Wauw dat sfeertje in Psychopath
wat een eindbaas is Titan toch ook, ik vind alleen necropsy wat minder maar dat komt voornamelijk omdat het origineel denk ik bijna niet te overtreffen is. Wederom benieuwd naar nieuwe previews die eraan zitten te komen voor de CD 
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
Heerlijke sfeer weet ie altijd in z'n tracks te creëren
! Alleen nog steeds geen fan van de kicks, al zit er zeker verbetering in.
Tot nu toe allemaal wel redelijk. Hoop nog op iets met het sfeertje van My Angel, dat zou vet zijn.
Dit klinkt al heel vet. Hopelijk worden de kicks nog aangepast
Wat die in Psychopath? Aub niet. Zijn prima zo.Leonidas wrote:Dit klinkt al heel vet. Hopelijk worden de kicks nog aangepast
Vind er net iets te weinig kracht achter zitten om deze plaat helemaal geweldig te vinden.
-
MHardtraxxer
- 852 posts member since 2012
- last seen Nov 2018
Melodie van Inhale Exhale lijkt erg op Psychopath. Climax is wel leuk, rest klinkt een beetje als een 13 in een dozijn raw plaat.
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Zijn beste kicks tot nu toe in die track met MC I See
Leuke plaat, maar ik hoop nog op beter werk van hem. 
Dat nummertje van zijn CRAFT filmpje moet nog komeniRon wrote:Leuke plaat, maar ik hoop nog op beter werk van hem.
Ik kan je verzekerend dat het betere werk nog komt
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Ik hoop het want Titan kan me tot nu toe niet echt boeien, om eerlijk te zijn.Zin wrote:Ik kan je verzekerend dat het betere werk nog komt
Vroeg me inderdaad al af wanneer die zou komen, zit echt te wachten op die trackZin wrote:Dat nummertje van zijn CRAFT filmpje moet nog komeniRon wrote:Leuke plaat, maar ik hoop nog op beter werk van hem.![]()
holy SHIT wat is Psychopath moddervet 
Psychopath doet me heel erg denken aan ANSARAT 
Tering, Titanomachy live was ziek. Dit wordt me toch een gaaf album!
-
RHardtraxx Elite
- 2297 posts member since 2012
- last seen Jul 2017
Necropsy wordt niet gereleased omdat hij m exclusief wil houden en vervolgens poept hij er zo'n lelijke edit wel uit.. Beetje jammer.
Rest van de tracks zijn tot nu toe wel heerlijk! Met name Psychpath

Rest van de tracks zijn tot nu toe wel heerlijk! Met name Psychpath
Hè hè, heb je enig idee hoe bedroevend Necropsy qua kwaliteit is vergeleken met z'n huidige nummers? Waarschijnlijk was daar gewoon weinig meer van te maken.ramon038 wrote:Necropsy wordt niet gereleased omdat hij m exclusief wil houden en vervolgens poept hij er zo'n lelijke edit wel uit.. Beetje jammer.
Dat is dus de Delete collab waarin ze 'Bitch Fight' roepen, zit in zijn sunday setScarzor wrote:Vroeg me inderdaad al af wanneer die zou komen, zit echt te wachten op die trackZin wrote:Dat nummertje van zijn CRAFT filmpje moet nog komeniRon wrote:Leuke plaat, maar ik hoop nog op beter werk van hem.![]()
View on SoundCloud
27:15, ik post hem even want dit is weer zo'n kippenvel trackje
Vooral dat stukje op 29:17
27:15, ik post hem even want dit is weer zo'n kippenvel trackje
Vooral dat stukje op 29:17
Bij Necropsy 2014 krijg ik continu zo'n rilling over me heen bij die screetch voor de eerste climax.