Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 21:46 

Hardtraxxer

Ik begrijp er helemaal niks van... Bij een plaat zoals Audiotricz - infinite hoor je iedereen meteen van "Ja ze hebben het niet zelf geproduceerd!" en bij deze plaat van The Prophet hoor je er niemand over?
Ligt er ook wel weer heel dik op bij deze.
Prima dat ze ghostproducers gebruiken. Is nou eenmaal iets wat binnen hardstyle veel gebeurd(net zo goed als andere stijlen) maar probeer het dan wel een beetje binnen die stijl van de artiest te houden of breng het zelf uit...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2014 22:06 

Hardtraxx Veteran

ThomasW schreef:
Ik begrijp er helemaal niks van... Bij een plaat zoals Audiotricz - infinite hoor je iedereen meteen van "Ja ze hebben het niet zelf geproduceerd!" en bij deze plaat van The Prophet hoor je er niemand over?

Lezen is moeilijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 15:44 

Hardtraxx Addict

ThomasW schreef:
Ligt er ook wel weer heel dik op bij deze.
Prima dat ze ghostproducers gebruiken. Is nou eenmaal iets wat binnen hardstyle veel gebeurd(net zo goed als andere stijlen) maar probeer het dan wel een beetje binnen die stijl van de artiest te houden of breng het zelf uit...

Hoezo is dit niet door The Prophet gemaakt dan>? ;)
Snap uberhaupt niet waarom je als producer voor iemand anders een track maakt. Dan maak je een dikke knaller en heeft de track jou naam niet eens.(de echte kenners weten het wel)
Zou het zelf toch een verspilling van me tijd vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:14 

Hardtraxx Veteran

ThomasW schreef:
Prima dat ze ghostproducers gebruiken. Is nou eenmaal iets wat binnen hardstyle veel gebeurd

Noem is 5 artiesten buiten Dozer, Titan, Alpha2 en Pavo...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:16 

Hardtraxx Veteran

The Pitcher, Stephanie, Lady Faith
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 16:57 

Hardtraxx Veteran

Leonidas schreef:

Jaa The Pitcher, maar dan ook Donkey Rollers en Kasparov :P
En ik geloof dat The Machine eerst produceerde voor Sasha F (Tegenwoordig niet meer?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 18:20 

Hardtraxx Addict

Heerlijke plaat hoor! Misschien wel de beste sinds Chubby IMO. Ben nu toch wel benieuwd naar dat album.....
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 19:59 

Kraak... Piep...

pim0412 schreef:
Leonidas schreef:

Jaa The Pitcher, maar dan ook Donkey Rollers en Kasparov :P
En ik geloof dat The Machine eerst produceerde voor Sasha F (Tegenwoordig niet meer?)

Ruthless voor Dailucia en Zatox voor Vyolet, B-Front ook voor A2.
Volgensmij produceert Titan ook nu ook alleen toch? Nightmare was wel met Zany geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 20:02 

Hardtraxx Veteran

Hooked met Slim Shore.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 21:43 

Hardtraxx Veteran

Strength & Fury heeft heel erg de Zany sound van die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2014 22:24 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Hooked met Slim Shore.

My Angel ook.

Maar hij zal wel in de toekomst alleen gaan produceren, The Pitcher maakt al een paar tracks alleen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2014 18:08 

Hardtraxx Addict

Vind 't een lekker plaatje! Hoor er een beetje Tonight in... Toen ik 'm eerst hoorde dacht ik dat 'ie van Alpha Twins was. :x
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle