Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 15:59 

Hardtraxx Veteran

Rutgerrrw schreef:
Encore & inception echt niet normaal.. Ook die plaat van andy svge brengt je weer helemaal terug. Dan nog te bedenken dat Wolfpack er ook nog bij zat :love:

Wolfpack was de enige plaat die ik totaal niet in de eindshow(s) vond passen. De rest daarentegen... :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 17:12 

Hardtraxxer

M Unic schreef:
Andy Svge - Gravity :worship:
Ben benieuwd wie dit is

is een "oude" bekende :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 17:54 

Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
Rutgerrrw schreef:
Encore & inception echt niet normaal.. Ook die plaat van andy svge brengt je weer helemaal terug. Dan nog te bedenken dat Wolfpack er ook nog bij zat :love:

Wolfpack was de enige plaat die ik totaal niet in de eindshow(s) vond passen. De rest daarentegen... :drool:

Echt? Dat vond ik juist wel, sowieso een goede plaat plus de tekst wat iedereen mee zingt gaf voor mij samen met Dragonblood juist wel dat beetje extra. Vocals die iedereen dan meezingt en dan een paar onbekende parels maakten voor mij muzikaal gezien wel een hele goede endshow dit jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 19:46 

Hardtraxx Veteran

Dutch92 schreef:
M Unic schreef:
Andy Svge - Gravity :worship:
Ben benieuwd wie dit is

is een "oude" bekende :x

Waverider. djandysvge.com staat ook geregistreerd op naam van Andy Blom, oftewel Waverider.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 20:14 

Hardtraxx Crew

Wat. Een. Platen :worship:
Met als uitschieter toch echt wel Gravity :cry: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 21:23 

Hardtraxxer

Magnetron schreef:
Wat. Een. Platen :worship:
Met als uitschieter toch echt wel Gravity :cry: :loving:

Voor mij ook Gravity! wauw
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 21:53 

Hardtraxxer

Gravity vind ik toch wel echt de mooiste, doet me een beetje denken aan producties van Tha Playah ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 22:10 

Hardtraxxer

Voor deze release moet ik toch weer even reageren, wat een vette EP! :$

Geen één slechte plaat, en Gravity, wat mooi! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 09:46 

Donateur

Verschrikkelijk vette EP
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 10:35 

Hardtraxx Veteran

Inception, Perception, Encore en Gravity zijn buitencategorie. Wat ongelooflijk vet, bij de eerstgenoemde drie platen had ik meters kippenvel.

Dragonblood wel geinig, maar niet geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:41 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Inception, Perception, Encore en Gravity zijn buitencategorie

Dit! Vorig jaar had je Solar en Still Here, dit jaar heb je 4 van dat soort wereldtracks. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 11:42 

Hardtraxxer

Gravity & Encore :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:02 

Hardtraxxer

Spanning Tree schreef:
Gravity vind ik toch wel echt de mooiste, doet me een beetje denken aan producties van Tha Playah ook.

Dacht toen ik hem hoorde tijdens de eindshow eigenlijk meteen dat het een hardcoreplaat van Tha Playah was tot de melodie begon xd

Maar wat een platen. Gravity mijn absolute favoriet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 12:44 

Hardtraxx Veteran

De synth van Encore doet me ook denken aan Venom (Wildstylez remix), wat heel erg positief is :yay: Wat een gruwelijk vette synth.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 14:14 

Hardtraxxer

Voor mij is Gravity de beste van de 5, zelfs zonder de titel zou ik het nummer omschrijven als :

Het mee worden genomen in een hogere versnelling naar een andere dimensie, waarna je op het hoogtepunt wordt losgelaten en niet de kans meer krijgt om terug te gaan.

Conclusie: sfeer is goed neergezet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 15:22 

Hardtraxxer

Wat een heerlijke EP! Ondanks dat het stuk voor stuk heerlijke tracks zijn steekt Gravity wel boven de rest uit, zelfs met de kicks die een klein beetje tegenvallen. Encore op nr 2, vroeg me al af wanneer Wildstylez weer eens iets van zich liet horen (track met Coone niet meegerekend, behoort niet tot de stijl in het rijtje tracks van hem die ik zo geweldig vind)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 16:56 

Kraak... Piep...

Gravity en Encore steken er met kop en schouders bovenuit imo. Perception is ook een heerlijke plaat.
De Inception is wel leuk, maar steekt er niet zo uit als de rest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 19:25 

Hardtraxx Veteran

Gravity kan ik uren op repeat hebben staan. Wat een meesterwerk zeg. Dít is dus precies het gevoel waardoor ik jaren geleden verliefd ben geworden op hardstyle :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 21:17 

Hardtraxxer

Encore :loving: :loving: beste euforische plaat die ik in mijn leven heb mogen aanhoren! Kippenvel tot op me ballen! Zo'n harp doet het toch veel meer voor mij dan een saxofoon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 23:26 

Hardtraxxer

Even de knuppel in het hoenderhok gooien. Laat ik vooropstellen zelf ook fan te zijn van gravity ( op de kicks na). Niemand van jullie stoort zich aan de gelijkenis met cats, jets & breaks? Zelfde soort 2 climaxen; een met akkoorden en koortjes en een met voorgenoemde ingrediënten en lange uithalen/ jankende screeches.
Het is goed gedaan, maar super origineel? Nope.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 23:30 

Hardtraxxer

Crippled schreef:
Even de knuppel in het hoenderhok gooien. Laat ik vooropstellen zelf ook fan te zijn van gravity ( op de kicks na). Niemand van jullie stoort zich aan de gelijkenis met cats, jets & breaks? Zelfde soort 2 climaxen; een met akkoorden en koortjes en een met voorgenoemde ingrediënten en lange uithalen/ jankende screeches.

Akkoord :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2016 23:36 

Hardtraxx Veteran

Crippled schreef:

Ja daar deed hij mij dus ook al aan denken. Maar dat vind ik ook een geweldige plaat en deze brengt datzelfde gevoel helemaal terug. :loving:

Gravity en Encore net gekocht btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 01:53 

Bierkoning

Niemand heeft het ook over superorigineel toch? Beter goed gejat (al vind ik dat ook niet echt het geval) dan slecht bedacht. Gewoon een fantastische plaat, net als C,J & B.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 10:42 

Hardtraxx Addict

Stuk voor stuk lekkere platen. Hardstyle zonder al te veel toeters en bellen maar toch euforisch en sfeervol. :thumbup:

Denken jullie trouwens niet dat Waverider vrijwillig van naam gewisseld is? De andere artiesten die Scantraxx verlieten hadden ook niet bijzonder veel struggles met de rechten volgens mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2016 10:46 

Hardtraxx Veteran

Gravity deed me idd aan C,J & B denken, maar dat kan ik alleen maar beamen. :D
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle