Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 14:51 

Hardtraxx Newbie

Binnen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 14:53 

Hardtraxx Elite

styl0w schreef:
Hmmm.. Het zuiden van Nederland moet er denk ik langer op wachten :/ Nog niets binnen! Dan morgen maar lekker DVD kijken. :corn:

woon ook in limburg en heb hem al :clap:

DAVIDE SONAR :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:04 

Donateur

Wie o wie maakt er ff een torrent file? :D :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:13 

Hardtraxx Addict

ronald14mei schreef:
styl0w schreef:
Hmmm.. Het zuiden van Nederland moet er denk ik langer op wachten :/ Nog niets binnen! Dan morgen maar lekker DVD kijken. :corn:

nee hoor ik woon in zuid-limburg
Heb al opstaan :drool:

Juist, haal hem ook net uit de bus! Gruwelijk :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:17 

Hardtraxx Veteran

ElSalvaje schreef:
Wie o wie maakt er ff een torrent file? :D :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:20 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
De cd is niet heel erg bijzonder trouwens. Het is gewoon de liveset die Brennan heeft gedraaid op Qlimax in live qualiteit. Het is dus gemixt met publiek en Ruffian, net alsof je de live dvd aan het kijken bent zonder geluid :')

lelijk :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:26 

Hardtraxx Veteran

NoiseHunterZ schreef:
maarten1410 schreef:
De cd is niet heel erg bijzonder trouwens. Het is gewoon de liveset die Brennan heeft gedraaid op Qlimax in live qualiteit. Het is dus gemixt met publiek en Ruffian, net alsof je de live dvd aan het kijken bent zonder geluid :')

Eigenlijk wel ja maar ja, als je je ogen dicht doet is het net alsof je er weer bent :cool: :') Hoop dat de dvd'tjes beter zijn, vanavond meteen kijken als ik thuis ben!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:33 

Hardtraxx Addict

ronald14mei schreef:
styl0w schreef:

nee hoor ik woon in zuid-limburg
Heb al opstaan :drool:

hier nog een
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:34 

Hardtraxx Addict

DVD is wel lekker, vind wel dat de dj's er redelijk kort opstaan als je dan al die intro's ziet die duren daarbij vrij lang. Maargoed de sound is wel erg dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:34 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
NoiseHunterZ schreef:
maarten1410 schreef:

Eigenlijk wel ja maar ja, als je je ogen dicht doet is het net alsof je er weer bent :cool: :') Hoop dat de dvd'tjes beter zijn, vanavond meteen kijken als ik thuis ben!

Ik begin net met kijken naar de Shamans maar... de DVD heeft me nog niet omvergeblazen, vooral tot DBSTF is het handjesklap en met name de 1e 15 minuten, Isaac zie je maar 5 minuten :/

Edit: Shiverz staat erop maar dat zijn maar 10 seconden :') : ... kijkt verder
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 15:59 

Hardtraxx Addict

Ja dat viel mij ook al op. En die cd die erbij zit is best gaaf naar mijn mening!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:38 

Hardtraxx Veteran

Laat ik maar een reviewtje schrijven over Qlimax de DVD.

Ik heb met smart naar de DVD van Qlimax 09 uitgekeken, na 2007,2008 zeer goed waren bevallen en die ik ook nog steeds regelmatig luister.

Het begin bracht meteen kippenvel op, Isaac draaide als eerst dus die bewonderde ik dan ook, na een lekker
early hardstyle openingsnummer kwam nummer twee met, The Egde, leuk nummer maar na 2 minuten al handjesklap muziek maar ik keek nog met smart verder helaas werd na 5 minuten A-lusion al geintroduceerd wat opende met een wat ouder nummer? (weet ik niet zeker) na een paar minuten kwam de scope DJ mash-up en dat was wel een mooi moment om te zien...

Na alweer zeg 5-8 minuten kwam Davide Sonar in beeld, na een endelange intro begon de muziek leuke vrolijke nummertje maar alweer met handjesklap momenten ik begon nu al een beetje te twijfelen aan de kwaliteit van deze DVD, het enigste goedmakertje op de set van DS was dat Natural werd gedraaid, dat blijft een topper van een plaat.

Toen Brennan Heart, eigenlijk precies hetzelfde verhaal en Just as Easy komt nu echt mn strot uit.

Een van mn favoriete DJ's Technoboy, ik hoopte met smart op een hard italiaans beuk nummertje en de Undersound maar geen van beide zaten erin, op de eerste track kom ik niet zo 1,2,3 en de 2e is de remix van Rock Civilisation...

DBSTF uiteraard de intro van The Nature of Our Mind, na dit kwamen de intro's wel een beetje mn strot uit, paar leuke nummertjes en geen MMA, na alle vrolijke nummertje hoorde ik Shiverz, nou ik dacht nu komt het maar nee, het was de 'outro' voor DBSTF, 10 seconden Shiverz...

Headhunterz Psychedelic, Tonight etc allemaal leuk, ik had meer op 1 van zn promo's gehoopt buiten Psychedelic om.

Toen werden de NC geintroduceed door middel van Live the Moment, een super moment om dat terug te zien, een heerlijk mixje van Shreek en Crump maar nog niet het harde beuken waar ik op gehoopt had dus snel door naar Deepack, hoe een member van DP MCeet is echt hilarisch, een leuk moment maar ik heb helemaal niets met de tracks die Q-dance hiervoor heeft geselecteerd...

Noize Suppressor knalde dan nog wel lekker...

De documentaire is wel een leuke extra al had ik graag wat meer backstage dingen gezien.

Om eerlijk te zijn heeft deze DVD mij teleurgesteld, niet kwa beelden maar met name de muziek, de dvd van 2007,2008 luister ik nog met plezier terug maar ik denk dat deze dvd snel terug in de kast staat en dat 2008 in mn DVD speler zit... jammer, misschien moet ik de dvd nog een 2e keer bekijken maar ik betwijfel of dat mijn mening zal veranderen.

De CD heb ik niet beluisterd omdat ik gewoon geen interesse in zijn set heb.

Ik heb deze review even snel voor jullie geschreven omdat ik nu pannekoeken ga eten ^^ dus wijzigingen etc kunnen nog voorkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 17:59 

Hardtraxx Veteran

Hmm, klinkt niet echt denderend. Als dit niet mijn eerste feest was geweest, had ik deze DVD waarschijnlijk niet aangeschaft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 18:18 

Hardtraxx Beheerder

Pfff, wat een saaie DVD om aan te horen. De show is wel vet, maar de sets :x Bevestigd alleen maar weer wat ik die nacht daar heb gehoord.

Ben benieuwd naar de Hard Bass DVD, daar wisten ze tenminste wat HARDstyle was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 18:47 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
Pfff, wat een saaie DVD om aan te horen. De show is wel vet, maar de sets :x Bevestigd alleen maar weer wat ik die nacht daar heb gehoord.

Ben benieuwd naar de Hard Bass DVD, daar wisten ze tenminste wat HARDstyle was.

Ja de dvd viel erg tegen.

ff over de hard bass DVD, ik heb gehoord van iemand dat die er dus NIET komt, je moet het met de video report doen. Ik las dit in de shoutbox bij deze video hier op de site. Diegene vermelde dat hij b2s een mail had gestuurd met de vraag of er dus een hb dvd zou komen. waarop geantwoord werd van niet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 18:51 

Hardtraxx Beheerder

sanderovic schreef:
Diegene vermelde dat hij b2s een mail had gestuurd met de vraag of er dus een hb dvd zou komen. waarop geantwoord werd van niet!

Ow jammer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 18:57 

Hardtraxx Addict

Jor-D schreef:
sanderovic schreef:
Diegene vermelde dat hij b2s een mail had gestuurd met de vraag of er dus een hb dvd zou komen. waarop geantwoord werd van niet!

Ow jammer :P

Nja dat is wat ik heb gelezen.. Ik weet niet of het dus waar is, ik hoop ook nog steeds op een dvd van Hard Bass want dat was echt dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 18:58 

Hardtraxx Veteran

Er is volgens mij ook niet aangegeven dat er een dvd zo komen ofwel? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 19:00 

Hardtraxx Addict

Nja ik lees net nog ff het verhaal op de b2s site door met daarbij de aankondiging van de report en dit staat er onder andere in:

Nu, 2 weken na het evenement, is het gehele party report online. Deze 25 minuten durende special is gratis te downloaden in HD kwaliteit en kun je dus zelf branden op DVD om bij de rest van je verzameling te zetten!
Vooral die laatste zin laat mij denken dat er geen komt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 19:10 

Hardtraxx Beheerder

sanderovic schreef:
Nja ik lees net nog ff het verhaal op de b2s site door met daarbij de aankondiging van de report en dit staat er onder andere in:

Nu, 2 weken na het evenement, is het gehele party report online. Deze 25 minuten durende special is gratis te downloaden in HD kwaliteit en kun je dus zelf branden op DVD om bij de rest van je verzameling te zetten!
Vooral die laatste zin laat mij denken dat er geen komt!

Nou, dat zegt nog helemaal niks :P

Maargoed, het gaat hier over Qlimax ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:33 

Hardtraxx Veteran

maarten1410 schreef:
NoiseHunterZ schreef:
maarten1410 schreef:

wat ik net allemaal heb gehoort is dat het dus is tegengevallen dus voormij word het um ook niet die van vorig jaar ligt hier nog en kijk hem nog vaak :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:42 

Donateur

CD is toch crap, goede kwaliteit of niet.. DVD ga ik pas over 3 maanden kopen, maandag voor 3 maanden naar spanje ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:45 

Hardtraxx Elite

Teknizion schreef:
CD is toch crap, goede kwaliteit of niet.. DVD ga ik pas over 3 maanden kopen, maandag voor 3 maanden naar spanje ;).

veel plezier

lig niet wakker van die dvd's, beter koop je vinyl/web/ of de hardbass cd hahaha

Nee verbaasd me dat jullie zeggen dat de dvd slecht is aangezien je toch kwaliteit van "het beste" hardstyle feest verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:50 

Hardtraxx Newbie

Ik vind de dvd echt niet tegenvallen. Hier en daar had ik dingetjes die beter hadden gekund maar denk dat dit toch het feest goed weergeeft. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2010 20:51 

Hardtraxx Elite

Who schreef:
Ik vind de dvd echt niet tegenvallen. Hier en daar had ik dingetjes die beter hadden gekund maar denk dat dit toch het feest goed weergeeft. :)

was het feest ook minder dan:S?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle