Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Lekker laten gaan man.


Nee juist niet, daar is een forum voor toch? Om lekker "anoniem" te kunnen bashen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
Maar echt wat een gezeik hier boven weer. Driekwart van de Top40 is geghost, inclusief de remixes die er altijd voor gemaakt worden. Lekker laten gaan man.

Waar heb je het over?

Citaat:
Maybe I will start teaching production one day, besides DJ'ing and producing my own tracks."


Staat toch zeker duidelijk dat ze haar eigen tracks maakt? Verder schrijf ik andere meningen ook altijd af als gezeik, dat maakt het leven wel zo makkelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 15:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Maybe I will start teaching production one day, besides DJ'ing and producing my own tracks."


Jezus wat triest dit. Heeft dat mens überhaupt bewijs van dat ze ook maar een kick of wat dan ook heeft gemaakt in de studio?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dit gewoon een leuk plaatje, lekkere catchy melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 okt 2018 22:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

fflkkr schreef:
ErikZ schreef:
Mandy, de Famke Louise van onze scene


Maar wel een stuk appetijtelijker

Maar echt wat een gezeik hier boven weer. Driekwart van de Top40 is geghost, inclusief de remixes die er altijd voor gemaakt worden. Lekker laten gaan man.


Nee dat is geen gezeik.
Dat heet gewoon kritisch zijn en op die manier ook proberen de scene 'gezond' te houden.
Tuurlijk wordt er in hardstyle ook geghost, Michel Pollen is daar een groot voorbeeld van. Maar zo schaamteloos trots zijn op de tracks als Mandy doet, dat is toch ongekend. Zij kan namelijk verder gewoon echt niks.

Zoveel jongens die keihard op hun slaapkamertje de best doen om door te breken. En madame met dr tieten en blonde haren staat op de grote podia.
Gostosa heeft het destijds ook niet lang vol gehouden, maar die wist de play button dan ook nog geen eens te vinden ;)

En dat het in de Top40 volop gebeurt betekent dan toch niet dat we dan ook maar de schouders moeten ophalen over de hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij de Top 40 muziek gebeurt het inderdaad ook, echter krijgt het daar niemand echt bewust mee omdat het (bijna) niemand wat interesseert. Binnen de hardstyle scene (met name binnen Hardtraxx etc., RSU grotendeels niet) krijgt iedereen het toch wat meer mee omdat ze zich simpelweg veel meer verdiepen in de muziek. Zij weten van de zolderkamerproducers/semi-bekende producers (neem een primeshock (beginnen wat te komen maar toch), ecstatic etc.) die kwalitatief ijzersterke tracks maken maar simpelweg niet opgepikt worden.

Dat er dan zo'n blondeplamuurhuppelkut in een keer de scene binnen komt, doodleuk zegt dat ze kan producen en het anderen wil leren (wat niet zo is, draaien kan ze wel tho) die verder alleen maar op social media kan laten zien dat ze kan auto rijden/shisha bar/strand/hiphopfeest etc. etc. en posts plaatst in trant van: OMG can't believe MY track blablabla, tja dat irriteert mensen gewoon. Mag dan ook gewoon even doodleuk op TML staan.. Eigenlijk wil je je er niet druk over maken, want je weet dat het gebeurd binnen EDM, maar je doet het toch.. Juist omdat wij ons zo verbonden voelen met de 'ondergewaardeerde producers'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 08:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja precies, dat bedoel ik.
Maar dan even wat beter verwoord. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Zoveel jongens die keihard op hun slaapkamertje de best doen om door te breken. En madame met dr tieten en blonde haren staat op de grote podia.

En dat het in de Top40 volop gebeurt betekent dan toch niet dat we dan ook maar de schouders moeten ophalen over de hardstyle scene.


THArdstyler schreef:
Eigenlijk wil je je er niet druk over maken, want je weet dat het gebeurd binnen EDM, maar je doet het toch.. Juist omdat wij ons zo verbonden voelen met de 'ondergewaardeerde producers'.


Dit ben ik ook helemaal met jullie eens. Ik zie zelf ook gewoon het liefst iemand die echt hard gewerkt heeft en er staat vanwege zijn/haar kwaliteiten, niet vooral vanwege een leuk koppie. Ik wil alleen zeggen dat de muziekindustrie al jarenlang dit soort capriolen uithaalt, dus dat ik hier gewoon niet zo van op kijk. Betekent niet dat ik het allemaal leuk vind of goedkeur. Je doet er alleen weinig aan vanaf je zolderkamer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeke schreef:
Dat heet gewoon kritisch zijn en op die manier ook proberen de scene 'gezond' te houden.

Wat een gelul is dit dan :lol: :lol:. Net alsof Mandy de scene verziekt. Iets met van een mug een enorme olifant maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:00 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Dus dan moet liegen over je eigen act maar kunnen?

Het verneukt de scene niet nee, maar het enorme narcisme dat van dit mens afhangt is nou niet echt leuk om in je scene te hebben.

Maar de grootste rede dat dit doorgaat is gewoon de slijmerige knulletjes die met zo veel mogelijk aanbidden en reageren hopen dat ze lovers worden of nudes krijgen oid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
.

Maar de grootste rede dat dit doorgaat is gewoon de slijmerige knulletjes die met zo veel mogelijk aanbidden en reageren hopen dat ze lovers worden of nudes krijgen oid.

Is bij DJ Stephanie ook gelukt. Duurt nog maar even voordat Mandy toegeeft :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zeg toch ook niet dat Mandy in dr eentje de scene verziekt.

Maar er mag best een beetje tegengeluid zijn als je dit soort capriolen uithaalt en je zogenaamde fans doet geloven dat je zelf produceert.
Helaas wordt de kritiek op Instagram weer verwijdert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Citaat:
Maybe I will start teaching production one day, besides DJ'ing and producing my own tracks."


Begrijp me niet verkeerd, ik vind Mandy echt een enorme topper maar ik kan hier ook weinig chocolade van maken. Raar dat er geen brandmanager ingrijpt (Znayzer)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:10 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nuracore schreef:
Broken Balance schreef:
.

Maar de grootste rede dat dit doorgaat is gewoon de slijmerige knulletjes die met zo veel mogelijk aanbidden en reageren hopen dat ze lovers worden of nudes krijgen oid.

Is bij DJ Stephanie ook gelukt. Duurt nog maar even voordat Mandy toegeeft :lol:


Lol wist ik niet eens, dit geeft me weer hoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Muziek = commercieel = knaken verdienen.

Move along, nothing to see here.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Allemachtig, dat is wel heel simpel. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Simpel is dit "verzieking van de scene" noemen. :yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Waar staat dat dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Ik zeg toch ook niet dat Mandy in dr eentje de scene verziekt.


zeke schreef:
Dat heet gewoon kritisch zijn en op die manier ook proberen de scene 'gezond' te houden.



Gatekeeping: when someone takes it upon themselves to decide who does or does not have access or rights to a community or identity.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Muziek is een linkse hobby, expressie van de ziel enzo. Je wil je ook je boterham mee verdienen eigenlijk.

Lijntje tussen geld verdienen en doen wat je leuk vind is nogal vervaagd in de muziek de laatste jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 12:41 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Aan een baan geholpen worden om je uiterlijk of je skills.

Wat zou jij eerlijker vinden ;)

Vind het ook zeker geen verzieking van de scene, zo opvallend is ze niet tussen de grote namen. Het enige opvallende is die quote van haar. En dat is niet meer dan een bevestiging van

Citaat:
Aan een baan geholpen worden om je uiterlijk of je skills.


Het is ook niet zo dat Mandy de plek van iemand in neemt. Als iemand genoeg talent heeft, dan wordt dat echt wel door het zelfde label of een ander opgepikt. Dit is gewoon simpele marketing van DWX door een 'mooi' gezicht er neer te zetten om de kwijlende mensen te trekken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Dit is gewoon simpele marketing van DWX door een 'mooi' gezicht er neer te zetten om de kwijlende mensen te trekken.


Letterlijk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
zeke schreef:
Ik zeg toch ook niet dat Mandy in dr eentje de scene verziekt.


zeke schreef:
Dat heet gewoon kritisch zijn en op die manier ook proberen de scene 'gezond' te houden.



Gatekeeping: when someone takes it upon themselves to decide who does or does not have access or rights to a community or identity.


Jij begint als eerste over 'verzieking van de scene'.
Ik zie mezelf dat nergens zeggen met die woorden, en zeker niet als het al een ontkenning is.
Maar op de één of andere manier worden hier op hardtraxx dingen anders geïnterpreteerd dan dat er letterlijk gezegd wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Jouw woorden, als je niet lukraak wat hebt gequote, zijn:

Op het feit dat er overal geghost wordt in verschillende scenes dat je daarom niet zo veel aandacht (gezeik) moet besteden aan of Mandy wel of niet produceert(wat fflkkr zegt), zeg jij:

Citaat:
Nee dat is geen gezeik.
Dat heet gewoon kritisch zijn en op die manier ook proberen de scene 'gezond' te houden.


In de zelfde woorden.

Het is terecht dat er kritiek op is bij Mandy (het is geen gezeik, dat heet gewoon kritisch zijn) omdat op die manier de scene gezond wordt gehouden. Aka je insinueert dat Mandy de scene de ongezonde kant op helpt ofwel verziekt, ofwel verslechterd (dan wel niet in haar eentje), hoe dan ook en dat daar terecht kritiek op is.

Almighty heeft gewoon gelijk. Dit is niets meer dan commercie van DWX wat tig labels al jaren hebben gedaan, ook in de hard dance scene. Jij hebt een tegenwoord (kritiek) omdat je de scene op die manier gezond wilt houden en dat is inderdaad, vrij overdreven en simpel, niemand gaat daar aan onder.

Om die zelfde rede zouden Warface, Alpha Twins, Sub Sonic, The Pitcher e.d. ook de grond in moeten worden gestampt, zij zijn namelijk stukken populairder en succesvoller dan haar en hebben ook niks geproduceerd blijkbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 okt 2018 13:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Citaat:
Aka je insinueert


Aka je interpreteert.

:whistle:
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle