Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 08:31 

Hardtraxxer

Hier had ik dus zóveel meer van verwacht/gehoopt..
Erg jammer, want zijn dj-sets kan ik altijd wel waarderen. Z'n live set vond ik erg tegenvallen op decibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 08:58 

Hardtraxxer

Best wat fijne nummers:
The one who knocks;
Inhale exhale;
Euphoria;
Surrender;
Necropsy en
Psychopath.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 12:09 

Hardtraxxer

Na een paar keer luisteren heb ik toch mijn oordeel positief moeten bijstellen voor nummers zoals Euphoria, COASK, Necropsy en MoS. Bitch Fight, Surrender en Global Pandemic blijven voor mij de sterkste platen van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 14:40 

Hardtraxx Veteran

Fijn dat de platen meteen full gereleased worden bij de WEB versie ^^
Vetste nummers voor mij zijn Surrender, Necropsy 2014, Euphoria, Braincrackin' remix, Bitch Fight, Global Pandemic en Psychopath. Surrender, Global Pandemic en Necropsy 2014 als top 3 van dit album :worship: Daarnaast zijn The One Who Knocks en Inhale Exhale ook wel leuk, maar verder niet heel speciaal. Korte review van een aantal tracks:

Necropsy 2014 lijkt helaas niet veel meer op het origineel, het is gewoon een heel nieuw jasje. Neemt niet weg dat ik deze erg vet vind, behoort toch wel een van de betere van het album voor mij. Heerlijk drive ook!
Bitch Fight heeft jammer genoeg niet de lompheid die ik van Delete gewend ben, alsof ie zich een beetje in heeft gehouden. Alsnog vind ik het een dikke track.
Euphoria is ook een fijne plaat. Wel een beetje jammer van die enigzins misplaatste kleine anti na de opbouw, gevolgd door een andere climax die dan weer wel vet is (In de preview was dat er overigens ook uit gelaten).

Confessions of a Serial Killer heeft echt een hele vette intro maar vind die eerste climax saai. De tweede climax is dan nog wel aardig. Echter is het vooral het vocalenwerk van DV8 wat voor mij de hele plaat verpest.
My Angel remix vind ik niks aan, geef mij het origineel maar. Mystery of Sanctuary doet me eigenlijk weinig, vocalen vind ik niet veel toevoegen, maar verder niet echt een slechte plaat. Flip Uhm Op Z'n Kantje is gewoon geniaal door die videoclip xd Live is ie leuk, maar zal 'm uit mezelf thuis niet snel opzetten.
Clap You remix... tsja. Een flinke verkrachting van het origineel, die ik persoonlijk best vet vind. Een anti die kut is en een vrij willekeurige BPM versnelling. Verder ook standaard Freqz screech/kicks. Nee, dit is geen toevoeging voor het album.
Al met al dus maar 3 tracks die echt tegenvallen.

Overigens toch wel een minpunt: De tracks zijn allemaal zo kort, zelfs wanneer ze Full zijn. Dit was echter wel te verwachten, wetende dat de edits bij elkaar 42 minuten waren. De fulls zijn bij elkaar 103 minuten, wat dus ook makkelijk op de CD had gepast.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 15:40 

Hardtraxx Veteran

Bitch Fight zou met Delete kicks zo ontzettend dik zijn. Delete plz (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2014 17:14 

Hardtraxx Addict

Ik was juist eerst super positief over het album maar neem dat toch een beetje terug.
Surrender, The One Who Knocks en Bitch Fight zijn voor mij de vetste platen gevolgd door Global Pandemic. De rest vind ik toch niet zo bijzonder. Flip Uhm Op Zn Kantje moet ik maar niet al te serieus nemen maar is niet echt om aan te horen. Intro van Confession Of a Serial Killer vind ik echt verschrikkelijk. Misschien origineel, maar totaal niet voor mij weggelegd en Braincrackin is voor mij ook echt een tegenvaller met name de climax. Al met al dus niet zo heel blij geworden van het album.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 11:46 

Raar dat iedereen de Braincrackin' Remix zo vind tegenvallen... Voor mij de lekkerste plaat van het hele album :) Hoewel de kick wel wat mooier hadden gemogen maar de sfeer in die plaat is gewoon (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 14:28 

Bierkoning

Niks bijzonders dit album. Enige tracks die me op het moment wel boeien zijn Global Pandemic, Mystery Sanctuary, Braincrackin Remix (tweede climax vooral) en Surrender.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2014 19:23 

Hardtraxx Veteran

Bitch Fight: Meesterlijke track, veel beter dan dit wordt het voor mij niet. De beste van het album en ook 1 van mijn favoriete platen van het jaar. Veel drive in de mid met die heerlijke screeches en ook heerlijke kicks. Dit soort breaks vind ik ook fantastisch, simpel maar oh zo effectief opbouwend naar een bom van energie die vrijkomt in de climax. Wat een kicks en sounds :loving: Tweede climax ietsjes minder, maar alsnog erg dik.

Confessions of a Serial Killer, Braincrackin' Remix, The One Who Knocks climax, Surrender en Global Pandemic ook super. De rest is niet echt mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2014 20:27 

Hardtraxx Addict

dawasiknie schreef:
Man wat is Flip Uhm Op Zn Kantje tenenkrommend kut :sick:

Flip Uhm Op Zn Kantje, is de Happy Hardcore van de Hardstyle. Als er ooit en 2de "Happy Hardcore" golf komt, durf ik er op in te zetten dat de tracks zo gaan klinken, met invloeden uit de (NL)Rap en Trap scene. Hoorde laatst ook al iets van Partysquad met pitchende Jump kicks en Trap erin.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 22:24 

Hardtraxxer

Heerlijk album! :thumbsup: Beste tracks vind ik The One Who Knocks, Surrender, Necropsy 2014 en Psychopath!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 20:13 

Hardtraxx Crew

Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 20:44 

Hardtraxx Elite

Hahaha geniaal. Mooi om te zien!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 okt 2014 20:44 

Hardtraxx Veteran

Drugs kopeeh? xd Ook wel eens leuk om te zien hoe het er achter de scenes aan toe gaat. :]
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle