Release is 13 Februari 
Eindelijk! Erg benieuwd.Leandertjeee wrote:Release is 13 Februari
Eindelijk! Erg benieuwd.Leandertjeee wrote:Release is 13 Februari
Rowanyt1309 wrote:Wat een track! Udex kan voor mij ook heel weinig fout doen. Wat produceren kan die man toch.
Pedaalemre wrote:Rowanyt1309 wrote:Wat een track! Udex kan voor mij ook heel weinig fout doen. Wat produceren kan die man toch.
Idd. Minst goede plaat van het album tot nu toe.Parvuz wrote:Die kicks in eerste deel niet helemaal mijn ding. Verder wel echt een heerlijke melodie en sfeertje in de break. Na tweede climax ook niet mijn ding helaas.
Duurt lang..Rowanyt1309 wrote:Kan elk moment op Spotify komen.
Nou inderdaad. Wacht ook de hele dag al op het moment.Stephan_NL wrote:Duurt lang..Rowanyt1309 wrote:Kan elk moment op Spotify komen.
In zijn instagram story stond dat het in de avond online zou komen. Dat is in ieder geval na 6en! Maar mag wel eerder komen hoor!Rowanyt1309 wrote:Nou inderdaad. Wacht ook de hele dag al op het moment.Stephan_NL wrote:Duurt lang..Rowanyt1309 wrote:Kan elk moment op Spotify komen.
Lucky you, dat eerste album is ook zoooooooo fucking goed.tevee wrote:Heb nooit wat van Udex meegekregen maar kwam die plaat met regain tegen via regains facebook,
Wat een melodie! Meteen een van m'n favoriete platen geworden.