Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:12 
 

Haha in de climax van Freakz, herkent niemand die "OE AH"? Lijkt verdomd veel op het begin vd vocal van Disturbed - Down with the Sickness.

Anyway, zowel freakz and space warrior zijn wel leuke plaatjes! Geen platen die ik denk ik nog 4315 jaar zal onthouden, maar ach! Heeft wel sfeertje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond Freakz eerst niet zo vet, maar na een paar keer luisteren toch een hele vette track!

Andere 3 doen me (zeer) weinig eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind Freakz na een paar keer luisteren wel leuker geworden en dat heb ik nu ook steeds meer bij de rest. Mis nog wel die echte ''anthem feeling''.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 11:39 
 
Hardtraxx Veteran

RadicelArmy schreef:
sonnebloem schreef:
JRDMK5 schreef:
Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..


Wil wel eens weten hoeveel andere tracks FaN nog op de plank heeft liggen die nog gepremiered moeten worden (op HB uiteraard) ^^


Precies, ben zeer benieuwd of ze alleen maar nieuwe FaN platen doen, of ook soloplaten om de set op te vullen. Misschien dat ze Seven, My God en een paar soloplaten van Deetox erbij doen. 'Freakz at Night' lijkt me logisch, maar het origineel, 2014 edit, of wellicht een FaN edit?


Er is een FaN edit van, afgelopen zaterdag gehoord bij E-Force. Gaaf maar niet super bijzonder tbh
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2015 14:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vind noise eigenlijk de vetste, vette break en 1e climax! 2e climax wat minder met die afgekapte lead
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 feb 2015 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu ik Freakz zo hoor in de set van Freakz at Night vind ik die eigenlijk ook wel vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Om een of andere reden vind ik alle OST's vetter na HB. Zal wel aan mij liggen :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 feb 2015 21:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
Om een of andere reden vind ik alle OST's vetter na HB. Zal wel aan mij liggen :cool:


Ik vond ze allemaal al wel vet maar Space Warrior greep me niet zo...

nu wel :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2015 00:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Luisterde de set terug, heel sick opeens :D
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle