Precies, daarom dusRonzz wrote:Alsnog geen verschil met andere DJs dusPedaalemre wrote:80% is spul van DWX. Lekker gevarieerd ja.Ronzz wrote:Ze heeft in ieder geval wel veel variatie in haar setjes, zouden andere DJs nog wat van kunnen leren.
Related topics
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
Even snel gekeken op 1001tracklists (dit voelt ook een beetje alsof ik Mandy aan het beschermen ben, zo moet het niet overkomen overigens!)
Vind niet dat ik hiervan setjes mag vergelijken. 2 zijn op een soort freestyle stage, de andere zijn van een normale hardstyle stage maar van 2018 en 2017.
Ik heb haar 2x gezien dit jaar; beide keren waren -voor mij- met een verassende tracklist. Buiten haar eigen 2 a 3 nummers om.
Vind niet dat ik hiervan setjes mag vergelijken. 2 zijn op een soort freestyle stage, de andere zijn van een normale hardstyle stage maar van 2018 en 2017.
Ik heb haar 2x gezien dit jaar; beide keren waren -voor mij- met een verassende tracklist. Buiten haar eigen 2 a 3 nummers om.
Krijgt officiële release op 5 Oktober.
Bron: insta van Mandy
Bron: insta van Mandy
Tiësto & Dzeko Ft. Preme & Post Malone - Jackie Chan (MANDY Remix) (???)
Label: Musical Freedom Records
WEB release: 05/10/2018
Tracks:
Tiësto & Dzeko Ft. Preme & Post Malone - Jackie Chan (MANDY Remix)
Samples:
View on YouTube
Bron:
MANDY
Label: Musical Freedom Records
WEB release: 05/10/2018
Tracks:
Tiësto & Dzeko Ft. Preme & Post Malone - Jackie Chan (MANDY Remix)
Samples:
View on YouTube
Bron:
MANDY
I still can't believe it.. And finally I can spread the word with you all. What a great opportunity it is to be releasing an Official Remix of the Jackie Chan collab of these great artists. Tiësto ft Dzeko Preme & Post Malone - Jackie Chan (MANDY Remix) OUT on Friday, 5 October! Thank you for believing in this one guys
Een track die ge-ghost is krijgt een ghost remix holy inception 
Wie heeft het origineel dan gemaakt?SimpleEffect wrote:Een track die ge-ghost is krijgt een ghost remix holy inception
https://www.discogs.com/Ti%C3%ABsto-Dze ... e/12021520
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 8 days ago
Trots zijn op iets wat je zelf niet maakt, want heel haar Instagram staat er mee vol, vind het knap.
Hahaha een Reactie op FB onder het bericht van HardNews:
Hahah mandy dropt helemaal niks behalve dr broek voor de ghost producers.

Hahah mandy dropt helemaal niks behalve dr broek voor de ghost producers.
Moeten mensen daar echt nog om lachen 
Terecht.Svbtwee wrote:Moeten mensen daar echt nog om lachen
-
THardtraxxer
- 178 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Want jij weet wat ze wel en niet doet?Basshunterzz wrote:Trots zijn op iets wat je zelf niet maakt, want heel haar Instagram staat er mee vol, vind het knap.
Nou in ieder geval doet ze niet zelf produceren, dat is toch wel bekend.
The Z. wrote:Want jij weet wat ze wel en niet doet?Basshunterzz wrote:Trots zijn op iets wat je zelf niet maakt, want heel haar Instagram staat er mee vol, vind het knap.
Zal wel 2e account van dj sensu zijn
Wel vet dat het een originele remix krijgt maar die Mandy is toch wel de grootste grap van de scene (op dit moment) hoor

Last edited by DonnyD on 02 Oct 2018 09:59, edited 1 time in total.
Nou ik zou het niet erg vinden om samen met haar te mogen "produceren"zeke wrote:Nou in ieder geval doet ze niet zelf produceren, dat is toch wel bekend.
Je kan zeggen wat je wilt maar Raggadrop heeft 13 miljoen views, haters. 
Dat gebash op mandy
alsof mandy de enige is die haar muziek niet zelf maakt. Leuk voor haar dat deze plaat officieel gereleased wordt, laat gaan mensen 
Als je dit durft te zeggen dan is het gebash gewoon meer dan terecht:Bowlingbal wrote:Dat gebash op mandyalsof mandy de enige is die haar muziek niet zelf maakt. Leuk voor haar dat deze plaat officieel gereleased wordt, laat gaan mensen
DonnyD wrote:Maybe I will start teaching production one day, besides DJ'ing and producing my own tracks."![]()
jezusDonnyD wrote:Als je dit durft te zeggen dan is het gebash gewoon meer dan terecht:Bowlingbal wrote:Dat gebash op mandyalsof mandy de enige is die haar muziek niet zelf maakt. Leuk voor haar dat deze plaat officieel gereleased wordt, laat gaan mensen
DonnyD wrote:Maybe I will start teaching production one day, besides DJ'ing and producing my own tracks."![]()
Mandy, de Famke Louise van onze scene