Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 14:02 

Hardtraxxer

D-tone schreef:
Even de preview's geluisterd en inderdaad zitten gewoon heerlijke tracks tussen (animals, swagger, runnin, starting over, mistakes en nog een paar) :D
maar, die Psyko Punkz track.. ik mag hopen dat het niet de climax is, dit is toch niet meer normaal zeg een vocal uit een of ander kids top 20 nummer volgens mij met een belabberde kick eronder xd
En ook als intro is dit gewoon lachwekkend!

hahahaha, hij is echt echt slecht, toen je het tegen me zij en net je post las dacht ik dat het wel mee zou vallen, shitt wat een slechte plaat. :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 14:28 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Weten die gasten überhaupt wel bij wie ze in het team zitten? Je zou toch zeggen dat je daar wel een beetje rekening mee houdt als je jouw team vertegenwoordigt.

CD1: 1 Max Enforcer track, geen een Frontliner/Bass Modulators track.
CD2: 1 Psyko Punkz / Noisecontrollers track (sws al een schande met al die nieuwe parels), geen een CB track.
CD3: Op het anthem en de collab na geen een track van een teamgenoot.
CD4: Geen een track van een teamgenoot.

Dit is gewoon weer pure zelf (/label) promotie van de artiesten, zonder ook maar enige rekening te houden met het concept.

Dit, en als je het concept even weg denkt dan is de lijst van Ran-D leuk en die van RR aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 14:31 

Donateur

Maximum schreef:
Eerst zeuren er mensen dat er nooit eens oude nummers op mix CD's verschijnen en dat het altijd dezelfde standaard promo's zijn. Nu verschijnt er een keer een mix CD met oude nummers en dan is het weer niet goed!? :/

Hmm ik kan me niet voorstellen dat dat nu het probleem is. Veel mensen zouden het vet vinden als zij live eens wat oude plaatjes mee zouden krijgen. RR is daar een tijd geleden mee begonnen, maar is verder altijd bij dezelfde 4 oude platen (buiten MiM om) gebleven. Nu verschijnen dezelfde platen ineens op een CD van Hard Bass 2014. Dan is het juist weer een heel ander verhaal in mijn ogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 15:06 

Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
http://www.hardtraxx.nl/forum/hardstyle-releases/various-artists-hard-bass-volume-10-smccd18-t5742.html

Hier word ook nog een stukje mixwerk op vertoont :drool:
Wat een lachertje is het nu geworden.

Mooie aanrader! Vind het mixwerk alleen niet zo fantastisch als jij zegt. Er lopen wel wat tracks over elkaar enzo en dat vind ik positief, maar vaak past dat ook niet geweldig (Crypsis). Veel langzame overgangen ook. Maar ach, het is een CD en geen feestset.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 16:17 

Hardtraxx Veteran

Lekker veel promo's bij Atmozfears! ^^
Alleen waar blijven platen zoals, Wildfire, Be Free en dan met name Monster :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 18:29 

Hardtraxxer

Wat een zielige bedoeling dit.

Oh en het zal ook eens niet he :P
iMark schreef:
CD4. Mixed by Radical Redemption
09. The Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Psyko Punkz is de midintro die je hier hoort. Staat geloof ik verder ook nog in nieuwe tracks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 19:54 

Hardtraxx Veteran

Sebulba schreef:

iMark schreef:

Wees blij dat iemand zo'n klasse plaat nog draait, ik ga er vanuit dat Max Enforcer die plaat niet eens meer op zijn USB heeft staan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:19 

Hardtraxx Elite

iMark schreef:
Sebulba schreef:

iMark schreef:

Wees blij dat iemand zo'n klasse plaat nog draait, ik ga er vanuit dat Max Enforcer die plaat niet eens meer op zijn USB heeft staan!

Hij draait hem alleen wel in 95% van z'n sets z'n beetje dus dat is dan ook wel weer een beetje teveel van het goede...
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 20:54 

Hardtraxx Veteran

Ik snap het niet meer, er wordt altijd gejankt dat oude platen vergeten worden, krijgen ze eindelijk aandacht door hem op een populaire cd te zetten, is het weer niet goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:01 

Donateur

iMark schreef:
Ik snap het niet meer, er wordt altijd gejankt dat oude platen vergeten worden, krijgen ze eindelijk aandacht door hem op een populaire cd te zetten, is het weer niet goed.

Ga nu eens in op de tegenargumenten die voor die 3 specifieke platen worden gegeven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:34 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
iMark schreef:

Ga nu eens in op de tegenargumenten die voor die 3 specifieke platen worden gegeven.

Ik zie geen tegenargumenten voor die 3 specifieke platen. En ik denk dat je bij Radical moet zijn om uitleg te vragen waarom ze op het album staan, niet bij mij.

Ik geef alleen aan dat ik het kan waarderen dat oude platen weer aandacht krijgen, tracks als (bijvoorbeeld) Be Amazed worden vrijwel nooit meer gedraaid en krijgen hierdoor weer een mooi podium waar Be Amazed zeker thuis hoort!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:47 

Hardtraxxer

iMark schreef:
Sebulba schreef:

iMark schreef:

Je hoort mij ook niet zeggen dat Be Amazed niet gedraaid mag worden, het is alleen wel weer typisch RR om die er tussen te zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 21:53 

Donateur

iMark schreef:
Ik zie geen tegenargumenten voor die 3 specifieke platen. En ik denk dat je bij Radical moet zijn om uitleg te vragen waarom ze op het album staan, niet bij mij.

Ik geef alleen aan dat ik het kan waarderen dat oude platen weer aandacht krijgen, tracks als (bijvoorbeeld) Be Amazed worden vrijwel nooit meer gedraaid en krijgen hierdoor weer een mooi podium waar Be Amazed zeker thuis hoort!

Be Amazed wordt bijna elke Radical set gedraaid. Daarnaast krijgt Be Amazed zo helemaal geen podium, maar wordt hij gewoon wederom op een Hard Bass CD geknald (en verkocht). Dacht jij dat dat hiermee een trend wordt ingezet waarin DJ's ineens oude platen gaan draaien?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 15:49 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
iMark schreef:

Be Amazed wordt bijna elke Radical set gedraaid. Daarnaast krijgt Be Amazed zo helemaal geen podium, maar wordt hij gewoon wederom op een Hard Bass CD geknald (en verkocht). Dacht jij dat dat hiermee een trend wordt ingezet waarin DJ's ineens oude platen gaan draaien?

Hetzelfde geldt voor CTRL.ALT.DELETE en Pattern 2. Wel weer vet dat hij Redemption op de cd doet(weet niet of hij deze regelmatig draait).
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 16:57 

Hardtraxxer

Jezus wat is dit jammer. Vroeger altijd de compilatie waar ik naar uitkeek, die ik MOEST hebben. Vorig jaar viel al tegen, maar heb ik toch maar gehaald vanwege de Noisecontroller en Frequencerz mixes en de toch redelijke hoeveelheid promo's. Denk dat dit de eerste keer wordt dat ik hem aan me voorbij laat gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 17:10 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
D-tone schreef:
maar, die Psyko Punkz track.. ik mag hopen dat het niet de climax is, dit is toch niet meer normaal zeg een vocal uit een of ander kids top 20 nummer volgens mij met een belabberde kick eronder xd
En ook als intro is dit gewoon lachwekkend!

Hahahahahaha wat ongelooflijk kut xd

Zal de midintro wel zijn maar allejezus wat een droevige bende :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jan 2014 20:21 

Hardtraxxer

Citaat:
10. Code Black and Atmozfears - Starting Over

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jan 2014 16:16 

Hardtraxxer

Blijkbaar zit Atmozfears & Energyzed - Someone er ook nog bij :) https://www.trackitdown.net/track/atmoz ... 35271.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jan 2014 16:48 

Hardtraxxer

Ben benieuwd hoe ze gaan klinken =).
En mensen wees een beetje blij dat b2s een 4cd box maakt voor nog geen 20 eurotjes, en als je goed shopt kan je hem veel goedkoper krijgen ;)
Bijna altijd staan er platen op de cd's die niet om aan te staan zijn of wat dan ook maar niet alles kan perfect zijn, vooral niet op Va's :)

Ik ben in ieder geval blij dat ze deze cd'tjes fixen elk jaar :loving:

Peace! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2014 14:14 

Hardtraxx Veteran

Vandaag binnen gekregen, even een luister beurtje geven...
Voor de geïnteresseerde, Titan - Hooked is gemaakt door Slim Shore EN Titan.
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle