Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:09 
 
Hardtraxxer

oeh wat knalt deze lekker door me monitors heen :D :drool: :love: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Blij! Morgenmiddag halen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker halen, morgen middag :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 06:40 
 
Artiest

zow die Shade is vet zeg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 08:13 
 
Hardtraxx Addict

Beter! Wat een platen... The shade gewoon een beukplaat en the shine heerlijke melodie en dikke kicks
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 12:36 
 
Hardtraxxer

Shade vind ik beter dan Shine. Shine geeft me niet hetzelfde gevoel als Music to us het heeft hetzelfde stijltje maar vond de melodie en synth dikker in Music to us, en ook de climax kicks vind ik wat minder. Outro kicks vind ik dan wel weer lekker. En wat een tering vette screeches in Shade en die vocal There is a spirit here, i know it past er zo goed bij :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2011 18:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Shade vind ik beter dan Shine. Shine geeft me niet hetzelfde gevoel als Music to us het heeft hetzelfde stijltje maar vond de melodie en synth dikker in Music to us, en ook de climax kicks vind ik wat minder. Outro kicks vind ik dan wel weer lekker. En wat een tering vette screeches in Shade en die vocal There is a spirit here, i know it past er zo goed bij :thumbup:

Dat is dezelfde kick hoor :P .

Ik vind ze beide van hetzelfde niveau. Shine is echt heerlijk euforisch, heerlijke intro met een lekkere reverse bass gevolgd door een prachtige break met een geweldige sfeer die naar een hele mooie melodie opbouwt :loving: . In de climax komen daar ook nog eens vette kicks bij :love: . Outro is lekker sfeervol ook :) .

Shade heeft echt een hele dikke intro met vocals die er perfect bijpassen en die griezelige belletjes die zorgen voor een duistere sfeer. Dan knalt ineens die snoeiharde kick met die heerlijke screech erin en vanaf dan is het echt rammen :drool: . Als de break erin komt blijft die donkere sfeer zeker aanwezig en het duurt niet al te lang voordat die heerlijke duistere melodie erin knalt. Ik heb er geen problemen meer dat die kick pitcht, klinkt naar mijn mening wel goed :) . En ja die outro is gewoon weer rammen met die screeches en belletjes en snoeiharde kicks :worship: .

The R3bels zijn echt een van mijn favoriete producers op dit moment, ze staan bij mij heel hoog, mede omdat ze zo gevarieerd kunnen producen en omdat ze een sound hebben die mij heel erg trekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

anders verander je ff de releasedatum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:24 
 
Hardtraxxer

@D-Teq: Ja klopt maar vind het mooier zo klinken omdat ze dan niet gepitcht zijn vind deze kick minder mooi gepitcht in de climax dan andere "The R3bels" tracks ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2011 22:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Tel schreef:
DarkestSymphony schreef:
vind dit één van de minste R3bels platen.. krijg nu vat reacties hierop maar die overdreven pitchkicks in Shade vind ik echt lelijk gewoon!
past totaal niet bij de melo en vindt ze ook niet echt hard niet dat het uitmaakt maar ben wel meer gewend van R3bels.. beetje jammer dit!

Totaal met deze man eens. Die pitchkicks lijken net 2 bloken piepschuim wat tegen elkaar schuurt langs me oren heen telkens als ze omhoog schieten xd


Ben dus gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Beide tracks spreken me niet echt aan, vind alleen de intro (mid) van Shade leuk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2011 22:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Tel schreef:
DarkestSymphony schreef:
vind dit één van de minste R3bels platen.. krijg nu vat reacties hierop maar die overdreven pitchkicks in Shade vind ik echt lelijk gewoon!
past totaal niet bij de melo en vindt ze ook niet echt hard niet dat het uitmaakt maar ben wel meer gewend van R3bels.. beetje jammer dit!

Totaal met deze man eens. Die pitchkicks lijken net 2 bloken piepschuim wat tegen elkaar schuurt langs me oren heen telkens als ze omhoog schieten xd


Ben dus gelukkig niet de enige die er zo over denkt. Beide tracks spreken me niet echt aan, vind alleen de intro (mid) van Shade leuk.


Laat ik de discussie ff terugbrengen:P haha egt een top release dit. :woot: :woot: :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 19:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Shade vind ik beter dan Shine. Shine geeft me niet hetzelfde gevoel als Music to us het heeft hetzelfde stijltje maar vond de melodie en synth dikker in Music to us, en ook de climax kicks vind ik wat minder. Outro kicks vind ik dan wel weer lekker. En wat een tering vette screeches in Shade en die vocal There is a spirit here, i know it past er zo goed bij :thumbup:


Dat stukje komt uit de film van Insidious aangezien ik die gister aan het kijken was:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2011 20:06 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Shade beukt wel aardig, maar vind ik niet echt bijzonder, maar Shine is echt heerlijk! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 18:03 
 
Hardtraxxer

In het begin vond ik Shade niet heel veel aan, maar hoe vaker ik hem luister, hoe vetter die wordt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2011 18:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind dat The Shine live nog lekkerder is dan The Shade. The Shade is wel leuk maar vind die kicks in de climax zo graflelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2011 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kan niet wachten oñ deze binnen te halen in Belgie :worship:
The Shine :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2011 14:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

The Shine blijft ook echt lekker zeg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 12:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shine is zó tering lekker zeg. Een paar dagen geleden zei ik dat hardstyle met trance invloeden vaak niet klinkt, maar daar is deze track zeker een uitzondering op. Ik vind het vooral zo lekker als de break start, heerlijk euforisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2011 15:38 
 

Henk-Jan schreef:
Vind dat The Shine live nog lekkerder is dan The Shade. The Shade is wel leuk maar vind die kicks in de climax zo graflelijk.

:cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2011 22:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
The Shine blijft ook echt lekker zeg.

Echt zelden zoveel gevoel in een melo meegemaakt :loving:
Kippevel :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2011 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die intro van shade :yay: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 21:01 
 
Hardtraxxer

shine minder maar shade heb ik al 1000 x gedraaid en verveeld nog steeds niet :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 aug 2011 23:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Shade echt een brute plaat! Shine is niet verkeerd maar vind ik persoonlijk zelf op dit moment geen topper.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 aug 2011 14:02 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Heerlijke release van The R3bels, het betere beukwerk :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 aug 2011 21:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pure kwaliteit van deze Italiaanse heren. Music To Us/Pattern 2 was ook een erg goede EP, maar deze overtreft al hun eerdere werk!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle