Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

die intro en outro van till you believe it, wat blijft dat fcking dik zeg :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 11:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sleepwalker is echt heeel lelijk geknipt in de intro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
RiStyle schreef:
Wat ik niet snap, hoe kan CD1 full zijn?
Of hebben artiesten hier toestemming voor gegeven?


vind het ook knap :P , niet dat het erg is ofzo. kunnen we die tracks weer draaieng in setjes

Dat is van te voren aangegeven, eerst werd gedacht dat het hele album full zou uitkomen, dat is alleen cd1 geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Maximize schreef:
Poepislekker schreef:
Ik snap niet dat Scantraxx op cd1 geen nieuwe nummers zetten; zoals Frontliner - Discoreacord, Wildstylez - Music or Noise (Frontliner Remix), Club Bizarre, DBSTF etc. maar gewoon weer live the moment enzo.. terwijl op cd2 wel allemaal nieuwe bommen van Fusion staan.


Cd1 is niet van Scantraxx hoor. Rocco & T-Bass ofzoiets.


ja je hebt gelijkt, kreeg dat idee een beetje nadat ik de nummers op cd 1 zag, vind het alleen gewoon irritant dat je weer live the moment en (die in mij ogen slechtste anthem ooit) wildstylez - 'no fag's to rape' en die just as easy.. stuck in your head enzo.. fusion komt temminste met nieuwe dingen die overgens allemaal bommen zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:57 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die 2e CD, dat is toch niet normaal meer of wel?
En ook gewoon lekker tempotje erin :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
ja je hebt gelijkt, kreeg dat idee een beetje nadat ik de nummers op cd 1 zag, vind het alleen gewoon irritant dat je weer live the moment en (die in mij ogen slechtste anthem ooit) wildstylez - 'no fag's to rape' en die just as easy.. stuck in your head enzo.. fusion komt temminste met nieuwe dingen die overgens allemaal bommen zijn!


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 21:42 
 
Hardtraxxer

cd2 is top! :thumbsup: €22.99 is mij te duur trouwens :thumbdown: €15.99 is meer mijn prijs ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 14:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

14. A-lusion - Veritas (Zany Remix) DAT INTRO! geniaal! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind het alleen wel jammer dat je bij sommige nummers de in of outtro's niet heb, ik vind dat neppe geknip en geplak maar niks.. doe er dan maar 3 nummers minder op en maak er wat moois van.. bij Origins Of Life is dat outtro juist zo hard en die mis ik en hoe Sleepwalker er in komt en hoe In Darkness word gecut terwijl er dan juist een nice stukje komt vind ik slecht, wat vinden jullie daar van?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 16:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Cd word gewoon gemixt, en als je mixt vallen vaak de intro en outro van een plaat weg, nogal logisch vanuit mijn oogpunt.
Tuurlijk is het jammer maargoed, dan kan je full tracks gwn op cd zetten hoeven artiesten nooit meer fulls uit te brengen haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
Cd word gewoon gemixt, en als je mixt vallen vaak de intro en outro van een plaat weg, nogal logisch vanuit mijn oogpunt.
Tuurlijk is het jammer maargoed, dan kan je full tracks gwn op cd zetten hoeven artiesten nooit meer fulls uit te brengen haha!


of alleen maar tracks erop zetten die al uit zijn :P
trouwens een cd is verzonnen om naar te luisteren, intros en outros luisteren is niks aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
Piaaa schreef:
Cd word gewoon gemixt, en als je mixt vallen vaak de intro en outro van een plaat weg, nogal logisch vanuit mijn oogpunt.
Tuurlijk is het jammer maargoed, dan kan je full tracks gwn op cd zetten hoeven artiesten nooit meer fulls uit te brengen haha!


of alleen maar tracks erop zetten die al uit zijn :P
trouwens een cd is verzonnen om naar te luisteren, intros en outros luisteren is niks aan


Jah nee dat snap ik maar ik bedoel het ook anders, laat maar. maar is deze cd echt gemixed? want sommige stukken klinken namelijk beetje nep. wat ik al eerder beschreef met hoe sleepwalker begon enzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

CD 2 bewijst maar weer is dat Fusion het beste hardstyle label is ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 20:25 
 

Oxbow schreef:
CD 2 bewijst maar weer is dat Fusion het beste hardstyle label is ^^


Het beste? Het is noujuist de variatie van labels wat hardstyle zo top maakt! Er is gewoon geen beste ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Oxbow schreef:
CD 2 bewijst maar weer is dat Fusion het beste hardstyle label is ^^


Het beste? Het is noujuist de variatie van labels wat hardstyle zo top maakt! Er is gewoon geen beste ^^


tuurlijk, maar fusion levert gewoon erg veel kwaliteit en ook lekkere rauwe sounds, dus in mijn ogen daarom de beste ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2010 23:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Poepislekker schreef:
Jah nee dat snap ik maar ik bedoel het ook anders, laat maar. maar is deze cd echt gemixed? want sommige stukken klinken namelijk beetje nep. wat ik al eerder beschreef met hoe sleepwalker begon enzo


De CD is gemixt, maar de WEB versie met alle 'edits' als losse tracks en alle tracks van cd1 full niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 09:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik vind cd1 ook niet veel, twee is wel ''oke''
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 22:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jack of Sound - A Ghost Story.
Dat was dus die plaat die Zany wel eens draaide. Dacht eerst dat het een Nieuwe Zany & the Beholder track was.
Zo klonk het. Maarja, vet is ie iig wel :evil: Net zoals de hele 2e CD :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 aug 2010 09:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Cdtje binnen! en cd2 is knallen!!! :yay: :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle