Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De sounds en de sfeer in Shade is echt geweldig, had alleen de lompe R3bels kick moeten hebben, al stoor ik me niet echt aan de pitch kicks. Shine is mooi zomers, maar niet meer dan dat. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alleen de mid van Shade vind ik vet, die screeches gaan live echt lekker :). Climax wordt verpest door die pitchende kicks vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:37 
 
Hardtraxxer

the r3bels zijn echt goed bezig weeral 2 geweldige schijven deze :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 14:58 
 
Hardtraxx Newbie

Ja te gek weer, klinkt top!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:29 
 
Hardtraxxer

zal nog even duren eer deze pas uit gaat komen.
gelukkig dat ik ze al heb :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een top release! Dit bewijst eens te meer dat The R3bels gevarieerd kunnen produceren, erg harde maar ook euforische nummers :) The Shade is op het moment zonder twijfel mijn lievelingsnummer, wat een geweldige plaat zeg :woot: The Shine is ook vet, lekkere intro & een lekkere melodie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mr Lellebel schreef:
Wat een top release! Dit bewijst eens te meer dat The R3bels gevarieerd kunnen produceren, erg harde maar ook euforische nummers :) The Shade is op het moment zonder twijfel mijn lievelingsnummer, wat een geweldige plaat zeg :woot: The Shine is ook vet, lekkere intro & een lekkere melodie.

Bij Defqon klonk die ook vet he?!?
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Niet lief :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vereweg de beste producers van het moment vind ik. Zowel technisch als creatief. Wat een bazen releases
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Taxi schreef:
Vereweg de beste producers van het moment vind ik. Zowel technisch als creatief. Wat een bazen releases


Ik vind The R3bels technisch niet erg sterk. Vooral de kicks schieten een hoop tekort. Zijn erg hol en missen het soort laag waar alles lekker van gaat trillen. Komen gewoon niet helemaal lekker over op een feest imo
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:49 
 

Lekker typisch the R3bels, en dan vooral the Shade. Kei lekker intro maar matige climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Taxi schreef:
Vereweg de beste producers van het moment vind ik. Zowel technisch als creatief. Wat een bazen releases


Ik vind The R3bels technisch niet erg sterk. Vooral de kicks schieten een hoop tekort. Zijn erg hol en missen het soort laag waar alles lekker van gaat trillen. Komen gewoon niet helemaal lekker over op een feest imo

Mee eens wat betreft het laag in hun kicks. Pattern II bijv. is geen slechte plaat live maar die kicks zijn bijv. niet zo verwoestend als die van Magic of Under Attack.

Maar verder vind ik ze technisch heel erg sterk. Hun producties klinken stuk voor stuk scherp, vol en sfeervol. En ik ken maar weinig mainstream-producers die zo divers produceren als The R3bels (en Maxter).

Geweldige release! The Shine is echt een heerlijk zweverig nummer, The Shade klinkt ook bruut, wel zonde van die boingboing-kicks.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:01 
 
Hardtraxxer

Tering! Wat is Shine vet zeg! :love: :drool:.
Shade mag er ook wezen :thumbsup: :bomb:.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:06 
 
Hardtraxx Addict

PNXRMX schreef:
Taxi schreef:
Vereweg de beste producers van het moment vind ik. Zowel technisch als creatief. Wat een bazen releases


Ik vind The R3bels technisch niet erg sterk. Vooral de kicks schieten een hoop tekort. Zijn erg hol en missen het soort laag waar alles lekker van gaat trillen. Komen gewoon niet helemaal lekker over op een feest imo


Ook qua creativiteit valt dit best tegen (doel ik op the shine) als je kijkt hoe erg deze op NC - Unbroken lijkt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:32 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Zonder ENIGE twijfel release van het jaar, The Shade is echt een pareltje :loving: Ik durf zelfs te zeggen één van de vetse platen die ik ooit gehoord heb, krijg elke keer weer kippenvel als ik hem luister.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Niet echt wat ik had verwacht en idd die "lompe kicks" waren wel weer vet geweest, neemt niet weg dit is een dikke release die zeker de moeite waard is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shade :loving: Jezus wat een plaat. Iedereen maar zeiken over die kicks... Ik heb er echt niks op te klagen, zijn heerlijk. Vind zelfs de pitch kicks in de climax lekker. Verder is de sfeer ook echt geweldig in die track. Shine ook een prima plaatje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:10 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

AAAAAH tering die 2e climax van The Shade :loving: :loving: :loving: :loving: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shine vind ik ook een erg lekker plaatje, maar mist toch een beetje de kracht in de climax.
Shade heeft weer een iets te groffe kick.

Prima plaatjes voor tussendoor in een set!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 21:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Zonder ENIGE twijfel release van het jaar, The Shade is echt een pareltje :loving: Ik durf zelfs te zeggen één van de vetse platen die ik ooit gehoord heb, krijg elke keer weer kippenvel als ik hem luister.


Goed is die wel, maar de track die jij beschrijft is Under Attack, en niet Shade :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 21:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Pommer schreef:
Zonder ENIGE twijfel release van het jaar, The Shade is echt een pareltje :loving: Ik durf zelfs te zeggen één van de vetse platen die ik ooit gehoord heb, krijg elke keer weer kippenvel als ik hem luister.


Goed is die wel, maar de track die jij beschrijft is Under Attack, en niet Shade :P

Iets met mening, feit en trollface. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Joh..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 22:23 
 
Hardtraxxer

the shade :love:

een van de beste tracks op het moment ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle