Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 18:55 

Hardtraxx Addict

Gefixed!

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 18:57 

Hardtraxx Veteran

Zeker eentje van de vrachtwagen gevallen, daarom dat ie zo kapot is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 18:59 

Hardtraxx Addict

jaloezie :P zoals ik al zei, nieuw doosje komt eraan. ^^ :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 sep 2014 19:17 

Hardtraxx Veteran

Ik heb hem ook al binnen. Had hem pas volgende week verwacht xd.

Beetje karig ook met stickers... Krijg van allebei 1 sticker. Nou wow. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 00:36 

Hardtraxx Elite

Qlown schreef:
Zeker eentje van de vrachtwagen gevallen, daarom dat ie zo kapot is. xd

Ik heb dit gehad bij TSoS vorig jaar. Zat een dikke scheur in het CD doosje.. Ook meteen de laatste keer dat ik ooit nog een fysieke CD koop. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 12:27 

Hardtraxxer

het is maar een hoesje ;) ben benieuwder naar de mastering en kwaliteit van de cd productie :) anders een digitaaltje denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 13:40 

Hardtraxx Elite

Collabs met Radical en B-front zijn echt vet! ^^ De rest van het album doet me niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 15:21 

Hardtraxxer

Cruelty schreef:
Jay schreef:
het is maar een hoesje ;)

Is dat niet een reden waarom je juist een cd koopt? Dat je een mooi hoesje etc hebt :P.

dat klopt maar platic hoesje is toch easy te vervangen. gewoon overzetten in een hele en voila weer een nette cd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 sep 2014 17:34 

Hardtraxx Veteran

Dit is wel een andere cd hoes formaat dan de standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 sep 2014 18:10 

Hardtraxx Veteran

Heb 'm binnen :)

Ook met flink wat scheurtjes in het hoesje maarja..
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2014 12:57 

Hardtraxx Veteran

Jay schreef:
Cruelty schreef:
Jay schreef:
het is maar een hoesje ;)

Is dat niet een reden waarom je juist een cd koopt? Dat je een mooi hoesje etc hebt :P.

dat klopt maar platic hoesje is toch easy te vervangen. gewoon overzetten in een hele en voila weer een nette cd

Als je een product koopt mag je toch verwachten dat het gewoon 100% in orde is. Een iPhone beeldscherm is ook makkelijk te vervangen, maar denk niet dat je vrolijk bent als je 'm met een scheur binnen krijgt. (Ja nogal extreme vergelijking xd)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 13:43 

Hardtraxx Veteran

Binnen, en inderdaad 1 sticker van elk. Iemand die ook een bandje en/of t-shirt erbij gekocht heeft? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2014 14:59 

Hardtraxx Veteran

Heb hem eergisteren ook binnen gekregen, doosje mooi zonder krassen. Zat verpakt in een brief met bubblewrap aan de binnenkant. Verder nog 2 titan stickers (letter T, logo) en een grote groene van titan + bandje
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 sep 2014 08:05 

Hardtraxx Veteran

Qlown schreef:
Binnen, en inderdaad 1 sticker van elk. Iemand die ook een bandje en/of t-shirt erbij gekocht heeft? :P

Ja, T-Shirt en bandje, kan ik zaterdag als echte fanboy naar Supremacy. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 sep 2014 10:49 

Hardtraxx Addict

Haha :lol: gelijk ook je vlag mee voor MM ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:18 

Hardtraxx Veteran

Wat een belachelijke tracktijden zeg. De helft van de tracks is nog geen drie minuten lang daarbij is bijvoorbeeld My Angel nog een minuut korter dan de preview op het Fusion kanaal. Totale afspeeltijd van de CD is 42 minuten, snap dat het Radio Edits zijn maar daar produceer je dan fysieke CD's voor. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:29 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wat een belachelijke tracktijden zeg. De helft van de tracks is nog geen drie minuten lang daarbij is bijvoorbeeld My Angel nog een minuut korter dan de preview op het Fusion kanaal. Totale afspeeltijd van de CD is 42 minuten, snap dat het Radio Edits zijn maar daar produceer je dan fysieke CD's voor. :')

Boeie ik heb toch gewoon een Titan sticker, vlag en armband. Wat boeit die muziek nou? #rawestmf
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 sep 2014 16:31 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Dakpan schreef:

Boeie ik heb toch gewoon een Titan sticker, vlag en armband. Wat boeit die muziek nou? #rawestmf

#yolomachy
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 sep 2014 12:41 

Hardtraxx Crew

Nog eens alle tracks geluisterd:

My Angel (HB 2014 Remix)
Het origineel heb ik altijd mwa mwa gevonden, maar deze edit vind ik nog een stuk minder. Komt echt heel leeg over allemaal, pure albumvuller dit.

The One Who Knocks
De vocalen maken het een hele catchy track, sterke vocalen trouwens! Maar de rest vind ik verre van boeiend. De kicks in de intro komen totaal niet over. De climax moet een beetje het Frontliner & Max Enforcer - On The Go idee overbrengen, maar weet me ook niet te pakken. Vocalen enige pluspuntje aan dit nummer.

Confessions Of A Serial Killer
Die intro is heel leuk gedaan met die cowbells, geeft de intro zo'n creepy sfeertje mee. Ik moest er even aan wennen (vond het niet echt bij elkaar passen), maar de break is echt gaaf gedaan. Eerst dat verhaaltje en vervolgens dat gedeelte van DV8. Vind ik erg sterk gedaan, pluspunten voor DV8 in dit nummer. De climax heeft echt zo'n zany sfeer meegekregen, had de kicks wel iets krachtiger gemaakt! Maar zeker een gaaf nummer dit!

Inhale Exhale
Vocalen vind ik zo semi-stoer overkomen en kicks missen een hoop kracht, klinkt te hol. De melodie die daarna opgebouwd wordt is heel fijn, had daar toch mee verder gewerkt... Beide climaxen komen zo heel slap over, met name door de slappe kicks.

Euphoria
Vond ik de eerste keer tijdens het luisteren van de preview al een heel matige track. Intro/climax is ontzettend saai en makkelijk. De scherpe synth die gebruikt is in de intro is wel netjes gedaan. Maar voor de rest komt ie heel leeg en saai over op mij...

Braincrackin'
Ik heb altijd iets met Slim Shore gehad, dus verwachte hier veel van. Ik vind het een hele fijne remix geworden. Vocalen zorgen er voor dat de trach heel catchy wordt. Die dubbele sounds in de climax is heel gaaf gedaan. Hoewel het nergens echt in uit springt, is het overall gezien een erg sterk nummer!

Bitch Fight
Zelfde geval als met Slim Shore, verwacht altijd veel van Delete. Maar vind het hier echt tegenvallen. Leuk om te zien dat ze niet in de lijn van verwachting produceren, maar had van Delete wel iets lompers verwacht. Sounds in de track zijn opzich wel gaaf, maar kicks/melodie mist de overtuiging bij mij. Het is opzich wel een leuk nummer geworden om af en toe op te zetten, maar had hier zeker meer van verwacht.

Surrender
Je hoort aan de vocal en de sfeer aan het begin direct dat het om een Bob-Front plaat gaat. Sfeer zoals alleen hij het neer weet te zetten! Vind de kicks wel wat krachteloos en slap overkomen, heb ik stiekem toch wel vaker bij de laatste tracks van B-Front. Maar als die break er dan weer in komt, jezus wat heerlijk! Trucje is vaker gedaan, ik weet het, maar is o zo fijn. Eerste climax is niks speciaals, gewoon fijn. Die tweede is echt genieten geblazen, heerlijk wegdromen. Nummer 1 plaat van het album voor mij.

Necropsy 2014
Er is tot nu toe nog geen een versie beter/gaver geworden dan de eerste, dus verwachtte er niet veel van. Vind dat die creepy sfeer + dat onafgewerkte (misschien ook de bedoeling) uit het origineel hier helemaal verdwenen is. Erg jammer, vind hem stukken minder zo. Kicks lijken wel meer kracht te hebben dan de rest van de nummers.

Psychopath
Dat creepy sfeertje is weer heel gaaf gedaan. Melodie die opgebouwd wordt pakt me ook wel. Ben blij dat er geen anti achteraan komt, maar gewoon met de melodie verder gewerkt wordt. Die tweede climax is ook heel gaaf gedaan, misschien is dat geschreeuw er door heen iets té, maar past wel in de rest van de track. Kicks zijn me weer te hol.

Global Pandemic
Ja, ik val in herhaling maar ook hier vind ik de kicks weer erg matig. Het idee achter de track en de sounds die daarbij gebruiks zijn weten me wel te pakken, gaaf gedaan. Climaxkicks klinken al een stuk beter. Dat minimalistische is gaaf gedaan, geeft een hoop drive mee lijkt het. Conclusie: saaie slappe intro met een gaaf vervolg.

Mystery Of Sanctuary
Vocalen zijn erg mooi gedaan, pakt me meteen. Kicks in de intro klinken nog enigszins aan de holle kant, maar zit wel meer kracht in dan bij de rest. Die break is echt heerlijk, super gedaan! Heerlijk tussen toch al die rauwere sounds. Na Surrender voor mij de gaafste plaat van het album, heerlijk gedaan!

Flip Uhm Op Z´n Kantje
Deze heb ik stiekem de laatste tijd toch vaak opgezet, vind die vocalen wel grappig gedaan. Hoewel de rest van de track niet heel spectaculair is (melodie is nog wel gaaf) weet ie me wel te pakken. Leuk gedaan :)

Clap You Remix
Het origineel heb ik altijd een irritante plaat gevonden. Kicks in deze vind ik echt afschuwelijk klinken, wat een holle troep. screechclimax doet me ook helemaal niks. Saaiste nummer van heel het album dit.

Even nog een opmerking over de lengte van de cd, je bent er echt zo door heen. Maar wat wil je met tracks die tegenwoordig niet meer dan 3 minuten duren. Het is voor mij een album geworden die ik niet vaak uit mezelf op zal zetten, maar er zitten wel een aantal tracks tussen die leuk zijn om eens voorbij te horen komen. Toch heeft elke track wel iets wat me weet te boeien, maar zitten er ook weer negatieve punten in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 01:50 

Hardtraxxer

Complete album is full released.

Bron: hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:00 

Hardtraxx Addict

Gelijk alles FULL, lekker!

Onverwacht ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 16:03 

Hardtraxx Veteran

Kijk aan :D Netjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 18:33 

Aan het typen...

Maar weer eens een review schrijven dan. Heb de laatste tijd hardstyle niet zo heel erg meer gevolgd, dus ik ben benieuwd wat dit album te brengen heeft.
1. Titan - My Angel (Hard Bass 2014 Remix) 6
Er lijkt een continue basstoon onder de midintro te zitten, waardoor het allemaal wat onrustig klinkt. De screeches zijn weinig inspirerend en voegen dan ook niet veel toe aan de track. Dan volgt een opbouw van bijna anderhalf minuut en waar bouwt het naar op, naar iets wat net zo goed de midintro van de track had kunnen zijn. De screech is irritant schel en de lange screeches was ik in 2012 al zat. De kicks komen totaal niet uit de verf en ook hier is het laag niet goed afgewerkt. Dat hoor je het best in de outro van de track als de bass er onder weg is, dan klinkt alles ineens een heel stuk cleaner. Ik kan me het origineel overigens niet zo voor de geest halen, dus ik heb geen idee of dit een verbetering daarvan is.
2. Titan - The One Who Knocks 6.5
Sound van deze track doet me heel erg denken aan de oude TiLLT tracks. Midintro is lekker lomp, maar de sounds zijn ook wat oppervlakkig. Vocals vind ik goed passen bij een hardstyle track. Dan volgt de climax, het gekraak dat daarin zit leidt me enorm af. De "melodie" is nogal saai, al wordt het wel beter als de tweede laag synths eroverheen komt. Ook al is het allemaal een stuk minder schel dan de vorige track, nog steeds mis ik diepte dan wel warmte in de synths.
3. Titan Ft Zany & DV8 Rocks! - Confessions Of A Serial Killer 7
De midintro met de bellen is vrij apart en iets aparts kan ik in deze tijd van dertien in een dozijn hardstyle wel gebruiken. Toch vind ik de bellen alleen te zwak om de midintro echt interessant te maken. Kicks grommen ook meer dan dat ze daadwerkelijk een impact hebben. Gezang van DV8 (of eigenlijk iedere vorm van gezang in hardstyle tracks) zit ik niet op te wachten. De climax is ook vrij apart, het doet mij zo op het eerste gehoor nog niet veel, maar het doet tegelijkertijd herinneringen op van het Fusion of Sound album, waar tracks naarmate ze ouder werden steeds beter uit de verf leken te komen, dit lijkt me ook zo'n track. De tweede climax vind ik wat minder bijzonder maar kan er wel mee door.
4. Titan Ft MC I See - Inhale Exhale 5
Aparte combinatie van holle kicks met een reverse bass. De kijk mij eens stoere/duistere vocalen inspreken MC's mogen ze van mij wel achterwege laten. De woorden Inhale Exhale waren meer dan voldoende geweest. Dan volgt er helaas weer een screech climax met een enorm schelle synth, zo schel dat ik het eigenlijk niet kan aanhoren. Op naar de volgende track dan maar.
5. Titan Ft Radical Redemption - Euphoria 5.5
Leuk dat gespeel met die melodie en de kick, maar van mij mag de track nu wel eens beginnen. De kick mist aansluiting met het laag en de overgang van de melodie naar de screech vind ik nogal abrupt en beide delen sluiten ook niet echt op elkaar aan. De screech is wederom irritant schel. Dan volgt hetzelfde trucje opnieuw. Het is alsof ik me in een distorted kippenhok begeef.
6. Neophyte - Braincrackin' (Titan & Slim Shore Remix) 7
Ik herinner me het origineel nog van een van de Sensation Black Megamixen. Het zorgt in ieder geval voor een hele aparte sfeer in de track. De melodie en uiteindelijke climax weten die sfeer goed door te zetten, maar tegelijkertijd is het ook alles behalve spannend wat er gebeurd in de climax. De tweede climax scoort wel een ruim voldoende.
7. Titan Ft Delete - Bitch Fight 7.5
Ik mis de kracht die ik gewend ben van Delete kicks in de midintro. Het tweede deel van de midintro heeft weliswaar dezelfde kicks, maar hangt totaal niet samen met het eerste deel van de track. Alsof ze tevreden waren over twee snippets en niet konden kiezen tussen beiden. De synth in de climax vind ik erg vet en ook de riff zorgt voor een enorme drive. En hoewel ook hier weer de kicks overeenkomen en zelfs de sounds vergelijkbaar zijn met die van de midintro ervoor, vind ik de opbouw van de track op een of andere manier toch niet echt bij deze climax passen. Ik kan mijn vinger er niet op leggen. In het tweede deel van de track wordt een groot deel van de drive er jammer genoeg weer uitgehaald. Ik had de eerste climax wel eens met een energieke reverse bassline willen horen a la Titan - Nightmare. Dat zou echt een explosie van energie hebben opgeleverd en met de juiste opbouw hadden ze dan een klassieker in handen gehad. Nu beoordeel ik de eerste climax met een 8.5, de rest met een 7, dat is dus gemiddeld een 7.5.
8. Titan Ft B-Front - Surrender 7
De midintro begint met typische B-Front kicks en is vrij minimalistisch, maar past qua sounds en sfeer wel bij de break die er op volgt. Van het stuk met de screeches vind ik alleen de laatste stuk waar de screeches a la The Pitcher omlaag gaan speciaal, de rest is vrij generiek. Melodie wordt op een vrij unieke manier opgebouwd en is vrij pakkend. Jammer dat ze daarna op het standaard B-Front trucje overgaan, wat overigens ook nog eens een stuk minder bijzonder is dan de eerdere B-Front tracks.
9. Titan Ft Hardwear - Necropsy 2014 6
De bassline zorgt voor een aardige drive in de midintro. Helaas bestaat die weer uit een schelle screech. De break en opbouw naar de climax duren vrij lang en de climax zelf straalt niet veel meer uit dan een gemiddelde midintro. Waarom dan zo lang opbouwen? Het tweede gedeelte doet mij denken aan van die irritante house.
10. Titan - Psychopath 5
De kicks in deze midintro vind ik teveel "drukken"; er zit geen mooie afronding in de impact. De korte percussie achtige synth vind ik sterk, de screech daarentegen ben ik een beetje zat. De synth in de climax is vrij dun en de kicks worden tegenwoordig ook helemaal nergens meer op afgestemd, omdat die in iedere track gewoon in elk deel van de track hetzelfde zijn. Het tweede deel van de climax is weer afschuwelijk schel en de melodie is irritant. Snel naar de volgende track.
11. Titan Ft High Voltage - Global Pandemic 7
De crunch op de tail kost even tijd om te wennen, maar na een tijdje klinkt de kick wel vet, zeker in combinatie met de sound ertussen. De schelle screech probeer ik een beetje te negeren en doorheen te luisteren, alsof er iemand door goede muziek staat te schreeuwen. De paar FX elementen vind ik wel weer erg sterk. De climax bouwt op een vrij aparte manier op, met een soort van kicks. De kicks in de climax vind ik niet sterk genoeg om op zich zelf te staan. Er zit een hoop reverb op en mist o.a. diepte. Ik vind de kicks uit de midintro een stuk sterker, wat ironisch is realiseer ik me, gezien ik net hiervoor heb gezegd dat ik meer afwisseling wil qua kicks in tracks.
12. Titan Ft Sarah Russell - Mystery of Sanctuary 5.5
De kicks in de midintro doen me een beetje denken aan Radical Redemption en daar ben ik geen fan van. Wat het gezang erna toevoegt mag Joost weten, maar goed het is in ieder geval niet zo storend als in de DV8 track, omdat hij vrij subtiel is. In combinatie met de breakbeat is het zelfs best verfrissend om naar te luisteren. Het stukje veredelde Hardcore wat volgt is niet aan mij besteed.
13. Titan Ft DV8 Rocks! - Flip Uhm Op Z'n Kantje 5.5
De vocals in deze tracks zijn op zich goed gecombineerd met de bassline, maar de lyrics vind ik als ik ze serieus neem onzinnig en als ik ze niet serieus neem zie ik de humor er niet echt van in. De climax doet me een beetje denken aan de Happy Hardcore tijd. Het is overduidelijk een "fun-track", al kan ik mij niet echt met deze "fun" identificeren. Het enige wat goed is, is de drive, maar dat komt ook of misschien wel vooral door het hogere BPM.
14. Titan - Clap You (Frequencerz Remix) 5.5
De kicks in deze track vind ik niet mooi, de screeches zelf zijn nog wel ok, maar de noten die ze volgen zijn alles behalve bijzonder. Snap de motivatie ook niet echt om deze remix te maken. De BPM versnelling is goedkoop en zwaar overbodig. Beter hadden ze het BPM niet omhoog geschroefd, dan was de track in ieder geval langer geweest dan de schamele 3:42, waar ook nog eens een Radio Edit van beschikbaar is van 2:38! Man tanden poetsen duurt nog haast langer..

Conclusie:86/14= 6.14
Het album bevat op een paar kleine stukken na weinig bijzondere elementen. Het heeft mijn interesse in Hardstyle in ieder geval geen nieuw leven in weten te blazen. Ik ben een beetje screeches moe, de meeste kicks vind ik teveel in de tracks "hakken", waardoor de flow eruit gaat en dat schelle maakt sommige tracks haast onluisterbaar. Maar goed dat hoort schijnbaar tegenwoordig bij de Raw Hardstyle en Titan staat daarin niet alleen. En dat is ook direct het hele probleem, het is allemaal weinig innoverend, creatief en/of uniek. De enige track, of beter gezegd deel van een track dat me echt aansprak was de eerste climax van Bitch Fight, dat stuk was goed, al had de track nog veel meer potentie. Al met al een schamele 6.1 voor Titanomachy - Demolition Of Silence.

The Machine - Subtantial Machinery 7.5
Activator - Authentic Style (7.5?)
Zany - The Fusion of Sound (7.4?)
TNT - The Album 7.3
Project One - The Album 7.1
Digital Punk - Escape From Reality 7.0
The Pitcher - Smack 6.7
A2 Records - Unleashed 6.6
Second Identity 6.6
Noisecontrollers - E=NC2 6.3
Toneshifterz - Till Daybreak Meets 6.2
Coone - The Challenge 6.2 (heb hier rekening gehouden met dat mainstream niet mijn ding is, dus een beetje vertekende uitkomst)
Titanomachy - Demolition of Silence 6.1
Brennan Heart - Music Impressions 6.1
Brennan Heart - Midifilez 5.9
Radical Redemption - Annihilate 5.7
Frontliner - Producers Mind 5.2
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 19:49 

Hardtraxxer

Bitch Fight, No Surrender, Global Pandemic :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 sep 2014 22:50 

Donateur

Man wat is Flip Uhm Op Zn Kantje tenenkrommend kut :sick:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Volgende