Ja idd Euphoria is dik, misschien word hij wel nooit gereleased.. Misschien Free Track...Aep wrote:Waar blijft Toneshifterz - Euphoria nouwacht ik al zo lang op
Related topics
- View the latest post: Toneshifterz - Till Daybreak Meets... Album sampler 05 (Fusion 130)
- View the latest post: Toneshifterz - Till Daybreak Meets... Sampler 04 (FUSION128)
- View the latest post: 2Dangerous presents Toneshifterz - Till Daybreak Meets (Mixed by Dozer & DizZorder)
- View the latest post: Nuracore | Toneshifterz | Until Daybreak Meets | Album Mix
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Element - Joyless / You Don't Know (SPOON466)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: The Straikerz & Adjuzt - Viva La Fist
- View the latest post: Porter Robinson - Easier To Love You (Vertile Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026) (RBR039)
Moderators
-
OHardtraxxer
- 662 posts member since 2009
- last seen Aug 2025
Zitten gave nummertjes bij. Dat word maar ff in de gaten houden 
-
AHardtraxxer
- 135 posts member since 2011
- last seen Jan 2016
-
OHardtraxx Addict
- 1337 posts member since 2011
- last seen May 2016
Eveything You Hear..., Is Real.
Die stem is zo geniaal, telkens opnieuw
Die stem is zo geniaal, telkens opnieuw
Zit volgens mij wel aardig wat soeps tussen.
Me likey!
Me likey!
Ik hoop dat het album qua sounds divers genoeg is, want ik heb weet niet of ik een uur alleen maar 1 type sound bij Toneshifterz wil horen.
Desalniettemin geinteresseerd
.
Desalniettemin geinteresseerd
Diverse sounds pakken me wel, alleen vind het qua synths redelijk eentonig..
-
RHardtraxxer
- 256 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
hoop dat het beter word dan hun vorige album 
-
VHardtraxxer
- 391 posts member since 2010
- last seen 7 days ago
?roefke wrote:hoop dat het beter word dan hun vorige album
Ja die was echt slecht he.roefke wrote:hoop dat het beter word dan hun vorige album
Zou zonde zijn, maar sowieso duurt dat releasen tegenwoordig te lang vind ik.Ofcourse wrote:Ja idd Euphoria is dik, misschien word hij wel nooit gereleased.. Misschien Free Track...Aep wrote:Waar blijft Toneshifterz - Euphoria nouwacht ik al zo lang op
Ben benieuwd, wat ik nu hoor ben ik nog niet echt overtuigd maar er zitten wel wat vette stukjes tussen
Eindelijk! 
Zo lang op dit gewacht. Ze maken tracks met een leuke melodie en lekkere drive, maar ze maken ook tracks wat meer de ''raw'' kant op gaat, en dat spreekt mij enorm aan!
Zo lang op dit gewacht. Ze maken tracks met een leuke melodie en lekkere drive, maar ze maken ook tracks wat meer de ''raw'' kant op gaat, en dat spreekt mij enorm aan!
Dat is niet zo moeilijkroefke wrote:hoop dat het beter word dan hun vorige album
Weet iemand hoe ze het gaan doen met album samplers?
Ik hoop dat het gewoon hetzelfde is als bij het eerste Brennan Heart Album en Headhunterz' Studio Sessions.
Zou wel echt een ramp zijn als dit album in allemaal 1- of 2-tracker album samplers uit gaat komen.
Ik hoop dat het gewoon hetzelfde is als bij het eerste Brennan Heart Album en Headhunterz' Studio Sessions.
Zou wel echt een ramp zijn als dit album in allemaal 1- of 2-tracker album samplers uit gaat komen.
Lijkt me logischer dat je naar een fusion album als die van The Pitcher kijkt, die kwam elke keer in 4 tracks tegelijk.Josh-T wrote:Weet iemand hoe ze het gaan doen met album samplers?
Josh-T wrote:Weet iemand hoe ze het gaan doen met album samplers?
was bij the pitcher album ook zo , dus bij toneshifterz zal et ook zo zijn denk ik ..
allemaal album samplers ..
ja, maar de laatste tijd zijn er bijna alleen maar 1 trackers gereleased, vandaar.summergirl wrote:Lijkt me logischer dat je naar een fusion album als die van The Pitcher kijkt, die kwam elke keer in 4 tracks tegelijk.Josh-T wrote:Weet iemand hoe ze het gaan doen met album samplers?
Gewoon in één klap een MIXED & UNMIXED releasen de 31ste! 
-
WHardtraxx Addict
- 1379 posts member since 2010
- last seen Nov 2012
hij komt begin december al zag ik op de fusion site staanhoebedoelje wrote:Gewoon in één klap een MIXED & UNMIXED releasen de 31ste!