Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 14:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Enige mooie aan dit album is de steeds originelere manier van afkraken, leesplezier alom :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat is er mis met de kick van underground shit? chain reaction draaide hem gister en heb er letterlijk helemaal niks op aan te merken
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 17:23 
 

yowan schreef:
wat is er mis met de kick van underground shit? chain reaction draaide hem gister en heb er letterlijk helemaal niks op aan te merken

Omdat Wootum :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 17:25 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

sandervanbruggen schreef:
yowan schreef:
wat is er mis met de kick van underground shit? chain reaction draaide hem gister en heb er letterlijk helemaal niks op aan te merken

Omdat Wootum :P

Ik heb nog geen woord gezegd over de kicks van Underground Shit :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 17:29 
 

Sorry ging er blind vanuit dat Yowan op jou doelde xd
Grapje Wootum :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 14:35 
 
Hardtraxx Elite

BuzzLightyear schreef:
Wat een waardeloos pauperalbum. De kwaliteit is plaat voor plaat werkelijk slechter dan een emmer aangemengde, waterige kontjus. Je weet wel, als je zwaar aan de dunne bent en je laat een diepe, langgerekte natte scheet. De collab met Crypsis springt er iets bovenuit, maar dat is absoluut niet aan Typhoon te danken. Desalniettemin haalt ook die plaat het bij lange na niet om op mijn harde schijf te komen. Ik had eerst nog hoop dat Delete nog iets van de collab kon maken, maar ik had beter moeten weten; het was bij voorbaat al niet te redden. En zoals hierboven al werd aangegeven: hoe haal je het überhaupt in je hoofd om een album te maken als je de productiekwaliteit en -originaliteit van BanHu hebt. Streep dat laatste maar door trouwens; zelfs BanHu is origineler, om nog maar te zwijgen over dat #rawcorestyle gelul van hem. Wat de neuk is in godsnaam "rawcorestyle"... :') Oh ja, en zeg je er wat van, dan ben je natuurlijk automatisch een hater want dat is wel zo makkelijk natuurlijk. Nou, dan ben ik maar een 'hater'. Sorry, maar deze man is de naam "artiest" wat mij betreft niet eens waard en ik begrijp oprecht niet waarom mensen hier geld aan zouden willen uitgeven. Emotieloze, sfeerloze, inspiratieloze bagger, ik kan er niet meer van maken. Als Typhoon nou eerst eens wat meer tijd zou steken in het verfijnen van zijn productietechnieken, zou dat een boel schelen, want een album met platen als Wreck (wat inderdaad klinkt als een muzikaal wrak) is gewoon een no go.

Kan me hierin wel vinden. Wreck Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn speakers zijn op het moment niet helemaal in orde. Als het geluid niet hard staat vervormt het geluid soms een beetje, weet het ook allemaal niet precies, als het wat harder staat merk ik niet veel. Na het luisteren van 2 nummers hoop ik echt dat het aan mijn speakers ligt want god wat klinkt dit vreselijk. Wreck bijvoorbeeld, dat is toch niet om aan te horen? Dat namen als Crypsis, Delete en The R3belz zich hier aan durven te verbinden is mij een raadsel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2015 22:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hoe durf je BanHu met deze ellende te vergelijken. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2015 09:35 
 

TiMOTHYb schreef:
Hoe durf je BanHu met deze ellende te vergelijken. :D


:lol: +1
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 14:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Typhoon - In Other Words klinkt me best lekker in de oren. Alleen omdat de sample van 1 van me all time favorites is :woot:

http://www.youtube.com/watch?v=nYHrY-Ka5a0?t=7m26s


Builder - Bad Manners (Hardstyle Masterz Mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 14:32 
 

TiMOTHYb schreef:
Hoe durf je BanHu met deze ellende te vergelijken. :D


De originaliteit in de platen van BanHu is groter dan in de meeste platen die tegenwoordig uitkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 apr 2015 14:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Net even BanHu opgezocht, ik heb me kapot gelachen, ik dank jullie daarvoor.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle