Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 12:31 

Hardtraxx Veteran

Stay Strong (L) had alleen liever R3belz kicks erin gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 14:55 

Hardtraxxer

Maarja Radical heeft ook hardcore kicks en veel ekte fronters krijgen daar een stijve van dus zou me niks verbazen als dit ook aanslaat.

Wat ik overigens slap vind, veel (mainstream) hardcore kicks zijn niet eens zo hard als harde raw..
En over zijn naam, ik vind dat het echt geen kut uit maakt. Als ik the machine intik krijg ik bijv. ook florence & the machine :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:09 

Donateur

Joegoslaaf schreef:
harde raw..

[Daveytl smiley]
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:18 

Hardtraxxer

hihihi
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 15:32 

Joegoslaaf schreef:
Wat ik overigens slap vind, veel (mainstream) hardcore kicks zijn niet eens zo hard als harde raw..
En over zijn naam, ik vind dat het echt geen kut uit maakt. Als ik the machine intik krijg ik bijv. ook florence & the machine :P

Of een elektronische bassdrum hard is is nog altijd iets subjectiefs. Zo zijn er genoeg mensen die techno harder vinden gaan dan hardcore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 16:25 

Hardtraxxer

Vind de collab met Crypsis het leukste, maar dat komt dan voornamelijk door de invloeden van Crypsis.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:21 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Joegoslaaf schreef:
harde raw..

[Daveytl smiley]

Wat nou weer? xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 apr 2015 19:22 

Donateur

Joegoslaaf schreef:
hihihi

Man wat lul je nou xd harde raw?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 11:58 

Hardtraxx Veteran

Release me :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 20:12 

Hardtraxx Veteran

Net even door alle previews gegaan, en ik kan concluderen dat dit met afstand een van de meest bedroevende Hardstyle albums is.

Op Underground Shit na is er geen één track op dit album die ik nog als enigszins oké zou beschouwen. Helaas wordt de midintro van Underground Shit enorm verpest door die spuuglelijke kicks en synth dat zelfs deze tegenvalt. Erg zonde, want de rest is dikke prima en de climax is gewoon erg vet. Het is dan ook geen verrassing dat je hier duidelijk de invloeden van Crypsis hoort.
Zelfs de track met Delete kan me niet boeien, en is zelfs een zware teleurstelling. Zoals ik al eerder zei doet deze me echt totaal niks. De climax is energieloos en de plaat bevat 0 sfeer, wat totaal niet is zoals ik gewend ben van Delete.
Het absolute dieptepunt van dit album is toch wel Wreck, die kick gaat werkelijk waar helemaal nergens over en de rest is ook niet bepaald om over naar huis te schrijven.

Het album is simpelweg inspiratieloos. De tracks missen kwaliteit en originaliteit. Waarom zou je er zelfs ook maar over nadenken om een album te produceren, als je de 2 laatstgenoemden simpelweg niet waar kan maken? Dit maakt het bericht tegenover de 'haters' dat hij op Facebook plaatste dan ook ontzettend ironisch: dit album is duidelijk het tegenovergestelde van creativiteit, inspiratie en iets nieuws proberen.
Werkelijk waar alles aan dit album is een probleem, zowel de kicks als de lelijks sounds als de ongeïnspireerde anticlimaxen. Ik vind het dan ook ongelofelijk dat deze man continu een podium aangeboden krijgt om zijn tracks op te presenteren, en ik vraag me echt af hoe een plaat als In Other Words 3 tot 4 keer gedraaid kan worden op Qapital (sowieso al vreemd om een plaat 3-4 keer te draaien in dezelfde zaal maar dat terzijde).

Ik kan me verder ook niet voorstellen dat er een groot aantal mensen is die dit album zou willen aanschaffen.
Wellicht leest hij (weer) mee en word ik afgeschreven als 'hater' :x maar wanneer je een album uitbrengt waarin zowel kwaliteit als originaliteit ontbreken, dezelfde sounds continu uitgemolken worden, de kick in vrijwel alle tracks spuuglelijk is, en bovenal je tracks definiëren als 'rawcore', kun je dit soort reacties verwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 21:56 

Hij staat nu al op plek #1 op hardstyle.com (album gedeelte)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 apr 2015 22:14 

Hardtraxx Veteran

Underground Shit. :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 12:19 

Hardtraxx Veteran

Wat een waardeloos pauperalbum. De kwaliteit is plaat voor plaat werkelijk slechter dan een emmer aangemengde, waterige kontjus. Je weet wel, als je zwaar aan de dunne bent en je laat een diepe, langgerekte natte scheet. De collab met Crypsis springt er iets bovenuit, maar dat is absoluut niet aan Typhoon te danken. Desalniettemin haalt ook die plaat het bij lange na niet om op mijn harde schijf te komen. Ik had eerst nog hoop dat Delete nog iets van de collab kon maken, maar ik had beter moeten weten; het was bij voorbaat al niet te redden. En zoals hierboven al werd aangegeven: hoe haal je het überhaupt in je hoofd om een album te maken als je de productiekwaliteit en -originaliteit van BanHu hebt. Streep dat laatste maar door trouwens; zelfs BanHu is origineler, om nog maar te zwijgen over dat #rawcorestyle gelul van hem. Wat de neuk is in godsnaam "rawcorestyle"... :') Oh ja, en zeg je er wat van, dan ben je natuurlijk automatisch een hater want dat is wel zo makkelijk natuurlijk. Nou, dan ben ik maar een 'hater'. Sorry, maar deze man is de naam "artiest" wat mij betreft niet eens waard en ik begrijp oprecht niet waarom mensen hier geld aan zouden willen uitgeven. Emotieloze, sfeerloze, inspiratieloze bagger, ik kan er niet meer van maken. Als Typhoon nou eerst eens wat meer tijd zou steken in het verfijnen van zijn productietechnieken, zou dat een boel schelen, want een album met platen als Wreck (wat inderdaad klinkt als een muzikaal wrak) is gewoon een no go.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:19 

Hardtraxxer

BuzzLightyear schreef:
De kwaliteit is plaat voor plaat werkelijk slechter dan een emmer aangemengde, waterige kontjus. Je weet wel, als je zwaar aan de dunne bent en je laat een diepe, langgerekte natte scheet.

Oh mijn god :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 19:27 

godverdomme :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:11 

Hardtraxx Veteran

Enige mooie aan dit album is de steeds originelere manier van afkraken, leesplezier alom :thumbsup:

Kontjus gaat in mijn vocabulaire opgenomen worden :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2015 22:23 

Donateur

Lyst? Review?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:00 

Hardtraxx Veteran

Stay Strong is erg lekker! Voor de rest totaal niet mijn ding
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:09 

Hardtraxxer

We are the prey
Release me
Underground shit (Puur door Crypsis)
Firing
Dat zijn de enige nummers die ik wel een tweede keer op zou zetten. Voor de rest vind ik het echt pure meuk.
En over We are the prey. Ik vind het echt een boutplaat, maar tegelijkertijd ook wel lekker :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:13 

Hardtraxx Veteran

Hopen dat de populariteit van deze jongen snel.. wait for it... overwaait! hahaha
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:19 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Hopen dat de populariteit van deze jongen snel.. wait for it... overwaait! hahaha

Afbeelding

HAHAAAAA
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 16:20 

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 18:10 

Vind Underground Shit toch eigenlijk wel heel erg vet, jammer van die kick.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2015 23:41 

Die plaat met the r3belz is vet! Overduidelijk een R3belz melo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 apr 2015 13:24 

Hardtraxx Crew

stefaneke schreef:
Die plaat met the r3belz is vet! Overduidelijk een R3belz melo.

Hele gave melo inderdaad. Jammer dat die kicks niet om aan te horen zijn.

En de break van Underground Shit is een 1 op 1 kopie van strike?
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle