zeg (L)

Dit! Mega dikke schijf! Heel vet gedaan ook die kicks! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 15:22 

Kraak... Piep...

Oh My God springt er ver bovenuit. Leuk gespeeld met die oude hardcore kicks en klinkt een keer weer als een frisse unieke productie. De eerste twee platen klinken imo als 13/12 raw, niks bijzonders. Fame is wel ok.

Heb bij de eerste drie platen allemaal het gevoel dat ik het wel eens eerder heb gehoord en dat het niet per se beter is dan het gene dat ik al heb gehoord, als rookie wil je toch je stempel drukken en een stijl neerzetten, ik zie alleen 2Faced dit doen. Had bij de rest Rejecta, Act Of Rage, Warface, Killshot, Artifact oid gezet en ik had het ook geloofd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 15:48 

Hardtraxx Veteran

Echt heel tof om de reacties over onze track te lezen! Thanks daarvoor :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 21:56 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Heb bij de eerste drie platen allemaal het gevoel dat ik het wel eens eerder heb gehoord en dat het niet per se beter is dan het gene dat ik al heb gehoord, als rookie wil je toch je stempel drukken en een stijl neerzetten, ik zie alleen 2Faced dit doen. Had bij de rest Rejecta, Act Of Rage, Warface, Killshot, Artifact oid gezet en ik had het ook geloofd.

Kan me hier niet in vinden wat Level One betreft. Vind dat hij wel een eigen sound/stijl heeft. Zou die Level One plaat er zo uithalen tussen platen van artiesten die jij opnoemt :P.

The Question is ook duidelijk mijn favoriet van deze EP. Vind die sounds heel tof. 2Faced plaat onderscheid zich qua stijl wel het meest van de 4 platen, maar deze pakt me persoonlijk gewoon niet zo. Wel een aatal dikke kicks. Mid-intro en outro van Fame vind ik dik. Changed Mind doet me eigenlijk nergens wat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 13:11 

Hardtraxx Veteran

Oh My God doet me een beetje denken aan Genox zijn stijl. Erg vette plaat! De synth in het eerste gedeelte van de eerste climax had wel meer op de voorgrond mogen liggen. Tweede climax is perfect, heerlijk sfeertje en kicks passen er goed bij. Opbouw daar naar toe had ik wel anders gedaan. De energie vast houden met claps/ritmes oid. Hij klapt er nu iets te onverwachts in imo.

Fame is ook een prima plaat met redelijk wat drive maar ik betwijfel het of ik deze me nog kan herinneren na een paar maanden. Outro met de opeenvolgende sounds/screech en het tweede gedeelte van de climax vind ik het vetst. Doordat de sounds uit de mid-intro terugkomen voelt de plaat als een geheel aan. Mooi gedaan dus. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 13:54 

Hardtraxx Veteran

Lekker Rickzel! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 14:38 

Artiest

Svbtwee schreef:
Mid-intro en outro van Fame vind ik dik.

Thanks man!! :)

_theon_ schreef:
Fame is ook een prima plaat met redelijk wat drive maar ik betwijfel het of ik deze me nog kan herinneren na een paar maanden. Outro met de opeenvolgende sounds/screech en het tweede gedeelte van de climax vind ik het vetst. Doordat de sounds uit de mid-intro terugkomen voelt de plaat als een geheel aan. Mooi gedaan dus. :thumbup:

Mooie reactie man, bedankt! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 09:49 

Hardtraxx Veteran

_theon_ schreef:
Oh My God doet me een beetje denken aan Genox zijn stijl. Erg vette plaat! De synth in het eerste gedeelte van de eerste climax had wel meer op de voorgrond mogen liggen. Tweede climax is perfect, heerlijk sfeertje en kicks passen er goed bij. Opbouw daar naar toe had ik wel anders gedaan. De energie vast houden met claps/ritmes oid. Hij klapt er nu iets te onverwachts in imo.

Willen wel meer gaan doen in dit stijltje, dus die feedback nemen we zeker mee voor de toekomst!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2019 12:44 

Hardtraxx Addict

Fame en The Question springen er voor mij bovenuit. Die versnelling aan het einde van Fame, poah, lekker hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 09:15 

Artiest

Sarabande schreef:
Fame en The Question springen er voor mij bovenuit. Die versnelling aan het einde van Fame, poah, lekker hoor.

Thanks man! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 09:31 

Hardtraxx Addict

Divinez schreef:
man!

vrouw*

Maar geen dank hoor :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 09:33 

Artiest

Sarabande schreef:
Divinez schreef:
man!

vrouw*

Maar geen dank hoor :P

Hahaha oeps excuses!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2019 09:41 

Hardtraxx Veteran

Plaat van 2Faced springt er direct uit! Mega dik gedaan met die reversed en oude hardcore kicks (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 09:58 

Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Plaat van 2Faced springt er direct uit! Mega dik gedaan met die reversed en oude hardcore kicks (L)

Thanks Job :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2019 10:43 

Hardtraxx Veteran

Oh My God is voor mij ook de beste. Fame is ook tof. Andere 2 doen me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 10:36 

Artiest

Pedaalemre schreef:
Fame is ook tof.

Thanks!! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2019 18:30 

Hardtraxx Crew

Pedaalemre schreef:
Oh My God is voor mij ook de beste. Fame is ook tof. Andere 2 doen me niet zoveel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 15:30 

Hardtraxx Newbie

Holy shit, ik had weinig verwachtingen van een “nieuwkomers” EP maar er is één track die er zo ver bovenuit steekt dat ik me genoodzaakt voelde om een account hier aan te maken. Blijkt diegene die het geproduceerd heeft ook hier lid te zijn dus wend ik me even tot hem; Divinez wat is Fame toch een geweldige track, goede kicks, lekkere drive, tof arrangement, vette sample 'Fame' (enig idee wie die rapper is?)! Jij moet wel headbangend achter de computer hebben gezeten, ga zo door!

Dan vind ik als tweede het vernoemen waard ''Level One's – The Question" maar vooral omdat het echt eigen is en dat is tegenwoordig toch knap. Het is kwalitatief best goed maar ik vind het arrangement wat zwak waardoor de track drive mist.

De rest, sorry maar blijf vooral veel oefenen! :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 16:23 

Kraak... Piep...

Je hoort het Rickzel, blijven oefenen. Je hebt de minst standaard plaat en de (imo) best geproduceerde plaat hier tussen, doorzetten jongen, je komt er wel.
1, 2  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle