Echt? Bron?hoebedoelje wrote:Gewoon in één klap een MIXED & UNMIXED releasen de 31ste!
Zou wel een bizarre overkill aan Toneshifterz platen worden.
Echt? Bron?hoebedoelje wrote:Gewoon in één klap een MIXED & UNMIXED releasen de 31ste!
op de fusion site had volgens mij de account 'fusionrecords' wat gepost over een datum/periodeKhadber wrote:Echt? Bron?hoebedoelje wrote:Gewoon in één klap een MIXED & UNMIXED releasen de 31ste!
Zou wel een bizarre overkill aan Toneshifterz platen worden.
Toen ook hoor.Josh-T wrote:ja, maar de laatste tijd zijn er bijna alleen maar 1 trackers gereleased, vandaar.summergirl wrote:Lijkt me logischer dat je naar een fusion album als die van The Pitcher kijkt, die kwam elke keer in 4 tracks tegelijk.Josh-T wrote:Weet iemand hoe ze het gaan doen met album samplers?
Ik hoop dat het gewoon hetzelfde is als bij het eerste Brennan Heart Album en Headhunterz' Studio Sessions.
Zou wel echt een ramp zijn als dit album in allemaal 1- of 2-tracker album samplers uit gaat komen.
precies datD-Inventz wrote:Klinkt wel goed!
Ben toch meer geinteresseerd in het album van Frontliner!
Releasedatum staat nog niet vast, hebben ze al eerder gezegd. Verschuiving van 31 naar 30 was volgens mij zodat ie voor Revolution zou staan, maar nu is Revolution naar voren geschoven_theon_ wrote:release datum: 30-12-2011
catalog#: FUSIONCD004-2
bron: http://www.fusionbv.com/records/toneshi ... -meets/195
NICEEEDakpan wrote:Release staat nu op 12 december.
12 Dec Toneshifterz en 14 dec FrontlinerDakpan wrote:Release staat nu op 12 december.