Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dead of the Night! :love: Die 2e komt onverwachts, intro heeft (heel licht) iets weg van 'From Scrach' en outtro heeft (licht) iets weg van het outtro van 'The Space We Created', maar beukt desondanks heerlijk door! Geweldige release dit! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Artwork is BAAAAS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die artwork :worship: :drool:

Zoiets moet toch op vinyl!

Dead Of The Night vind ik niet zo geweldig, althans, vette track maar vind dat die behoorlijk wordt overrated.
Ik vind die intro van Fearful Symmetry super sterk :worship: en de rest van die track klinkt ook erg goed :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

styl0w schreef:
Artwork is BAAAAS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Intro van die Fearfull Symmetrie is volgens mij van Pavo - From Scratch afgeleid, erg vet :) Kicks in DODN zijn ook dik verbeterd :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:35 
 
Artiest

monsterlijke release! :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Dead Of The Night blijf ik me herinneren als die ene track bij The Next Level die iedereen zo verraste. Lekkere track! Ander nog maar even horen :)


Dit dus.

Weet niet meer met wie ik daar toen stond, maar je zag gewoon aan elkaars gezicht: WOW! en dat heb ik nog steeds, gruwelijk lekker! FearFull Symmetry doet me niet echt veel eigenlijk, zou een Noisecontrollers - Surge Of Power (Bioweapon & Toneshifterz Remix) kunnen zijn, of Noisecontrollers Ft. Pavo - From Scratch/Surge Of Power (Bioweapon & Toneshifterz Mash Up)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:48 
 
Hardtraxxer

Dead Of The Night!! :love: :woot:.
Wat een killer track als dat is zeg! Heerlijk gewoon dat duister gevoel eraan :loving:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:love: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Teknizion schreef:
Dead Of The Night blijf ik me herinneren als die ene track bij The Next Level die iedereen zo verraste. Lekkere track! Ander nog maar even horen :)


Dit dus.

Weet niet meer met wie ik daar toen stond, maar je zag gewoon aan elkaars gezicht: WOW! en dat heb ik nog steeds, gruwelijk lekker! FearFull Symmetry doet me niet echt veel eigenlijk, zou een Noisecontrollers - Surge Of Power (Bioweapon & Toneshifterz Remix) kunnen zijn, of Noisecontrollers Ft. Pavo - From Scratch/Surge Of Power (Bioweapon & Toneshifterz Mash Up)

Vind je From Scratch/Surge Of Power ook niet lekker dan :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:28 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ideeën achter de tracks zijn fantastisch, de uitvoering is heel erg matig. DOTN heeft een vreselijke kraakbassline die z'n doel volledig mist en de rest van de track erg vervelend naar de achtergrond drukt. Rest pakt me ook niet zo. Heb eigenlijk al vanaf dag 1 niks met deze track omdat ie overal waar ik tot nu toe ben geweest niet knalde.

Fearfull Symmetry heeft een ontzettend dikke reverse bass, fijne kicks in het midden-stukje en het eindstukje, sfeervolle vocals en breaks, maar die screeches en het patroon ervan heb ik al duizend keer gehoord en past totaal niet bij de rest van de track. Erg zonde. Dat laatste stukje is wel ontzettend geil! Iig beter dan Dead of the Night.

Hier sluit ik me bij aan. DOTN wil duister en raw zijn, maar gebruikt veel te nette synths, de bassline is iets beter dan in de vorige samples, maar ik blijf het nog steeds één groot gekraak vinden, en de kicks missen alle kracht. De melodie is traag, waardoor er niet veel energie in de track zit.

Fearful Symmetry heeft een redelijke reverse bass erin zitten, maar de screeches zijn een mislukte versie van From Scratch/Surge of Power. De kick die na de reverse bass volgt vind ik teveel stuiteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Dead Of The Night blijf ik me herinneren als die ene track bij The Next Level die iedereen zo verraste. Lekkere track! Ander nog maar even horen :)


haha ik heb dat precies zo!! de hele set van toneshifterz was saai maar toen dan laatste nummer werd iedereen weg geblazen; DAMN wat ging dat hard!! nog steeds goede herinneringen aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 19:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Djenz schreef:
Teknizion schreef:
Dead Of The Night blijf ik me herinneren als die ene track bij The Next Level die iedereen zo verraste. Lekkere track! Ander nog maar even horen :)


haha ik heb dat precies zo!! de hele set van toneshifterz was saai maar toen dan laatste nummer werd iedereen weg geblazen; DAMN wat ging dat hard!! nog steeds goede herinneringen aan :D


Idd :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:02 
 

Dead Of The Night: opzich wel lekkere track alleen die wolven 'vocals' klinken echt mislukt vergeleken met 'Silver bullet' en vind er niet veel power in zitten.. niet echt mijn ding :thumbup:
die andere track ken ik niet dus ik laat me verrassen :D
en die Artwork is echt heeeel ziek :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
en de kicks missen alle kracht.


Hmm, 't is maar net hoe je kracht definieert hier denk ik... :P Maar die discussie voeren we hier niet :)

Owja, nog +1 voor de cover idd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 20:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Eindelijk Dead Of The Night :drool:
En ik ben nu wel benieuwd naar de Fusion 100 Contest winnaars :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dead of the Night klinkt toch erg dik hoor, was eerst niet overtuigd maar dat kwam omdat hij alleen maar in flut kwaliteit te beluisteren was, maar klinkt echt goed! Die Fearful Symmet kende ik niet eens, maar heerlijke reverse heeft die wel. :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dead of the night zal me denk ik toch wel lang bijblijven dat het een nummer is die blijft doorgaan; Intro, climax, 2de climax en outro, alle vier; Reetteehard :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Nu we toch bij nr99 zijn, werd 100 nou die van de remix contest?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Nu we toch bij nr99 zijn, werd 100 nou die van de remix contest?

Jep :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die opbouw naar de outro van Fearful Symmetry (+1 voor de naam) is echt fucking dik en hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:22 
 
Donateur

die Fusion logo in de maan is indd ook wel vet! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeer vetjes hoor :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:44 
 

frankhardenberg schreef:
die Fusion logo in de maan is indd ook wel vet! :)

huh?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 apr 2011 22:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ghehe de wolf van Silver Bullet enyone? Nou alleen de wolf dan.

Fearful = hard hoor!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle