Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 16:02 
 
Hardtraxx Veteran

Hoezo Promomateriaal op cd2? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 22:38 
 
Donateur

Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 00:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Goede zaak want waarschijnlijk zal dit betekenen dat Fusion veel vaart gaat zetten achter hun nieuwe releases de komende maand.

Die CD2 is zeker wel de moeite waard, wat een heerlijke platen staan daar op :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 00:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

lol cd1 niet boeiend maar cd2 awesome!!!!!!! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 01:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.

Denk dat het meer een intro is, maar als het een anthem zou zijn dan hoop ik dat zany zelf deze onder handen heeft genomen. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 01:05 
 
Donateur

Hoeksemad schreef:
Kryptica schreef:
Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.

Denk dat het meer een intro is, maar als het een anthem zou zijn dan hoop ik dat zany zelf deze onder handen heeft genomen. :woot:

Zou mij eigenlijk verbazen, want CD 2 van de Hardbass Chapter reeks heeft nooit een intro ;) Toch de laatste 4 CD's niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 01:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Zou mij eigenlijk verbazen, want CD 2 van de Hardbass Chapter reeks heeft nooit een intro ;) Toch de laatste 4 CD's niet.

Hmm dat zet me wel aan't denken dan. Van wie zou dan A Ghost Story zijn dan? Of zit ik nu alweer te ver vooruit te denken :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 01:35 
 
Donateur

A Ghost Story is ook wel van een Fusion artiest zijn. Geen idee van wie tot nu toe, ik heb al een paar top 10's afgespeurd van Fusion dj's, maar geen A Ghost Story te vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 02:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Hmm, de tijd zal het leren! Het zou wel toll zijn als opwarm cdtje voor het feest :D en ook voor de rit na decibel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 08:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Hoeksemad schreef:
Kryptica schreef:
Op CD 2 die eerste track noemt The Next Level, en het Q-Dance Presents Fusion feest heeft ook als thema "The Next Level", zou dit misschien een anthem kunnen zijn ? Ofwel is het toeval en is het gewoon een intro van de CD.

Denk dat het meer een intro is, maar als het een anthem zou zijn dan hoop ik dat zany zelf deze onder handen heeft genomen. :woot:

Zou mij eigenlijk verbazen, want CD 2 van de Hardbass Chapter reeks heeft nooit een intro ;) Toch de laatste 4 CD's niet.


Volgens de bron duurt die eerste track maar 0.25 sec, dus ik reken wel op een intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 12:13 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Goede zaak want waarschijnlijk zal dit betekenen dat Fusion veel vaart gaat zetten achter hun nieuwe releases de komende maand.


JUIST! nu snap ik de gang van zaken xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
A Ghost Story is ook wel van een Fusion artiest zijn. Geen idee van wie tot nu toe, ik heb al een paar top 10's afgespeurd van Fusion dj's, maar geen A Ghost Story te vinden :P


B-front draaide dit nummer op Dominator, en het klonk als een nieuwe pavo of nc ( allebei hetzelfde dus). Het word afwachten :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD2 :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alvast gereserveerd bij bol.com :)
kan niet wachten tot deze in de auto zit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 13:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cd 2 is zeker vet alleen die cd's zijn altijd zo laag gepitched. 150-152 bpm maximaal. Zo jammer, ze moeten die shit gewoon op 155 bpm verkopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 14:07 
 
Hardtraxx Elite

kun jezelf toch doen>?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 15:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou kunnen ja, maar waarom zou je hem dan kopen als je hem dan moet rippen, versnellen enfant weer opnieuw branden...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 15:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Cd 2 is zeker vet alleen die cd's zijn altijd zo laag gepitched. 150-152 bpm maximaal. Zo jammer, ze moeten die shit gewoon op 155 bpm verkopen!

150 is toch een prima snelheid, als hij nou onder de 150 gepitched was, dan zou ik je nog gelijk geven....
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 15:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ideale snelheid is 152 voor een dergelijke CD. 150 is ook goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij vrolijke melodietjeshardstyle kan 150 nog wel, maar cd 2 is gewoon beukstyle. En dat moet je een tandje sneller afspelen. Op feesten wordt er ook niet meer onder de 154 gedraaid hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Bij vrolijke melodietjeshardstyle kan 150 nog wel, maar cd 2 is gewoon beukstyle. En dat moet je een tandje sneller afspelen. Op feesten wordt er ook niet meer onder de 154 gedraaid hoor.

Tsjaa, tis nou 1maal 150 :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daarom zal ik hem niet luisteren, vind dat gewoon te langzaam. Verder is het wel een beestelijke tracklist.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
Daarom zal ik hem niet luisteren, vind dat gewoon te langzaam. Verder is het wel een beestelijke tracklist.

Je kan ook gewoon zelf het BPM opschroeven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja natuurlijk kan dat, mijn punt is alleen dat ik niet snap waarom ze het op 150 uitbrengen als er eigenlijk overal sneller wordt gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 16:31 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De hardcore-CD's zijn tegenwoordig ook op een bpm opgenomen dat zelfs m'n oma in haar schijndood bij kan houden. Die pitch ik ook gelijk 10 bpm omhoog, anders klinkt het werkelijk nergens naar.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle