Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 00:17 
 
Hardtraxxer

tering wat een album :surrender: :surrender: :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 08:39 
 
Hardtraxx Addict

Nu mag hij wel eens op Spotify verschijnen :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 09:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Uniforce schreef:
Nu mag hij wel eens op Spotify verschijnen :thumbdown:


Jaa tering staat nog steeds niet op spotify
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:58 
 
Hardtraxxer

TkTT schreef:
Uniforce schreef:
Nu mag hij wel eens op Spotify verschijnen :thumbdown:


Jaa tering staat nog steeds niet op spotify



Bij mij wel nu!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker



Laatste preview ook online :thumbsup: :thumbsup:

Hele album er ondertussen al 20 keer doorheen gejaagd en wat gaat ie lekker :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 18:04 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 18:29 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heerlijk album hoor! Ik neig (voor nu) naar Shadows als mijn favoriet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 18:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een dik album zeg, digital world mn favo, vooral die laatste climax :cry: :worship:
Vind het wel opvallend hoe kort Udex zijn tracks altijd maakt, meeste komen niet aan 3 minuten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 20:28 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Wat een dik album zeg, digital world mn favo, vooral die laatste climax :cry: :worship:
Vind het wel opvallend hoe kort Udex zijn tracks altijd maakt, meeste komen niet aan 3 minuten.


Maar wel steeds net niet 3 minuten genieten :drool:
Deze man is echt underrated, wat een album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Wat een dik album zeg, digital world mn favo, vooral die laatste climax :cry: :worship:
Vind het wel opvallend hoe kort Udex zijn tracks altijd maakt, meeste komen niet aan 3 minuten.


Je hebt de naam van de favo plaat alleen wel verkeerd :P Vind Digital Story voor nu ook het fijnste, tweede climax inderdaad :loving: Sowieso sterk album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ThaBomba. schreef:
makrooy schreef:
Wat een dik album zeg, digital world mn favo, vooral die laatste climax :cry: :worship:
Vind het wel opvallend hoe kort Udex zijn tracks altijd maakt, meeste komen niet aan 3 minuten.


Je hebt de naam van de favo plaat alleen wel verkeerd :P Vind Digital Story voor nu ook het fijnste. Sowieso sterk album.


Oh kut, digital story bedoel ik natuurlijk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 18:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook even een beoordeling:

Corrupted World: 8,5
Vacuum Of Power: 7,0
Shadows: 9,0. Wat een geweldig gevoel in deze plaat.
End Of The Road: 9,0. Midintro lijkt trouwens beetje aangepast of ligt dat aan mij? Verder blijft de plaat goud.
Cold Killer: 6,5
Tomorrow: 8,0
It's Real: 7,5. Midintro is toch wat te chaotisch. Climaxen wel heel vet.
Blackout: 8,0
Can't Escape: 6,0. Voornamelijk de mid is wat minder.
Before It Kills Us: 7,0. Melodie en de 1e climax haalt het cijfer echt met 1,5 punt omhoog ofzo want die zijn echt briljant. Rest eromheen vind ik wat matig helaas.
Tears Have Dried: 6,5
Digital Story: 8,0

Gemiddeld: 7,6

Heel vet album hoor! Favorieten zijn zeker Shadows en End Of The Road die op halve cijfers afgerond beide een 9 scoren! Denk dat mijn voorkeur uitgaat naar Shadows op dit moment. :D Corrupted World ook heel vet en verder nog een aantal hele toffe platen. Er staan hier denk ik wel iets meer platen op die me wat minder pakken dan op Code Red, maar hier staan aan de andere kant ook meer platen op dus dat is ook mooi meegenomen en er staan ook zeker geen echt slechte platen op ^^
Mooi album, gaat zeker nog vaker opgezet worden en ga Udex zeker checken op Rebirth! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 15:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een album. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 18:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik dan toch 1 negatief puntje moet geven, is het het herhalen van vocals. Daar heeft Udex wel vaker een handje fan. Bij It's Real herhaalt 'I FEEL THIS IN MY SOUL' 10 keer. Vind dat niet erg nodig, leidt me ook beetje af op een gegeven moment :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 18:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een geweldig album! Perfecte balans tussen raw en melodieus. Hoop dat deze kerel een groter podium krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 20:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

It's Real is op zich wel vet gedaan, verder is het allemaal wel heel schel en te PN achtig vind ik. Kicks missen ook kracht (thuis iig). Had ook wat meer verwacht van die plaat met Regain, die kick in de mid....... :( Climax melo is leuk, maar ook daar gaat de kick alle kanten weer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2020 10:02 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vanwege een verhuizing geen tijd om een review te schrijven, maar wat een gru-we-lijk fijn album is dit :worship: Precies de muziek die ik zoek. Favorietjes zijn Shadows, Tears Have Dried en Digital Story (naast End Of The Road en Blackout, die we al kenden) :loving: . Enige mindere plaat is die collab met Regain, die vind ik verschrikkelijk klinken.

Heel erg veel zin om hem weer eens te zien/horen draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mrt 2020 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Al een behoorlijke tijd groot fan van Udex zijn producties en had daarom ook besloten om zijn album te pre-orderen. Afgelopen weekend pas voor het eerst in staat de CD in de auto te draaien. Na een aantal keren luisteren kan ik wel zeggen dat ik Corrupted World, Shadows, de climaxen in It's Real, End of the Road en Digital Story echt heerlijk vind. Als ik dan één favoriet moet aanwijzen is het denk ik Digital Story, zoo goed! :worship: In de auto klonken de kicks een stuk beter dan bij Code Red, die ik ook op CD heb. Album luisterde in zijn geheel echt goed weg: goede melodieën, prima kicks en de vocalen van zijn vriendin klinken ook fijn.

Enige plaat die ik beduidend minder vind is Cold Killer. Pakt me niet echt. Prima score dacht ik zo ;)

SL8492 schreef:
End Of The Road: 9,0. Midintro lijkt trouwens beetje aangepast of ligt dat aan mij? Verder blijft de plaat goud.


Jaa, dit dacht ik dus ook al bij het horen van deze plaat in de auto. Vind hem wel dikker geworden hierdoor :thumbsup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle