Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:57 

Hardtraxx Addict

The Indicator schreef:
Who schreef:
Ik vind de dvd echt niet tegenvallen. Hier en daar had ik dingetjes die beter hadden gekund maar denk dat dit toch het feest goed weergeeft. :)

was het feest ook minder dan:S?

als het vergelijk met hard bass wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 21:57 

Hardtraxx Veteran

The Indicator schreef:
Teknizion schreef:
CD is toch crap, goede kwaliteit of niet.. DVD ga ik pas over 3 maanden kopen, maandag voor 3 maanden naar spanje ;).

veel plezier

lig niet wakker van die dvd's, beter koop je vinyl/web/ of de hardbass cd hahaha

Nee verbaasd me dat jullie zeggen dat de dvd slecht is aangezien je toch kwaliteit van "het beste" hardstyle feest verwacht

Niemand zei ook dat de dvd slecht is.. Kepro zei alleen dat er veel handjesklap momenten inzitten, dat klopt. Of je dit leuk vindt of niet is een meningsverschil. Ik zit nu op de 12e minuut, vind wel mooi weergegeven maar het is echt een show dvd. Je zet em niet op om lekker te luisteren denk ik. Dat was met die van 2007 en 2008 wel. Dit komt vooral door de vele pauzes in de muziek op de dvd van 2009.

Maar nog steeds kippenvel op sommige momenten :worship: Wat was dit een godse mooi feestje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:12 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
The Indicator schreef:
Teknizion schreef:
CD is toch crap, goede kwaliteit of niet.. DVD ga ik pas over 3 maanden kopen, maandag voor 3 maanden naar spanje ;).

veel plezier

lig niet wakker van die dvd's, beter koop je vinyl/web/ of de hardbass cd hahaha

Nee verbaasd me dat jullie zeggen dat de dvd slecht is aangezien je toch kwaliteit van "het beste" hardstyle feest verwacht

Niemand zei ook dat de dvd slecht is.. Kepro zei alleen dat er veel handjesklap momenten inzitten, dat klopt. Of je dit leuk vindt of niet is een meningsverschil. Ik zit nu op de 12e minuut, vind wel mooi weergegeven maar het is echt een show dvd. Je zet em niet op om lekker te luisteren denk ik. Dat was met die van 2007 en 2008 wel. Dit komt vooral door de vele pauzes in de muziek op de dvd van 2009.

Maar nog steeds kippenvel op sommige momenten :worship: Wat was dit een godse mooi feestje!

Kan er helaas (nog) niet over meepraten, wanneer ik 18 ben zal ik wel gaan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:15 

Hardtraxx Veteran

Sinds waarneer mag je geen dvd's kopen als je nog geen 18 bent ^^ Maargoed, de realdeal komt dan nog :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:17 

Hardtraxx Elite

maarten1410 schreef:
Sinds waarneer mag je geen dvd's kopen als je nog geen 18 bent ^^ Maargoed, de realdeal komt dan nog :cool:

Ik koop geen dvd's en ik praat over het bezoeken he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:36 

Donateur

Vooral in het begin heeeeel veel hands-up momenten wat toch snel begint te vervelen. Vanaf Noisecontrollers houdt dat pas echt op. Maar goed, dat was op het feest zelf ook zo dus daar is niet veel aan te doen.
De show wordt iig perfect weergegeven, wat ik wel vet vind om terug te zien aangezien je op zo'n feest toch snel ver weg staat van het podium.
De documentary als extra is leuk, maar een beetje te rommelig voor mijn gevoel. De hele set van BH moet ik nog zien, volgens mij kan je zelf kiezen uit verschillende camerastandpunten, wel lachen!

Al met al, leuke DVD. Als je er bent geweest zeker kopen, want dan is het gegarandeerd een paar momenten kippenvel tot onder je ballen. Als je er niet bent geweest is het op zich ook wel leuk om een keer te zien, vooral de beelden zijn erg vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 22:42 

Hardtraxx Elite

dawasiknie schreef:
Vooral in het begin heeeeel veel hands-up momenten wat toch snel begint te vervelen. Vanaf Noisecontrollers houdt dat pas echt op. Maar goed, dat was op het feest zelf ook zo dus daar is niet veel aan te doen.
De show wordt iig perfect weergegeven, wat ik wel vet vind om terug te zien aangezien je op zo'n feest toch snel ver weg staat van het podium.
De documentary als extra is leuk, maar een beetje te rommelig voor mijn gevoel. De hele set van BH moet ik nog zien, volgens mij kan je zelf kiezen uit verschillende camerastandpunten, wel lachen!

Al met al, leuke DVD. Als je er bent geweest zeker kopen, want dan is het gegarandeerd een paar momenten kippenvel tot onder je ballen. Als je er niet bent geweest is het op zich ook wel leuk om een keer te zien, vooral de beelden zijn erg vet!

Ik ga denk ik wat vinyls halen: Magic/Become The Sky+ Intensive Care van Beat Providers... ik denk dat ik later wel ga denken om zo'n dvd te kopen.

Btw noisecontrollers hebben wel echte knallers dus dat geloof ik wel!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 23:50 

Hardtraxx Veteran

Die docu is trouwens wel grappig om te zien. Beetje rommelig dus maar moest toch wel lachen om die gasten met die hoedjes, Technoboy, cameraman Marcel en die duik aan het einde :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 00:14 

Donateur

Haha ja, dat interview na de set van Technoboy was wel ff lachen.
En Alessandro van Noize Suppressor heeft echt een flink steekje los zitten :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 00:17 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Haha ja, dat interview na de set van Technoboy was wel ff lachen.
En Alessandro van Noize Suppressor heeft echt een flink steekje los zitten :lol:

Alessandro, dat was em. Was ze naam even vergeten :x mooie duik ook, niet eerst voelen, gewoon gaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 00:28 

Hardtraxxer

Ik vond de DVD best vet. Hoewel. Heb hier de blu-ray er nu in zitten op 107cm. Dat voegt opzich wel wat toe.

En de sets, ach heb nu DBSTF erop en dat klinkt ook best aardig! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 00:32 

Hardtraxx Veteran

ksborg schreef:
Ik vond de DVD best vet. Hoewel. Heb hier de blu-ray er nu in zitten op 107cm. Dat voegt opzich wel wat toe.

Is die blu-ray nou anders als de sd dvd of niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 00:40 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
ksborg schreef:

Ik las ergens dat ze exact hetzelfde zijn ;). Alleen de kwaliteit is anders dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 10:56 

Hardtraxx Addict

ksborg schreef:
maarten1410 schreef:
ksborg schreef:

Ik las ergens dat ze exact hetzelfde zijn ;). Alleen de kwaliteit is anders dus.

Is volgens mij ook hetzelfde alleen de blu-ray heeft een veel hogere resolutie waardoor het beeld scherper is! Weet niet of het geluid ook beter is
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:25 

Hardtraxx Veteran

Die CD valt wel zwaar tegen zeg.. Enigste pluspuntje vind ik die Evolution Leaps..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:37 

Hardtraxxer

sanderovic schreef:
Is volgens mij ook hetzelfde alleen de blu-ray heeft een veel hogere resolutie waardoor het beeld scherper is! Weet niet of het geluid ook beter is

Het geluid is zeker weten beter, er is een heel verschil tussen gewone Dolby Digital en HD DTS. :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:44 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
Die docu is trouwens wel grappig om te zien. Beetje rommelig dus maar moest toch wel lachen om die gasten met die hoedjes, Technoboy, cameraman Marcel en die duik aan het einde :')

Iedereen kijkt echt zo van Okeee, vooral hoe Noize op het laatst doet is gewoon lelijk :') en hoe oud is Technoboy je ziet zn rimpels al :P.

Dat stukje dat Shiverz begint :worship: maar jammer dat het maar zo kort duurt :cry:
en het iele gastje van DBSTF ( D BLOCK?) lijkt wel een klein kindje eigenlijk xd

Edit: Kijkt het stukje van HHZ terug dat Ruffian, This is the Headhunterz roept en krijgt er weer kippenvel van.
En als je denkt dat dit Ruffians laatste Qlimax is het best wel jammer, ik vind het een geweldige MC.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:47 

Hardtraxxer

Nog steeds wachtend op de dvd :(
Te snel geweest met bestellen, zit nu aan een acceptgiro vast bij Freerecordshop..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 12:49 

Hardtraxxer

En toch vink et jammer dat die ruffian door de cd zit te schreeuwe af en toe
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 13:49 

Hardtraxxer

volgens mij ben ik de enige die de bonus cd echt top vindt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:47 

Hardtraxx Veteran

Wat een onzin zeg :x
Ik heb de dvd besteld en binnen, dus dat is mooi.
Maar nu, ik zag op mijn afschrift van de bank dat ik voor 2 dvd's betaald heb, dus ik een mailtje naar de merchandise afdeling van Q-dance gemaild dat ik twee keer betaald heb. Dus ik een mailtje terug gekregen met het antwoord dat er maar 1 bestelling gedaan is. Nu heb ik de DVD binnen, maar krijg ik hem 2 x binnen :thumbdown:
Wat is er fout gegaan :S
Mja zal ze wel ff mailen dat ik toch echt 2 x betaald heb en dat ik 2 dvd's binnen heb gekregen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:52 

Hardtraxxer

Stuur desnoods een printscreen van je internet bankieren mee, anders zullen ze je vast niet geloven!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:54 

Donateur

Prachtig trouwens dat het allermooiste moment van het hele feest erop staat.

Het moment dat Noize Suppressor Fingerz draaide. Ik was zo zwaar gebroken, kon echt niks meer, maar ik heb dat moment nog meer gegeven dan de hele avond bij elkaar :love: . Iedere keer weer kippenvel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:58 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Prachtig trouwens dat het allermooiste moment van het hele feest erop staat.

Het moment dat Noize Suppressor Fingerz draaide. Ik was zo zwaar gebroken, kon echt niks meer, maar ik heb dat moment nog meer gegeven dan de hele avond bij elkaar :love: . Iedere keer weer kippenvel!

Ik dus ook :love: Heb Zo HARD staan raggen op die set van hun toen. Man man man, toen ik gister die dvd bekeek kreeg ik echt zo veel zin in MOH :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2010 14:59 

Donateur

Citaat:
kreeg ik echt zo veel zin in MOH

:worship: :yay: :thumbsup:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle