Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 17:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Holy shit, ik had weinig verwachtingen van een “nieuwkomers” EP maar er is één track die er zo ver bovenuit steekt dat ik me genoodzaakt voelde om een account hier aan te maken. Blijkt diegene die het geproduceerd heeft ook hier lid te zijn dus wend ik me even tot hem; Divinez wat is Fame toch een geweldige track, goede kicks, lekkere drive, tof arrangement, vette sample 'Fame' (enig idee wie die rapper is?)! Jij moet wel headbangend achter de computer hebben gezeten, ga zo door!

Helemaal eens. Als je nieuwe dingen probeert en het volledig KILLT - in positieve zin, ben je wat mij betreft een hele grote! Mijn eindeloze respect voor deze boys is nog groter dan het al was!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 17:35 
 
Hardtraxx Veteran

Die KILLT doet het hem elke keef :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 19:57 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Spobbertiet schreef:
Die KILLT doet het hem elke keef :lol:


Die keef dan :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 20:22 
 
Hardtraxx Veteran

F4K3 N3WZ schreef:
Spobbertiet schreef:
Die KILLT doet het hem elke keef :lol:


Die keef dan :lol:

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2019 21:04 
 
Artiest
Avatar gebruiker

F4K3 N3WZ schreef:
Holy shit, ik had weinig verwachtingen van een “nieuwkomers” EP maar er is één track die er zo ver bovenuit steekt dat ik me genoodzaakt voelde om een account hier aan te maken. Blijkt diegene die het geproduceerd heeft ook hier lid te zijn dus wend ik me even tot hem; Divinez wat is Fame toch een geweldige track, goede kicks, lekkere drive, tof arrangement, vette sample 'Fame' (enig idee wie die rapper is?)! Jij moet wel headbangend achter de computer hebben gezeten, ga zo door!

Thanks man, nice om te horen! Vocals zijn van 2pac. :)
Vorige  1, 2
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle