Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat de kick uit DOTN nu wel lekkerder klinkt :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 12:26 
 
Hardtraxxer

in de outro van fearful symmetry zitten stukjes die ik zo uit Hardwear - Nightbeast geknipt vind, desalniettemin 2 heerlijke plaatjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 17:21 
 
Hardtraxxer

Top release hoor! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 apr 2011 22:50 
 
Hardtraxxer

Lekker platen, ben benieuwd naar FUSION100
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 09:31 
 
Hardtraxx Newbie

wat een Platen :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 10:23 
 
Hardtraxxer

Voor de geïntereseerden: http://www.fear.fm/magazine/review/tone ... ymmetry/40
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:15 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rayn schreef:

Lees liever reviews die ook de minder goede kanten van tracks belichten. En harde punch lijkt me hier niet echt sprake van lol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vond de track eigenlijk niet zo heel boeiend op Loudness, en toen de intro kwam deed iedereen zn handen in de lucht :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:17 
 
Hardtraxxer

G'oh.. dan mag jij mij wel het minder goede van deze release eens toelichten :)
Mijn andere reviews zijn ook vaak "minder goed" getint, maar ik ben daar best voorzichtig in dat ik alles nog een leuke draai geef.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 12:33 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

nieuwe-tracks-hs/toneshifterz-bioweapon-dead-of-the-night-t12085.html
Als er zo'n discussie ontstaat over de hardheid van de track, het totaal ontbreken van de punch etc. lijkt me het geen flawless track. :P

Maar goed het is natuurlijk jouw persoonlijke mening in de review. Houd je toevallig van mainstream hardstyle? Want het grappige aan deze track is, dat het allemaal raw en duister voor doet komen en dat mij opvalt de gemiddelde mainstream liefhebber op dit forum helemaal wegloopt bij deze plaat, terwijl de gemiddelde raw-liefhebber het niet meer dan een redelijke track vind. Best vreemd voor een track met deze insteek, of ik moet het helemaal verkeerd zien :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:21 
 
Hardtraxxer

kzal eens een leesje doen :)
Ik ben niet voor 1 bepaalde sub style. Ik hoor alles graag en bind me niet vast aan één bepaalde (sub)stroming. Zou eigenlijk ook een beetje dom zijn als DJ. Maar inderdaad is de review een persoonlijke mening, is net wat moeilijker om een release te reviewen dat je helemaal niks vind.

In ieder geval, op productie niveau is het wel een hoogwaardige productie hoor. Alles is mooi zuiver, en je moet wel toegeven dat het ook wel hard gaat (denk er aan dat we het over Toneshifterz en Bioweapon hebben). Heb ik ook vermeld in de review dat ze grotendeels enkel euforische tracks maken, dus op dat gebied is dit zeker een mooi probeersel in de Raw richting, wat imo goed gelukt is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 13:31 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ja daar kan ik het nog grotendeels mee eens zijn, maar in je review las ik hele andere dingen :P
Definition of Hard, Extremely Raw, Brutally Raw , dat en "harde punch" brachten me tot deze reactie. Dat de een deze kicks hard vind en de ander niet, oke daar kan ik nog bijkomen, maar het is toch echt de tail in deze kick die alles overheerst en de punch die relatief amper hoorbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 apr 2011 15:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

blijven allebei knallers :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit eigenlijk een mindere release. Ik heb hem gekocht van de week (als opvuller voor een nieuwe CD) en eigenlijk een beetje spijt van, lijkt me niet de bedoeling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 apr 2011 19:50 
 
Hardtraxxer

Is niet de bedoeling nee, maarja kan gebeuren :).
Zelf vind ik het een goede release.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mei 2011 13:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DOTN ging lekker gisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mei 2011 22:13 
 
Hardtraxxer

D-Ruz schreef:
DOTN ging lekker gisteren :)

Dat was vast op BTB? ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 10:29 
 
Hardtraxxer

Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg :love:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2011 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft echt niemand de cd versie van de hardbass cd van DOTN gehoord? Die klinkt in mijn ogen veel zuiverder en harder dan de gewone full versie :huh: ??
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 12:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fusion 100, was dat niet iets van een contest waar je aan mee kon doen dat je een remix kon maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 12:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

D1kke_Bleek schreef:
Heeft echt niemand de cd versie van de hardbass cd van DOTN gehoord? Die klinkt in mijn ogen veel zuiverder en harder dan de gewone full versie :huh: ??


Ja, maar ik vind deze juist beter klinken. In die van de HardBass cd zit helemaal geen punch in de kick. En jij luistert met je ogen? xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg :love:

Ging over DOTN. Fearfull Symmetry is echt een juweeltje imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 16:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gangsterdwerg schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Als je de qlimax van symmetry niet hard vind weet ik het ook niet meer... wat ragt dat lekker zeg :love:

Ging over DOTN. Fearfull Symmetry is echt een juweeltje imo.

+10000
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2011 19:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die kick in Dead of the Night :loving: :drool:
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle