Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 10:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind hem dik, gaat live ook vrij hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Braincracking en Euphoria erg vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

braincracking vind ik zoon lekkere track :worship:
Al sinds Hardbass verliefd op
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

Het gehele album: Mwa, net niet.
Ik luisterde toevallig vanmiddag naar oudere Titan tracks. Die klinken alsof ze veel completer zijn. Nu is het allemaal vrij leeg. ik wil het nog net geen 13/12 noemen, maar het komt in de buurt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die melodie in die plaat met RR. :worship: Jammer dat ze daar niet veel meer mee gedaan hebben. Wel vette track. Overal gezien een aardig album tot nu toe. Geen echte uitschieters voor mij, maar ook niet echt plaatjes die ik echt 3 keer niks vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 16:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het album ziet er goed uit! :thumbsup:

Had stiekem toch wel stuk of 20 nummers verwacht eigenlijk :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 18:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Surrender voor mij toch wel de uitschieter. Ben ook wel benieuwd naar de remix van Clap You en van Flip Uhm Op Z'n Kantje heb ik niet echt verwachtingen, die Nederlandse vocals doen me vrij weinig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 20:56 
 
Hardtraxx Veteran

Remix toegevoegd, de laatste (met DV8) wordt een videoclip.

Over de remix: Meh, standaard Freqz kickje op hogere snelheid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aaaah helaas, een keer een mindere track van Frequencerz :( Kan gebeuren, volgende keer hopelijk weer beter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

woooow wat is Clap You remix saai zeg... zitten echt een paar hele saaie/matige tracks tussen op dit album terwijl het in het begin zo interessant leek.

Surrender en Bitch Fight m'n favoriete nummers wss :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 21:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Ik vind hem vet, alleen dit is zwak vergeleken met het origineel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 21:20 
 
Hardtraxxer

Ik vind hem wel vet alleen het versnelde stuk had van mij niet gehoeven
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 21:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die opbouw :$

Wat een meesterlijke plaat dit :love: heerlijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 21:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oei Frequencerz, dit is toch wel een dieptepunt sinds een hele tijd bij deze heren. Vind die remix echt niks. Had dan in ieder geval de heerlijke drive in 't origineel in de remix gehouden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 21:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat G1LL inderdaad zegt, hele saaie track van ze. Origineel is vetter. Dat versnelde stuk op het einde voegt ook niets toe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 22:03 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ik ben dit soort tracks zo beu :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 22:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow wat is die remix slecht zeg, hoe kan het in godsnaam in je bottekop opkomen om voor de 100e keer dezelfde screech in hetzelfde patroon gewoon weer neer te zetten :sick: :sick: :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 sep 2014 23:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opbouw vind ik wel oké. Voor de rest een flauwe remix met standaard Frequencerz sounds. Had hier meer van verwacht. :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 12:08 
 
Hardtraxx Addict

Oude versie was 10x beter naar mijn mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 14:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Geinige remix, vond persoonlijk versie 1 ook vetter. Origineel blijft sowieso vetst!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:43 
 
Hardtraxx Veteran

En daar is de laatste:


:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Deze clip :worship: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 18:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahaha :lol: En dan weer denken: "Die Engelsen horen alleen maar dit soort teksten in hun eigen taal." :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 sep 2014 19:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veeeeel te kort :( Wat een geniaal nummer, en wat een geniale clip :lol: :lol: :lol:
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle