Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 15:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..

Kan wel zo zijn, maar geef dan 4 OST's mee voor wat je kunt verwachten en laat 1 'overkoepelend' anthem maken. Of gewoon alleen een anthem. Er moet bij dit soort feesten m.i. gewoon een anthem, en het is echt doodzonde dat vanaf heden van die traditie afgeweken wordt. Over 10 jaar denk je echt niet meer joe jottem weet je nog die OST van HB 2015? "Ohja!! die van Team Red! Nee van team Green bedoelde ik. Oh die met die Hard Bass vocal? Nee niet die!!!"

Kijk eens naar Be Amazed, of CTRL ALT DEL wat voor impact (en beleving achteraf) die platen meegaven..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..


Wil wel eens weten hoeveel andere tracks FaN nog op de plank heeft liggen die nog gepremiered moeten worden (op HB uiteraard) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

sonnebloem schreef:
JRDMK5 schreef:
Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..


Wil wel eens weten hoeveel andere tracks FaN nog op de plank heeft liggen die nog gepremiered moeten worden (op HB uiteraard) ^^


Precies, ben zeer benieuwd of ze alleen maar nieuwe FaN platen doen, of ook soloplaten om de set op te vullen. Misschien dat ze Seven, My God en een paar soloplaten van Deetox erbij doen. 'Freakz at Night' lijkt me logisch, maar het origineel, 2014 edit, of wellicht een FaN edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 18:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ze nu allemaal een aantal keer geluisterd, en dit is mij voorkeur:

1. Space Warrior
2. Interception
3. Freakz
4. Noise

Noise vind ik eigenlijk maar een inspiratieloos nummer. De rest is wel gewoon lekker om naar te luisteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
sonnebloem schreef:
JRDMK5 schreef:
Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..


Wil wel eens weten hoeveel andere tracks FaN nog op de plank heeft liggen die nog gepremiered moeten worden (op HB uiteraard) ^^


Precies, ben zeer benieuwd of ze alleen maar nieuwe FaN platen doen, of ook soloplaten om de set op te vullen. Misschien dat ze Seven, My God en een paar soloplaten van Deetox erbij doen. 'Freakz at Night' lijkt me logisch, maar het origineel, 2014 edit, of wellicht een FaN edit?




Waarschijnlijk ook nog een hardcore edit als afsluiter en ik hoop op E-Force - Silence
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 21:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Space Warrior: wat een fijne mid intro, een erg goede sfeer, leuke sounds en twee dikke climaxes. Dijk van een plaat!
Interception: Mid is prima, vette break, leuke melodie. Pakt mij ook!
Freakz: Dikke drive en prima plaatje om eens op te zetten
Frequencerz vind ik vrij standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Space Warrior: Vind de mid-into niet zo heel erg spectaculair. Break en vooral die climax zijn geweldig. Heerlijke 'Auditory Nerve-Sounds' en lekkere catchy melodie. Vind de outro er niet helemaal bij passen.
Interception: Mid is prima, lijkt heel erg op de mid van Radiance (alleen dan vetter met die kerk-sounds). Fijne, lekker stevige melodie, kicks vind ik alleen niet echt fijn. Hoor heel erg veel bass.
Freakz: Vind die melodie in de mid-intro niet echt passen. Lekkere sounds verder, vooral de tweede climax, waar heel veel drive inzit. Vind die vocals ook vet voordat die climax die er opklapt. Had iets meer van de kicks verwacht, maar ik denk dat dat in de overige Freakz at Night tracks wel goed komt.
Noise: Pakt me, ondanks de niet echt vernieuwende sounds, wel. Vooral die korte screeches in de intro geven veel drive mee. Vind het ook vet hoe de opbouw met die viool naar de climax wordt opgebouwd. Ook lekker hoe die kick er dan tegelijk met de melodie telkens opklapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 22:40 
 
Hardtraxxer

Valt me een beetje tegen eerlijk gezegd, vind ze alle 4 vrij simpel. Anthems van Hard Driver vorig jaar pakten me wat meer. B-Frontliner en Bass Modulators kunnen zoveel beter.
Ondanks de eenvoud pakken Noise en Freakz me juist weer wel, vind die typische E-Force drive in Freakz pretty awesome. Ben benieuwd of de andere 2 me wel pakken zaterdag, anthems hebben in mijn opzicht vaak nog wat meer inhoud na een feest als ik er positieve herinneringen aan overhou.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 feb 2015 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interception: vette sfeer wordt er neergezet, maar toch vind ik het allemaal niet je van het.
Space Warrior: doet me denken aan Auditory Nerve. Echt een ontzettend fijne plaat, en dan met name de tweede climax!
Noise: :sleep:
Freakz: :sleep:

Al met al is Space Warrior voor mij de enige plaat van deze release die ik vaker op ga zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 00:23 
 
Hardtraxx Elite

TiMOTHYb schreef:
JRDMK5 schreef:
Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..

Kan wel zo zijn, maar geef dan 4 OST's mee voor wat je kunt verwachten en laat 1 'overkoepelend' anthem maken. Of gewoon alleen een anthem. Er moet bij dit soort feesten m.i. gewoon een anthem, en het is echt doodzonde dat vanaf heden van die traditie afgeweken wordt. Over 10 jaar denk je echt niet meer joe jottem weet je nog die OST van HB 2015? "Ohja!! die van Team Red! Nee van team Green bedoelde ik. Oh die met die Hard Bass vocal? Nee niet die!!!"

Kijk eens naar Be Amazed, of CTRL ALT DEL wat voor impact (en beleving achteraf) die platen meegaven..

2013 had toch ook geen anthem?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 01:09 
 
Hardtraxx Veteran

2013 had ook OST's. Requi3m, REVOLUTION, Undiscovered en die Psyko Punkz plaat. Allemaal beter dan de OST's van dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 09:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DJ_Tim schreef:
2013 had toch ook geen anthem?

Ik roep het ook al twee jaar. Gewoon normaal doen, en net zoals Qlimax. Er is prima een plaat te maken die aansluit op het gehele spectrum. Als je dus niet een artiest uitkiest die te veel naar hard/euforisch neigt.

Die kicks in de mid van Space Warrior trouwens. Wtf zeg? Zowel B-Front als Frontliner onwaardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 11:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RadicelArmy schreef:
sonnebloem schreef:
JRDMK5 schreef:
Wie zegt dat de OST zo goed moet zijn? Misschien komt de grote verassing tijdens Hard Bass zelf wel..


Wil wel eens weten hoeveel andere tracks FaN nog op de plank heeft liggen die nog gepremiered moeten worden (op HB uiteraard) ^^


Precies, ben zeer benieuwd of ze alleen maar nieuwe FaN platen doen, of ook soloplaten om de set op te vullen. Misschien dat ze Seven, My God en een paar soloplaten van Deetox erbij doen. 'Freakz at Night' lijkt me logisch, maar het origineel, 2014 edit, of wellicht een FaN edit?

E-Force heeft ook een 5 tal nieuwe platen, dus het kan zo maar zijn dat deze ook nog gedraaid gaan worden. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klinkt goed, hoop ook nog dat hij de Masterclass HC edit draait :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wil er iemand wedden op Seven HC Edit?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wil er iemand wedden op Seven HC Edit?


Zal dan wel versnelt worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Wil er iemand wedden op Seven HC Edit?

Nee, maar ik hoop wel dat Titan z'n Flip Uhm op Z'n Kantje achterwege laat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JRDMK5 schreef:
TiMOTHYb schreef:
Wil er iemand wedden op Seven HC Edit?

Nee, maar ik hoop wel dat Titan z'n Flip Uhm op Z'n Kantje achterwege laat..


Was die een HC versie van aan het maken zag ik? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 14:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Interception: zet een heerlijke sfeer neer die ook daadwerkelijk bij het thema van Hard Bass past, break erg leuk gedaan. Vind de kicks in de mid-intro een beetje wegvallen, zelfde geldt voor de outtro. Dit wordt echter goedgemaakt in de climax.
Space Warrior: hoor in de break voor mijn gevoel vooral B-Front invloeden, maar samen met Frontliner blijft dit een gouden combinatie. Pakt me ook weer direct.
Noise: plaat met een flinke portie drive. Je hoort overduidelijk dat het een plaat van Frequencerz is; de ene vindt het meuk, de ander vindt het juist heel vet. Ik sluit me aan bij dat laatste deel.
Freakz: na het horen van de preview was ik nog niet heel enthousiast. De full heeft dit echter wel goedgemaakt, nu is het meer een geheel. Deze gaat er het laatste halve uur ook wel voor zorgen dat ik de laatste restjes energie uit m'n lichaam stamp.

In eerste instantie na het horen van alle previews niet laaiend enthousiast. Na de volledige releases een aantal keer gehoord te hebben kan ik toch niet anders concluderen dan dat het stuk voor stuk goede platen zijn en ik ze ook absoluut vaker zal beluisteren, maar het Hard Bass gevoel bij de meeste wel een beetje ontbreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2015 15:02 
 
Hardtraxxer

Vind het persoonlijk allemaal wat tegenvallen. Die van Bass Modulators is leuk, maar ik verwacht van de overige artiesten toch wat meer hoor. Space Warrior is nog het beste, maar ook daar had ik meer van verwacht. Apart sfeertje zit er in, maar hij pakt me nergens echt en die vreselijke pitchkicks lopen helemaal niet lekker mee met de melodie en zijn nergens voor nodig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die pitchkickroll in Noise moet wel echt vet zijn live opzich.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die pitchkickroll in Noise moet wel echt vet zijn live opzich.

Geweldig die kickroll :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat doe je nou? Ik probeer een nieuwe term te injecteren!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 19:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Die pitchkickroll in Noise moet wel echt vet zijn live opzich.


Dit in de mid bedoel je denk ik? Denk dat daar inderdaad aardig wat energie van afkomt live.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2015 20:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

3:10
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle