Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:47 

Hardtraxx Veteran

Bij Perception jammer van dat eerste stukje sax. Eigenlijk liever gewoon helemaal zonder. Anthem duidelijk de minste van de 5. Verder echt een hele sterke EP, iets wat ik echt niet had verwacht in de huidige mainstream hs scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 22:50 

Hardtraxx Veteran

Exterkate schreef:
Alle vier heerlijke tracks! :love: (Dragonblood wisten we uiteraard al)

Encore al helemaal! That sound design en dan die heerlijke melodie. Doet mij ook denken aan Timeless!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:21 

Hardtraxx Veteran

Jezus wat is encore belachelijk ziek :drool: :oh: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2016 23:39 

Hardtraxxer

jaron123 schreef:
Jezus wat is encore belachelijk ziek :drool: :oh: :love: :woot:

Dat gevoel heb ik juist bij Gravity. Wat een heerlijke plaat zeg
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 01:04 

Hardtraxx Veteran

Astronaut schreef:
Dat gevoel heb ik juist bij Gravity. Wat een heerlijke plaat zeg

Staat hier op repeat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 01:18 

Hardtraxx Veteran

PNXRMX schreef:
Bij Perception jammer van dat eerste stukje sax. Eigenlijk liever gewoon helemaal zonder. Anthem duidelijk de minste van de 5. Verder echt een hele sterke EP, iets wat ik echt niet had verwacht in de huidige mainstream hs scene.

Ik dacht dat raw mainstream was :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 08:24 

Hardtraxx Elite

Pfff.... Encore is echt heerlijk. Precies wat ik wil horen van (de huidige) Wildstylez.

Als dat inderdaad Waverider zijn nieuwe alias is hoop ik dat we binnenkort nog meer tracks kunnen verwachten. :)

Encore > Gravity > Dragonblood > Inception > Perception.
Ben normaal wel wat enthousiaster bij platen van Cyber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 09:46 

Hardtraxxer

Encore.. wereldplaat :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 10:50 

Hardtraxxer

Dit moet haast wel de EP van het jaar worden :loving: Stuk voor stuk pareltjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 11:04 

Hardtraxxer

Zieke EP :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 16:02 

Donateur

Inception en de hele sfeer en alles in Gravity. Woooow :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 18:58 

Hardtraxxer

Encore :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Die heerlijke vage sounds in de mid, vervolgens een langzaam opbouwende melodie waar ik serieus een brok van in m'n keel krijg en een climax die me vervolgens helemaal meesleept... Wauw!
Echt lang geleden dat ik zo overdonderd ben door een nummer. Prachtmuziek!
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 20:33 

Hardtraxxer

Crippled schreef:
Encore :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Die heerlijke vage sounds in de mid, vervolgens een langzaam opbouwende melodie waar ik serieus een brok van in m'n keel krijg en een climax die me vervolgens helemaal meesleept... Wauw!
Echt lang geleden dat ik zo overdonderd ben door een nummer. Prachtmuziek!

Dit!

De melodie komt me ergens bekend van, denk van een begrafenis volgens mij. :/ Daarom kwam hij wel goed binnen tijdens de eindshow,kippenvel moment. De E.P. staat nu bijna al de hele dag op repeat! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 22:44 

Hardtraxx Crew

Andy Svge - Gravity: die kicks verpesten het compleet. Dit was anders zo'n ontzettend dikke plaat geweest, die sounds en melodie :oh: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2016 23:49 

Bierkoning

Dragonblood heb ik nooit veel aan gevonden, maar alle andere tracks zijn stuk voor stuk vet! Waarbij Encore en Gravity er toch wel bovenuit springen. Die melodie/sfeer in Gravity :loving: Encore doet me qua sfeer en opbouw een beetje denken aan Pleasure, ook een fantastisch nummer.

Edit: Fuuucking hel, heb Gravity nu een aantal keer op repeat gehad en heb echt zieke lagen kippenvel en een soort emotie die ik al in geen jaren gehad heb bij een hardstyle nummer (Down Down was de laatste denk ik). Héél lang geleden dat ik zo van hardstyle heb kunnen genieten. Meer van dit aub :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 00:26 

Hardtraxxer

Encore :loving: Wat een geweldige plaat! Ik krijg er zo een fijn bijzonder gevoel bij zeg. Wat een euforie en sfeer! Deze gaat heel hoog eindigen in mn toty lijstje! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 03:38 

Hardtraxx Elite

Encore :loving:
Geeft mij toch weer dat oude Wildstylez gevoel terug dat ik tijden niet gehad heb. Doet denken aan Back 2 Basics en dat soort platen. Goud waard, echt waar (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 08:31 

Hardtraxx Veteran

De radio versie van die van Cyber is op soundcloud te vinden. Echt fantastisch met een bijna filmisch intro. Geweldig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 09:39 

Donateur

Gravity is gewoon net of je naar Interstellar zit te loeren op 3D Imax. Wat waren eigenlijk de laatste releases van Waveriver hiervoor? Naar mijn weten ging dat allemaal niet meer zo
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 10:55 

Hardtraxx Veteran

Zo dan wat een goeie en originele tracks :D . Helemaal super, eigenlijk de enige hardstyle die ik op dit moment nog kan waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 11:48 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Gravity is gewoon net of je naar Interstellar zit te loeren op 3D Imax. Wat waren eigenlijk de laatste releases van Waveriver hiervoor? Naar mijn weten ging dat allemaal niet meer zo

Echt heh, zo'n track werkt t beste als het donker is in combinatie met een vuurwerk of lasershow :D :loving:

En als ik het youtube kanaal mag geloven is dat de bedoeling van dit 'project' en komt er meer :thumbsup:
Citaat:
Prepare for a journey through sound to trigger your senses, as he builds up a collection of contemporary Hardstyle with atmosphere like no other. First appearing during Q-dance’s world famous Defqon.1 Endshow with his anthemic “Gravity”, it’s all eyes on ANDY SVGE as he continues to take the Hardstyle scene by storm

Samen met Max Enforcer heeft Waverider bijvoorbeeld Epic gemaakt. Een track met een mooie melodie en ook die zangkoor samples zoals in Gravity.
Tracks als The Way, Chasing Dreams (met Devin Wild) en For the music zijn stuk voor stuk nog steeds hele dikke tracks. Maar natuurlijk wel anders dan deze nieuwe
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:35 

Artiest

Erg vette e.p!
Voorkeur ligt hier juist bij de Cyber track!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 13:57 

Hardtraxx Veteran

heerlijke tracks, met name encore :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 14:08 

Hardtraxxer

Encore & inception echt niet normaal.. Ook die plaat van andy svge brengt je weer helemaal terug. Dan nog te bedenken dat Wolfpack er ook nog bij zat :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2016 14:23 

Hardtraxx Veteran

Perception is ook erg gaaf met die filmmuziek elementen! Echt heel vet gedaan!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle