Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 12:47 

Hardtraxx Veteran

Die van Ran-D :woot:
Vind die CD van Radical niet verkeerd eigenlijk, maar inderdaad veel album spul.

Edit: Ran-D heeft Insane (Kronos rmx) erop staan. WAAROM? >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 13:25 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:

Snap er ook niks van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 13:51 

Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
RR gooit even de hele cd vol met eigen nummers. >.<

Vreemde reactie aangezien Coone en Atmozfears net als RR ook 8 nummers van zichzelf erop hebben staan.

Pommer schreef:
CD4: Geen een track van een teamgenoot.

Behalve Crypsis dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:04 

Delt-A schreef:
pim0412 schreef:

Snap er ook niks van.

Dit. Vraag me sowieso al heel lang af waarom dit nummer zo populair is onder heel veel grote dj's. Zaadnummer.

OT: eerste 2 cd's zijn niet echt mijn ding dus hou ik me niet echt mee bezig (Coone wel erg triest gedaan weer). Cd van Radical vind ik ook sneu, halve album erop en geen tracks van Adaro/Titan/Chain Reaction. Cd van Ran-D daarentegen vind ik wel erg lekker eruit zien :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 14:46 

Hardtraxx Veteran

Zoals gezegd door andere mensen, zouden ze wel weten wat het concept van Hard Bass is? Maar in de vorige jaren is het nooit zo geweest dat ze hun team vertegenwoordigen in de CD's, dat is vrijwel altijd een opvulling van vriendjes en hun eigen label geweest. Hoogstens 1/2 tracks van de artiesten die in het team zitten maar daar blijft het ook bij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:04 

Hardtraxx Veteran

RR heeft me uitgelegd waarom er niet veel promo's op zn cd staan.

Hij moest het eind november al inleveren. Dus promo's van toen zijn nu misschien niet zo boeiend meer en promo's van nu kon hij er niet in stoppen.

Neemt niet weg dat het niet een heel denderende cd is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 15:09 

Hardtraxxer

Jammer, had Phuture Noize die eer gegeven dan hadden we een stuk leukere cd gehad.
Wel leuk dat Runnin' en Starting Over erop staan
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 16:57 

Hardtraxxer

prima cd, paar vette promo's op de cd van Atmozfears en Ran-d, alleen snap de cd van RR niet helemaal.
maar met deze kan ik prima leven :) :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:04 

Hardtraxx Veteran

Parvuz schreef:
Hij moest het eind november al inleveren.

Hoe kan The Red Kill er dan op staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:06 

Hardtraxx Addict

iMark schreef:
Parvuz schreef:
Hij moest het eind november al inleveren.

Hoe kan The Red Kill er dan op staan?

Die zal er zelf wel door B2S opgegooid zijn omdat het anthem er standaard opstaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:08 

Hardtraxx Veteran

En die mix dan? :")
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:18 

Hardtraxx Elite

Atmozfears ben ik niet zo in thuis, zullen vast wel een paar geinige mainstreamplaatjes tussen zitten, maar niets bijzonders. Verder ook erg jammer dat er weinig tracks van teamgenoten in zitten (zoals bij iedere cd)

Het was natuurlijk te verwachten dat Coone zijn halve album ging draaien met wat uber-blije-kaas. Jammer, maar helaas. Sowieso is Coone iemand die ik nooit een cd zou laten mixen.

Ran-D heeft de veste lijst, bekende nummers afgewisseld met wat minder bekendere en wat promo's Leuke cd, ligt ook wel wat meer in mijn straatje.

Radical is misschien wel de minste cd, knalt net zo als Coone het halve album erop alleen is zijn stijl nog eentoniger. en hoe de fuck durf je een track als Salvation op een album van hardbass te zetten. Die track is hilarisch. Lichtpuntjes zijn de oudere tracks.

tl;dr bagger cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:49 

Hardtraxxer

Leuk weer, atmozfears komt met veel nieuwe trackies.

Kijk t meest uit naar Radical Redemption :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 17:57 

Donateur

tommetjeuh schreef:
TiMOTHYb schreef:
Waarom heeft Radical 3 oude platen ertussen zitten?

Zijn in zijn setjes ook al vanaf 2011 zowat de enige platen die hij draait die niet van zichzelf zijn :sleep:

Klopt man en Shiverz / Pattern 1 doet hij ook nog wel eens, maar op deze manier wordt er gewoon weer geld verdiend aan platen die al 5 jaar oud zijn.. dat kan toch niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:14 

Hardtraxx Elite

leuke lijstjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 18:19 

Hardtraxx Veteran

Eerst zeuren er mensen dat er nooit eens oude nummers op mix CD's verschijnen en dat het altijd dezelfde standaard promo's zijn. Nu verschijnt er een keer een mix CD met oude nummers en dan is het weer niet goed!? :/

Verder een slechte zaak dat het idee wat Hard Bass speciaal maakt (teamverband van DJ's) niet meer is terug te zien in de tracklists van de CD's. Maar wat verwacht je dan ook als je twee mensen een CD laat maken die net in dat jaar beide een album hebben uitgebracht. >.< Met dat gezegd te hebben is het wellicht handig voor sommige mensen hier om hun verwachtingen aan te passen, want het is niks nieuws dat een artiest veel van zichzelf en zijn label promoot op een mix CD. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 19:29 

Hardtraxx Veteran

Positief verrast door Ran-D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:11 

Hardtraxx Veteran

pim0412 schreef:
chas1n schreef:
RR gooit even de hele cd vol met eigen nummers. >.<

Vreemde reactie aangezien Coone en Atmozfears net als RR ook 8 nummers van zichzelf erop hebben staan.

Net zulke schaamteloze zelfpromotie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 21:17 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
Weten die gasten überhaupt wel bij wie ze in het team zitten? Je zou toch zeggen dat je daar wel een beetje rekening mee houdt als je jouw team vertegenwoordigt.

CD1: 1 Max Enforcer track, geen een Frontliner/Bass Modulators track.
CD2: 1 Psyko Punkz / Noisecontrollers track (sws al een schande met al die nieuwe parels), geen een CB track.
CD3: Op het anthem en de collab na geen een track van een teamgenoot.
CD4: Geen een track van een teamgenoot.

Dit is gewoon weer pure zelf (/label) promotie van de artiesten, zonder ook maar enige rekening te houden met het concept.

Dit , deze laat ik links liggen dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jan 2014 22:23 

Hardtraxxer

Even de preview's geluisterd en inderdaad zitten gewoon heerlijke tracks tussen (animals, swagger, runnin, starting over, mistakes en nog een paar) :D
maar, die Psyko Punkz track.. ik mag hopen dat het niet de climax is, dit is toch niet meer normaal zeg een vocal uit een of ander kids top 20 nummer volgens mij met een belabberde kick eronder xd
En ook als intro is dit gewoon lachwekkend!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 00:48 

Hardtraxx Veteran

D-tone schreef:
maar, die Psyko Punkz track.. ik mag hopen dat het niet de climax is, dit is toch niet meer normaal zeg een vocal uit een of ander kids top 20 nummer volgens mij met een belabberde kick eronder xd

Hahahahahaha wat ongelooflijk kut xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 08:40 

Hardtraxx Elite

Het idee is toch dat je voor je team een cd mixt? Lijkt me ook dat je dan tracks van de gaste uit je team gaat mixen en niet de tracks die je normaal in een set draait.... :S
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:16 

Hardtraxxer

D-tone schreef:
Even de preview's geluisterd en inderdaad zitten gewoon heerlijke tracks tussen (animals, swagger, runnin, starting over, mistakes en nog een paar) :D

ik vind psyko punkz eerlijk gezegd zelfs nog slechter dan coone, ze hadden een paar jaar geleden wel wat leuke plaatjes als left with the wrong en psyko soldier, daarna is t echt 10x niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 11:28 

Hardtraxx Veteran

Pommer schreef:
Weten die gasten überhaupt wel bij wie ze in het team zitten? Je zou toch zeggen dat je daar wel een beetje rekening mee houdt als je jouw team vertegenwoordigt.

:yes: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jan 2014 13:49 

Hardtraxxer

bRt_ schreef:
Pommer schreef:

:yes: !

Mee eens, Alles is bijna zelf promotie. En meeste is allemaal allang released!
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle