Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:36 
 
Hardtraxxer

Ja daar heb ik zeker van gehoord. Sterker nog, ik refereer er zelfs naar:

Q-Dominic schreef:
ten tweede was jij degene die begon met denigrerende trieste opmerkingen over andermans mening.. Vervolgens er ook niet meer op in willen gaan.. Wie is er kinderachtig bezig


Zit niet veel in die pan van jou volgens mij..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PFFFFWHAHAHA. Jij bent echt te dom voor woorden :lol: Zie ie die smiley? die beschrijft exact mijn huidige toestand op het moment. Hier nog een keer: :lol: THAHAHA
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:44 
 
Hardtraxxer

Je maakt jezelf lekker geloofwaardig met dit soort posts haha :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz, draai niet om het punt heen of formuleer je mening aub anders.
Zo discussiƫren heeft ook geen nut.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vaak is het hier zo dat het op een gegeven moment gewoon echt geen nut meer heeft. Ik kan mijn statements wel herhalen maar dan krijg ik van dezelfde mensen toch weer dezelfde inhoudsloze reactie terug en kom je in een herhalende cirkel terecht. Dat heeft volgens mij nog minder nut ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran

Vind deze track wel lekker. Simpel maar goed!
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Elexz schreef:
Vaak is het hier zo dat het op een gegeven moment gewoon echt geen nut meer heeft. Ik kan mijn statements wel herhalen maar dan krijg ik van dezelfde mensen toch weer dezelfde inhoudsloze reactie terug en kom je in een herhalende cirkel terecht. Dat heeft volgens mij nog minder nut ;)


Inhoudsloos zijn de discussies met Q-Dominic zeker niet. Hij wijst je op het feit dat je jezelf tegenspreekt met deze zin:
Elexz schreef:
Dat het geluid live anders tot zijn recht komt is bij elke plaat zo


Dan kom je vervolgens met deze opmerking:
Elexz schreef:
@ Q-dominic
Ok, jij begrijpt het dus al helemaal niet. En met 'mensen zoals jij' ga ik niet eens in discussie als er op deze manier gediscussieerd wordt ;)


Reageer dan in ieder geval gewoon zo dat je jouw standpunt herformuleert in het geval dat je iets anders bedoelde dan dat je hier hebt getypt. Maar leg het gewoon uit want nu krijg je inderdaad dat de discussies eindeloos worden en nergens over gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ga niet met iemand in discussie die niet eens mijn standpunten begrijpt. Ik spreek mezelf niet tegen, je leest gewoon verkeerd. Ik ga echt niet de moeite nemen om elke keer elke zin die ik gezegd heb te herformuleren zodat jullie het begrijpen, simple as that :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nou, hier kan ik ook niks mee dus dan is het maar beter dat de discussie afgekapt wordt. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2012 21:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Daar doelde ik dus eerder ook al op :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 dec 2012 18:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel tegenstrijdig gevoel bij dit nummer. Enerzijds een leuk idee, op een aantal punten leuk uitgewerkt, maar als geheel klinkt het onaf of als voorbode voor iets dat nog komen gaat.
Live nog niet gehoord, misschien dat ik daarna een antwoord kan geven op mijn eigen tegenstrijdigheid
Vorige  1, 2, 3
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle