Hardtraxx Veteran

Ja, dit is wel fijn ^^
Hardtraxx Veteran

Zou me overigens niet verbazen als Bas gewoon 30 nummers heeft gemaakt en dit gaat verdelen over 2 albums. Omdat het wel naar Noisecontrollers klinkt en omdat Headhunterz ook zo raar deed van, je weet het misschien niet maar er is naast jou nog iemand een album aan het maken NC: Wie dan? Hh: The prophet is er ook mee bezig NC: Oja zoiets hebi k gehoord ja. Alsof hij het niet wist haha.

Zou zomaar kunnen, maar speculaties :P
Kraak... Piep...

De melodie doet met denken aan een mix van een Noisecontrollers - Revolution Is Here en het Defqon 2012 Anthem
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
De melodie doet met denken aan een mix van een Noisecontrollers - Revolution Is Here en het Defqon 2012 Anthem

Ik vind de melodie wel wat weghebben van Hard Onez - World Domination, maar als we zo nauw gaan kijken lijkt alles wel op elkaar.
Hardtraxx Veteran

Lekker plaatje hoor, heerlijke melodie :) Sowieso komen/kwamen er nu wel wat fijnere plaatjes van Dov, of in ieder geval niet meer zo'n ongelofelijk slecht en kazig. Goede zaak dus ^^
Hardtraxx Veteran

Dit kan er bij mij echt niet in dat meneer elkabas dit zelf geproduceerd heeft.
Hardtraxx Veteran

Lekker mainstream nummertje! ^^
Hardtraxx Veteran

Leuk plaatje!
Donateur

Best leuk idd, doet denken aan de hardstyle rond 2009 inderdaad :)
Hardtraxx Crew

Leuk nummer inderdaad, The Prophet is best fijn bezig de laatste tijd.
Hardtraxx Veteran

Jordi schreef:
Dit kan er bij mij echt niet in dat meneer elkabas dit zelf geproduceerd heeft.
Hardtraxx Veteran

Volgens mij zit hij ook met iemand anders in de studio. Hij poste laatst een filmpje dat ie met een kick bezig was maar er zat iemand anders achter de PC.

Voor de rest een leuke plaat, snelle release, laat de rest van dat album maar komen!
Hardtraxx Crew

Prima plaatje, doet het goed bij mij :D
Hardtraxx Elite

Ja, deze vind ik wel leuk :)
Donateur

p-stylez schreef:
Zou me overigens niet verbazen als Bas gewoon 30 nummers heeft gemaakt en dit gaat verdelen over 2 albums. Omdat het wel naar Noisecontrollers klinkt en omdat Headhunterz ook zo raar deed van, je weet het misschien niet maar er is naast jou nog iemand een album aan het maken NC: Wie dan? Hh: The prophet is er ook mee bezig NC: Oja zoiets hebi k gehoord ja. Alsof hij het niet wist haha.

Zou zomaar kunnen, maar speculaties :P

Hahah mooie roddel heb je ervan gemaakt.
Hardtraxx Veteran

Lekker nummertje.
Hardtraxx Elite

Jaaaa, klinkt als 2009 hardstyle :D
Hardtraxx Veteran

chas1n schreef:
Klinkt niet verkeerd, positief verrast. :D
Hardtraxx Veteran

Ja lekker nummer. De 2007/2009 sound hoor ik er niet in, in tegenstelling tot sommigen.
Gewoon lekkere mainstream, doet me denken aan sommige Bass Modulator tracks (Ik bedoel niet dat ik denk niet dat het door hun geproduceerd is).
Hardtraxx Veteran

Maakt me niet uit of The Prophet het wel of niet zelf geproduceerd heeft, het klinkt gewoon goed. Hopelijk volgen vele anderen een beetje deze richting en is het snel afgelopen met die idiote house-achtige hardstyle.
Hardtraxx Veteran

Heerlijke plaat, hoop dat er op het album van The Prophet meer van dit soort tracks komen, dan schaf ik hem zeker aan!

Melodie heeft wel wat weg van Alpha² & Wildstylez - Atrocious
Hardtraxx Addict

Lekker nummer! Proppy is weer goed bezig! hoor indd beetje het oudere stijltje van em ^^
Hardtraxx Veteran

Prima track. ^^
Hardtraxxer

Wat doet hij dat toch goed! :thumbup:
Hardtraxxer

Klinkt toch wel lekker, niet echt verwacht van The Prophet :P
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle