Push klinkt heel dik, benieuwd naar de rest van dit album 
Related topics
- View the latest post: Kali DTS - Oedema (Red Fever Recordings/RED-019)
- View the latest post: Tweeka TV - Episode 110 (The Code Red / Defqon Edition)
- View the latest post: Element - Code Red (ELEPRO024)
- View the latest post: Miss K8 - Code Red (MOHDIGI531)
- View the latest post: Code:Red - Tornado Strike (ISRD191)
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Sow dan, vette plaat!
Nog nooit van Udex gehoord, maar zeker in de gaten houden dus.
Ik zou zeggen, beluister z´n gereleasde tracks. Zitten steengoed in elkaar, een wonder dat deze jongen nog niet bij een groot label zit.Indy wrote:Nog nooit van Udex gehoord, maar zeker in de gaten houden dus.
-
THardtraxx Addict
- 1542 posts member since 2016
- last seen Oct 2023
Cosmic battle is ook een recent en heerlijk nummertje.wootum wrote:Ik zou zeggen, beluister z´n gereleasde tracks. Zitten steengoed in elkaar, een wonder dat deze jongen nog niet bij een groot label zit.Indy wrote:Nog nooit van Udex gehoord, maar zeker in de gaten houden dus.
Prefix & Density ft Udex - One Of UsIndy wrote:Sow dan, vette plaat!Nog nooit van Udex gehoord, maar zeker in de gaten houden dus.
En hij stond vorig jaar gewoon op de indigo op Defqon
Verder The Process, Final Theory en This Area luisteren.
Klinkt niet verkeerd
zitten goed in elkaar die tracks
Dik hoor! Udex is lekker bezig! 
Dat was dus ook een hele dikke set b2b met insidiouz (of hoe hij ook heet)Chroman wrote:Indy wrote:Sow dan, vette plaat!Nog nooit van Udex gehoord, maar zeker in de gaten houden dus.
En hij stond vorig jaar gewoon op de indigo op Defqon
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Redelijke track, tot nu toe vind ik deze de minste van de 3.
Klinkt wel leuk, alleen die korte opbouw na die anti naar de climax is niet erg spannend. De voorgaande twee platen hadden echt toffe breaks waardoor de climax er met een bult energie inkwam. Hier klinken alle sounds opzich en de climax zelf ook weer prima alleen mis ik iets.
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Mystery ook erg dik! Eenvoudig maar effectief zonder het te overdrijven imo
.
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Zo. Middag. Push had ik even niet verwacht
.
-
IHardtraxx Addict
- 1147 posts member since 2016
- last seen Nov 2025
Prima platen, maar ik moet toch weer zeuren over de kicks. Ik krijg een beetje hetzelfde gevoel bij Udex als bij Chain Reaction. Ontzettend sterke producties, maar kicks die het geheel compleet kunnen verpesten. Van die snares als punch, gevolgd door een stilte (dan lijkt het harder ofzo..?) en een slappe met afgekapte reverbs gevulde bass tail die vaak (hier niet gelukkig) nog doorloopt naast de punch van de volgende kick. Maakt het geheel weer zo geforceerd en nep hard... Sorry maar ik kan er echt niet naar luisteren 
Niet te vergeten (wéér!!) die pitchkickrolls. Wat is dat toch...

Verder ontzettend sterk, zowel qua sampling, afmix, geheelvorming (op de kicks na dan) en soundkeuze. Erg netjes
Niet te vergeten (wéér!!) die pitchkickrolls. Wat is dat toch...
Verder ontzettend sterk, zowel qua sampling, afmix, geheelvorming (op de kicks na dan) en soundkeuze. Erg netjes
Vanaf 1.16 vind ik hem echt heel erg fijn! Naast Push wel mijn favoriet!
-
THardtraxx Addict
- last seen Oct 2023
Wat een track