Global Pandemic

Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Revelation - RVLTN (ACR??)
- View the latest post: DJ Thera - Throwback (TCC??)
- View the latest post: DEEZL - Stress Test (GBD567)
- View the latest post: AURORA - Echo Of My Shadow (Geck-o Remix)
- View the latest post: Progressive Hardstyle - One Symphony (Melodic Madness OST 2026)
Moderators
-
A
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Global Pandemic doet me echt helemaal niks.. vind die laatste kick ook echt niks aan .. 
Die laatste... heerlijk
Vind Titan normaal nooit echt speciaal maar vind dat echt een top plaatje!
Vind Titan normaal nooit echt speciaal maar vind dat echt een top plaatje!
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
-
QHardtraxx Veteran
- 6154 posts member since 2012
Qlown wrote:Ik wacht wel op officiële previews.
Hij heeft nooit case zero geheten..provehito wrote:ik vind het raar dat ze hem nu global pandemic noemen en niet gewoon case zero
Maar ondanks dat vette track
dat kan wel zo zijn; maar op internet werd er wel met de naam case zero naar deze track verwezen.Cardioid wrote:Hij heeft nooit case zero geheten..provehito wrote:ik vind het raar dat ze hem nu global pandemic noemen en niet gewoon case zero
Maar ondanks dat vette track
Last edited by Koen on 05 Sep 2014 18:50, edited 1 time in total.
Omdat die vocal eruit springt werd aangenomen dat ie zo heette inderdaad, gebeurt wel vaker dat de titel later anders blijkt te zijn.provehito wrote:maar op internet werd er wel met de naam case zero naar deze track verwezen.
-
QHardtraxx Veteran
Album weekje vroeger binnen dus.Titan wrote:15th of September: Pre-order stops
20th of September: Demolition of Silence releasenight
22nd/23rd of September: Delivery pre-orders Demolition of Silence
25th of September: Orders Demolition of Silence starts again
29th of September: Official Release Demolition of Silence (also digital)
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Beetje jammer dat tweede climax niet in de official preview video zit.Vik wrote:Global Pandemic
-
QHardtraxx Veteran
Titan, Zany & DV8 Rocks! - Confessions of a Serial Killer toegevoegd.
-
MHardtraxx Veteran
- 14187 posts member since 2013
kut vocals. doei.
DV8 in tracks -1
Verder gewoon een typische Zany plaat. Lijkt veel op Execute.
Verder gewoon een typische Zany plaat. Lijkt veel op Execute.
Toen ik die intro met da xylofoon deuntje hoorde dacht ik eerst van 'hallo
'
Daarna kwamen de vocals en die climax en dat verpeste heel de track
Zonde, want die intro is zo vet
Daarna kwamen de vocals en die climax en dat verpeste heel de track
Zonde, want die intro is zo vet
2e Kick in Global Pandemic is toch wel erg lekker, doen me denken aan oude hardcore kicks.
COASK doet me niet veel en zal het denk ik ook niet gaan doen.
COASK doet me niet veel en zal het denk ik ook niet gaan doen.
Confessions Of A Serial Killer: Slappe zany kicks = niet interessant.
-
JHardtraxxer
- 155 posts member since 2013
- last seen Nov 2016
Titan, Zany & DV8 Rocks! - Confessions of a Serial Killer.
Waar je hoopt op nog een echte banger van Titan is dit echt een diepe teleurstelling.
Waar je hoopt op nog een echte banger van Titan is dit echt een diepe teleurstelling.
-
AHardtraxx Addict
- 1827 posts member since 2011
- last seen Jun 2023
Confessions Of A Serial Killer.. wat is een zaadtrack is dit zeg. Die intro klinkt echt nergens naar en de climax is ook totaal niet bijzonders. Jammer, hoop dat de andere tracks wel weer dik zijn!
Confessions of a serial killer vind ik best leuk. Vind de zang van DV8 in de break heel erg mooi en sfeervol, het geschreeuw vind ik dan weer iets minder. Supergaaf begin van de break man, mooi mysterieus en sfeervol 
Die intro van Confessions of a Serial Killer vind ik dan weer super vet!
Raven wrote:Die intro van Confessions of a Serial Killer vind ik dan weer super vet!
Me too, daarom vind ik het heel jammer dat die naar niks meer mee heeft gedaan in de rest van de trackRaven wrote:Die intro van Confessions of a Serial Killer vind ik dan weer super vet!
Die DV8 Vocals/tekst verpest het dan weer en die climax vind ik ook maar slecht.
Vind juist dat die intro best leuk klinkt, keertje wat anders.
Raar dat veel mensen de zang van DV8 in dit nummer hekelen, wat vinden jullie er zo lelijk aan? Ik vind het erg mooi klinken namelijk 
Ik vind de zang van DV8 hierin ook heel erg mooi, gaaf gedaan. Vind het alleen, ja hoe moet ik het zeggen, een rare toevoeging. Je hebt eerst dat stukje vocalen waar dat verhaaltje verteld wordt en dan komt in 1x DV8 er tussen.Daveytl wrote:Raar dat veel mensen de zang van DV8 in dit nummer hekelen, wat vinden jullie er zo lelijk aan? Ik vind het erg mooi klinken namelijk
Ik moet zeggen dat ik hem na een flink aantal keren luisteren toch wel gaaf begin te vinden. Die intro is apart maar heel leuk gedaan. Climax is ook vet, kan alleen gewoon niet wennen aan die slappe kicks uit de Fusion stal.
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Confession of a serial killer die intro sorry hoor maar dat klinkt gewoon als een koeienbel. Climax vind ik dan wel weer lekker, ondanks de matige kick