Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2020 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

VA - Chemical Compound Vol. 002 (TCLABS015)

Label: TC Labs
WEB release: 25/09/2020

Tracks:
01. Criminal Mayhem - The Reason
02. Tomahawkz - Fallin'
03. Distrix ft. Sik-Wit-It - The C0D3
04. Hardfunction - Ain't Looking Back
05. SVANE - Wake Up Call
06. Dan-Rider - Keep On
07. Valido - Wild Side
08. Phyric - So High
09. Sanctuary - Love Stories
10. The Transmitter - Freedom Fighter
11. Kruelty & Patient Zero - Techno Massacre

Samples:


Bron:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2020 10:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 10:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Het album is vanaf vandaag verkrijgbaar :yay:

https://tc.fanlink.to/chemicalcompound
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kruelty & Patient Zero - Techno Massacre :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 18:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pohh die kicks in Ain't Looking Back zijn dik! Helaas wel afgewisseld met wat mindere kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 20:30 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Reason: Heerlijke kicks weer van Criminal Mayhem, maar ik heb niks met die gitaren en schreeuwvocalen.
Fallin': Heerlijke melodie en vocalen, maar vind de kicks helaas niet fijn klinken. Jammer ook dat er anti gebruikt wordt in de eerste climax.
The C0D3: Heerlijk sfeertje in deze plaat. De kicks vind ik wel heel matig klinken en de melodie pakt me nog niet echt.
Ain't Looking Back: Wat een lelijke holle kicks weer. Ik begin m'n interesse in raw hardstyle echt te verliezen de laatste tijd.
Wake Up Call: Zie hierboven. Eerste climaxkicks zijn wel lekker, maar dat houdt ook al snel weer op.
Keep On: Matige kicks weer (voor mij), vind het een hele lelijke klank. Melodie en vocalen zijn wel fijn.

Vanaf hier ben ik er wat meer door gaan skippen omdat ik nog maar weinig interessants voorbij heb horen komen.
Enige interessante vanaf hier is Techno Massacre. Hele fijne kicks en gruwelijke sounds. Drive is ook vollop aanwezig. Enige plaat van dit album dat in de playlist gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2020 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
01. Criminal Mayhem - The Reason
02. Tomahawkz - Fallin'
04. Hardfunction - Ain't Looking Back
07. Valido - Wild Side


Leuk, rest mwah.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2020 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

The Reason: geen fan van dit soort schreeuwvocalen, kicks zijn wel flinke klappen.
Fallin': eerste kicks in de anti :drool: rest van de plaat erg saai.
The C0D3: poah, wat een ontzettend gaaf sfeertje :loving: Enige minpuntje is de laatste kick.
Ain't Looking Back: verpest door de kicks ook al zitten er af en toe wel hele dikke tussen.
Wake Up Call: zelfde verhaal als Ain't Looking Back, maar dan zonder de dikke kicks.
Keep On: hey, geen gare kicks, top! Voor de rest gaat deze wel snel vervelen ben ik bang.
Wild Side: ja, wel weer kut kicks, next.
So High: gewoon leuk deze, vrolijke melodie en prima kicks :)
Love Stories: jammer van de tok kicks, want verder niks mis mee, leuk weer.
Freedom Fighter: hele aparte kicks, niet helemaal mijn smaak, maar verder prima.
Techno Massacre: bizarre kicks :drool: :worship: lekker duister sfeertje en niet teveel poespas, gewoon rake klappen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2020 22:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

The Reason 8
Vette plaat, vette vocalen van Periphery - The Bad Guy. Niet een hele moeilijke plaat verder maar wel vet.

Fallin' 7,5
Vette plaat, niet alle kicks vind ik even vet, maar die in de climax komen er wel heel dik in. Melodie is ook prima.

The C0D3 7
Dacht even dat de plaat de Call Of Duty 3 heette. Vette plaat ook wel verder, kick is een beetje apart verder.

Ain't Looking Back 6
Begint leuk, kicks die er als eerste inkomen bij elke climax zijn ook vet maar die daarna zijn verschrikkelijk.

Wake Up Call 6,5
Wel ok, kicks zijn me iets te resonant qua punch. Climax is wel leuk.

Keep On 6,5
Eveneens wel ok, niet een hele gekke plaat maar vind hem ook niet memorabel oid

Wild Side 5
Lelijke kicks, verder niet spannend

So High 7
Leuk plaatje, kicks zijn niet spannend maar als plaat op zich prima.

Love Stories 6
Idee lijkt goed maar kicks zijn bedroevend

Freedom Fighter 6,5
Kicks verpesten de plaat een beetje.

Techno Massacre 9
Hele dikke plaat, goede sfeer en dikke kicks. Dit is juist de meer experimentele kant die ik op dit label graag zie.

Dat laatste is ook een beetje de trend in dit album. The Reason en Techno Massacre zijn vet, en dat zijn de huishoud namen. Fallin is dan ook nog wel vet. De rest klinkt niet heel anders dan je 13/12 End Of Line/Gearbox. Vond LABS juist vet om zijn experimentele randje maar bij het gros van de platen zie ik dat niet terug.
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle