Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TrixX schreef:
Super dik album!! Deze man verdiend echt mooie podia's.. :thumbup:

Precies! Zag dat hij een showcase ging doen met Dream Village.
Dus zeker erbij om dit live aan te horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 16:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Als Phuture Noize tracks als Push had uitgebracht waren ze binnen no time een hit geworden. Toch zonde dat dit album waarschijnlijk ergens in de vergetelheid beland.


Hoop van niet, deze man verdiend veel meer aandacht dit is echt kwalitatief een zeer goed album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 20:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sterk album! Eerdere releases van Udex spraken me ook erg aan. Zolang hij op deze voet door presteert en de support krijgt van anderen, zal zijn tijd zeker nog komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2018 22:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goed album zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 18:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nadat mijn album die ik in de pre-order had besteld een dag later binnenkwam, een paar keer aangezet in de auto. Kende de platen Push, Code Red & Tears al door de previews op Youtube, allemaal dikke prima! Vooral Push en Code Red vond ik tof! Op het album zelf zaten geen platen meer die boven Code Red en Push uitkwamen, maar allemaal wel kwalitiatief sterke nummers. Ik hoop zo dat Udex wat meer waardering krijgt voor zijn producties en weer op wat meer festivals en feesten kan staan, want dat is wel wat hij heeft verdiend.

Sterk album :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 18:59 
 
Hardtraxxer

Code Red, Tears, Push en Nano mijn favorieten, rest doet me niet zoveel
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 aug 2018 22:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Topkwaliteit dit :worship: Ben heel erg benieuwd naar Udex in de toekomst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 11:38 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erg nice om alle mooie en motiverende reacties hier te lezen. Bedankt allemaal daarvoor! Geniet van het album ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet! Hier kunnen grote artiesten nog wat van leren tegenwoordig :thumbsup:

Udex maar 's beter in de gaten houden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2018 20:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel vet album :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 17:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TheUnnamed schreef:

:surrender: hoe kan ik deze nu pas ontdekken

dit hele album vanavond maar eens luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2018 21:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Humanoid voor mij één van de sterkere platen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2018 16:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Het album lag al een tijdje in de brievenbus, maar nu pas terug van vakantie. Dus maar meteen een luisterbeurt gegeven.

Tears:
Heerlijke sounds in de intro. Die melodie die vervolgens opgebouwd wordt in de break, gecombineerd met de vocalen: heerlijk. Echt zo'n gevoels-track dit, precies wat ik zoek!

Code Red:
Fijne volle sounds en kicks in de intro. Mooi passende vocalen erbij. Beide climaxen klinken ook super, heerlijk die twist in de 2e climax.

Push:
De preview van deze al zo vaak opgehad. M'n favoriet van het album dit. Die melodie is zo rete-geil! Fijne kicks er onder. Alles klopt aan dit nummer.

Nano:
Ook hier is helemaal niks op aan te merken, klinkt heerlijk allemaal. Toch doet ie me wat minder dan bovenstaande tracks, heeft niet de wow-factor zoals die.

Mystery:
Heerlijke melodie, gevolgd door een gave energieke midintro. Die 2e climax klinkt ook heerlijk door die melodie.

Humanoid:
Ook hier zijn zowel de melodie en de vocalen top. En wat een bak aan energie komt er vrij als de climax er in komt zeg!!

Century:
Die scherpe sounds in de intro, tering wat vet. Vet dat ze ook terugkomen in de (anti)climax. Die tweede climax is ook ontzettend fijn door de melodie.


Hoop dat ie met dit album wat meer in de spotlights komt staan. Z'n tracks klinken kwalitatief zo veel malen beter en gaver dan menig ander talent. Had hem eigenlijk wel een paar keer ergens willen zien draaien dit festival-seizoen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 aug 2018 11:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even vaker opgezet nu. En moet zeggen dat humanoid, push wel heeft overtroffen. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2018 20:10 
 
Hardtraxxer



Nieuwe track voor zijn live showcase.. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 20:07 
 
Hardtraxxer

Ik ben verliefd op Push. :loving: Wat een plaat. Staat hier op replay.
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle